Citat:
tror inte riktigt på elohell, då om man är bra nog så klättrar man om man faktiskt spelar tillräckligt, något jag inte gör tyvärr. det är LoL's community som är dålig, riot lägger mer fokus på "toxic" än folk som faktiskt förstör games och feedar. hade en braum i mitt game + en akali som blev caught cirka 10 gånger och stendog. jag sa stop getting caught or its lost. 10 min senare har de fortsatt sådär tills att alla har runt 10 death var igen, då skriver jag its over, just accept surrender.
"report jax, mindset to loss"
älskar detta spelet. jag ska ha en report för att jag förstår att vi inte kommer vinna när hela laget feedar och har 0 awareness. det är absolut inte deras fel. inte akali's fel att hon går in 1v3 konstant, inte braums fel att han afkar mitt i lanen och stendör.
"report jax, mindset to loss"
älskar detta spelet. jag ska ha en report för att jag förstår att vi inte kommer vinna när hela laget feedar och har 0 awareness. det är absolut inte deras fel. inte akali's fel att hon går in 1v3 konstant, inte braums fel att han afkar mitt i lanen och stendör.
Alla mina placement + mina 2 matcher i silver har varit liknande för mig så det varit för mig, bara det att. Så fort någon har dött, då har mitt lag gett upp. Jag säger åt dem att matchen inte över förrens det faktiskt tar nexus och att det faktiskt går att vända osv, oavsett hur tanky spelaren är. Speciell som det har varit dessa matcher, 1 enda person som fått alla kills. För när vi väl dödade denna personen då vann vi TFs osv.. Men då mitt lag dessa matcher redan var insatta att vi förlorat gick ju och dumma sig efter teamfights,typ gick och dog själva i motståndarens jungle när hel deras lag är vid liv osv..
Valde att köra duo med en kille, han är riktigt grym som reksai, han fick ihop 15 kills eller liknande. Men bara för att laget var så inställda på att matchen var över / de valde att flamea mig för att jag dog 2 ggr till adc i lane istället för att fokusera på gamet. Så förlora vi, oavsett hur kommer min duo försökte carrya.
Allt detta kan beskrivas som en sak i mina ögon, "ELOhell".
Folk var seriöst inte såhär dumma / efterblivna eller vad man vill kalla det uppe i guld...
fortsätt att spela duo, då klättrar man ju utan problem. så jag tog mig till platinum på US, även mycket roligare