2015-01-24, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt
Ja dra åt helvete. Hur kommer jag ifrån silver 5?

Spelar ingen roll vilken champ jag pickar eller vad jag gör in-game.

"I hope your mom gets cancer" typ varje match...Varför måste 90 % av alla LoL-spelare vara så sjukt otrevliga och efterblivna.
LoL-communityn är tyvärr vidrig.. många kids tyvärr.
Citera
2015-01-24, 17:35
Medlem
Forumistens avatar
Ni vet väl att din league placering inte betyder jack shit va?

Är ju MMR'n bakom som bestämmer var ni hamnar. Du kan vara D1 med Silver MMR och du blir Silver när du kör klart dina placements.
Citera
2015-01-24, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumisten
Ni vet väl att din league placering inte betyder jack shit va?

Är ju MMR'n bakom som bestämmer var ni hamnar. Du kan vara D1 med Silver MMR och du blir Silver när du kör klart dina placements.

Påstår du att man kan vara D1 med en Silver MMR? Låter ju jävligt osannolikt måste jag säga. Har du så dålig mmr så droppar du din D1 plats jävligt fort ska du veta.
Citera
2015-01-24, 23:32
Moderator
Snuffelbutts avatar
Förra årets placements slutade på 2-8 efter att bara ha kört solo, enbart ha kört på helger när det är som flest kids lediga från plugget. I år var planen 0-10 och det började bra med 0-2. Nu ligger jag på 5-2 trots påhitt som "ganka inte en enda lane innan jag har 50 stacks på devourer". Jag har för första gången sedan betan lyckats slappna av i ranked, det känns rätt gött.
Citera
2015-01-25, 13:21
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biqqus
Om du hamnar där så är du helt enkelt inte bättre.. jag var också i silver förra säsongen men nu är jag placerad i plat 2, högre än måååånga andra och jag fortsätter stiga.. misstänker master/challenger innan säsongen är slut.

Att jag får 30-35 Lp per match och har redan nu klättrat till guld 5 visar ju väldigt tydligt att jag hörde hemma i brons. Du har nog rätt.....
Citera
2015-01-25, 14:48
Medlem
Vet inte riktigt vad man ska säga. Senaste matcherna har jag spelat fizz eller morde. Alltid minst 15kills och mindre än 10 deaths.. 25/4/12 22/10/18 etc etc etc. Jag vinner min lane, snowballar utav bara i helvete. Men vi förklorar. Antingen går någon afk, eller så är vår junglare så oduglig. Vi hade en jarvan, 25 minuter i gamet: 0/0/0. Det är oacceptabelt bara.

Jag vann 4 av mina matcher för att se var jag hamnar. Jag var G1 förra säsongen, är S3 nu och gissa vad? Förlorar hela tiden.

Kör jag jungle för att försöka ändra gamet så funkar det skitbra! Bot, mid eller top feedas järnet, men av någon anledning hamnar man med t.ex en adc som står och väntar på att alla ska dö.

Summa sumarium, jag har RIKTIGT dåliga matcher ibland. Men herregud, jag förtjänar inte detta.

Jag får i stort sett varje match honorable opponent, jag får även folk som alltid säger "how the fuck do you do that" "How do you land your skillshots every time?"

Ett game där jag körde blitz, jag landade 100% av alla mina shots. Men det hjälper inte. ADC:n flamar mig för att han tycker inte att jag ska pulla utan att blitz är gjord för sin ulty...........!

Så, summa sumarium:

Någon som vill duolana i ranked? Skype är ett stort plus. Jag spelar allt UTOM adc..
Citera
2015-01-25, 22:39
Moderator
Snuffelbutts avatar
7-3 Guld V till Guld III
Citera
2015-02-19, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananingvar
Gick från plat 2 till guld 2 efter min promo, FML.

Hah! Lyckades med något ännu värre, Diamond 5 - guld 3 efter placement 2-8!
Citera
2015-02-19, 14:11
Medlem
Fan va dåligt det ska gå då, hamnade på 0 lp i silver 1. Förlorade och ramlade ner direkt.. Har nu typ vunnit varannan match och snart ramlar jag ner till silver 3. Seriöst?
Citera
2015-02-19, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Sjoberg
Vet inte riktigt vad man ska säga. Senaste matcherna har jag spelat fizz eller morde. Alltid minst 15kills och mindre än 10 deaths.. 25/4/12 22/10/18 etc etc etc. Jag vinner min lane, snowballar utav bara i helvete. Men vi förklorar. Antingen går någon afk, eller så är vår junglare så oduglig. Vi hade en jarvan, 25 minuter i gamet: 0/0/0. Det är oacceptabelt bara.

Jag vann 4 av mina matcher för att se var jag hamnar. Jag var G1 förra säsongen, är S3 nu och gissa vad? Förlorar hela tiden.

Kör jag jungle för att försöka ändra gamet så funkar det skitbra! Bot, mid eller top feedas järnet, men av någon anledning hamnar man med t.ex en adc som står och väntar på att alla ska dö.

Summa sumarium, jag har RIKTIGT dåliga matcher ibland. Men herregud, jag förtjänar inte detta.

Jag får i stort sett varje match honorable opponent, jag får även folk som alltid säger "how the fuck do you do that" "How do you land your skillshots every time?"

Ett game där jag körde blitz, jag landade 100% av alla mina shots. Men det hjälper inte. ADC:n flamar mig för att han tycker inte att jag ska pulla utan att blitz är gjord för sin ulty...........!

Så, summa sumarium:

Någon som vill duolana i ranked? Skype är ett stort plus. Jag spelar allt UTOM adc..

Jag tror du tänker lite bakfram här. Du hör uppenbarligen hemma i högre Elo i lane än din motståndare, därför vinnare du farm och kills. Men om du konsekvent har mer guld än alla andra och ändå förlorar så har du svårt att bära ditt lag. Det är det du måste träna på om du vill klättra. Att ta till vara på det överläge du skaffar dig i lane.

Dom gubbarna du spelar är du kanske bäst på i lane, men det finns troligen andra champs som du inte dominerar lanephasen lika mkt men är bättre på i teamfighter.
Sen gäller det såklart att inte gå in i god mode i huvudet och alltid dö först genom att tradea dig mot en kill som har 30% mindre guld än dig. Lätt att det händer. Och då förlorar ni nog den fighten. Även om du tar dig in och ut med en svag kill, måste du lämna fighten för att gå hem så är det fortfarande inte värt det.
Tankeperspektivet ska alltid vara att maximera lagets styrka när det är samlat.
Även om några har misslyckats i lane.
Citera
2015-03-18, 01:31
Medlem
BadassRolfs avatar
faaaaaaaan plat 4 till silver 2 T___T 3-7 i promos
Citera
2015-03-18, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadassRolf
faaaaaaaan plat 4 till silver 2 T___T 3-7 i promos

Själv drog man en diamond 5 till silver 4 efter 0-10 Men är plat 2 nu igen, av någon anledning har jag dock börjat få 10lp per win och tappar runt 30lp, ligger dock på 74% winrate så jag förstår inte riktigt hur det hänger ihop som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in