2015-01-23, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
tror inte riktigt på elohell, då om man är bra nog så klättrar man om man faktiskt spelar tillräckligt, något jag inte gör tyvärr. det är LoL's community som är dålig, riot lägger mer fokus på "toxic" än folk som faktiskt förstör games och feedar. hade en braum i mitt game + en akali som blev caught cirka 10 gånger och stendog. jag sa stop getting caught or its lost. 10 min senare har de fortsatt sådär tills att alla har runt 10 death var igen, då skriver jag its over, just accept surrender.

"report jax, mindset to loss"

älskar detta spelet. jag ska ha en report för att jag förstår att vi inte kommer vinna när hela laget feedar och har 0 awareness. det är absolut inte deras fel. inte akali's fel att hon går in 1v3 konstant, inte braums fel att han afkar mitt i lanen och stendör.

Alla mina placement + mina 2 matcher i silver har varit liknande för mig så det varit för mig, bara det att. Så fort någon har dött, då har mitt lag gett upp. Jag säger åt dem att matchen inte över förrens det faktiskt tar nexus och att det faktiskt går att vända osv, oavsett hur tanky spelaren är. Speciell som det har varit dessa matcher, 1 enda person som fått alla kills. För när vi väl dödade denna personen då vann vi TFs osv.. Men då mitt lag dessa matcher redan var insatta att vi förlorat gick ju och dumma sig efter teamfights,typ gick och dog själva i motståndarens jungle när hel deras lag är vid liv osv..

Valde att köra duo med en kille, han är riktigt grym som reksai, han fick ihop 15 kills eller liknande. Men bara för att laget var så inställda på att matchen var över / de valde att flamea mig för att jag dog 2 ggr till adc i lane istället för att fokusera på gamet. Så förlora vi, oavsett hur kommer min duo försökte carrya.

Allt detta kan beskrivas som en sak i mina ögon, "ELOhell".

Folk var seriöst inte såhär dumma / efterblivna eller vad man vill kalla det uppe i guld...
Citera
2015-01-23, 10:41
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Jag ger snart upp hoppet på detta spelet. Det är helt jävligt efterblivet. Hur i hela jävla blåsvedda fitthelvete kan jag bli brons 5 när jag slutade säsongen i guld 2 och vann 5 och förlorade 5!?!?!?!??!?

För att de jämnar ut elon mellan säsonger också. Du utjämnas till någonstans i silver. I de matcher du förlorade så matchades du mot silver/guld och de matcher du vann matchades du antagligen mot low silver och bronze. Så konstigt är det absolut inte.
Citera
2015-01-23, 11:42
Medlem
Biqquss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Jag ger snart upp hoppet på detta spelet. Det är helt jävligt efterblivet. Hur i hela jävla blåsvedda fitthelvete kan jag bli brons 5 när jag slutade säsongen i guld 2 och vann 5 och förlorade 5!?!?!?!??!?

Om du hamnar där så är du helt enkelt inte bättre.. jag var också i silver förra säsongen men nu är jag placerad i plat 2, högre än måååånga andra och jag fortsätter stiga.. misstänker master/challenger innan säsongen är slut.
Citera
2015-01-23, 12:37
Medlem
bananingvars avatar
Gick från plat 2 till guld 2 efter min promo, FML.
Citera
2015-01-23, 13:26
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Alla mina placement + mina 2 matcher i silver har varit liknande för mig så det varit för mig, bara det att. Så fort någon har dött, då har mitt lag gett upp. Jag säger åt dem att matchen inte över förrens det faktiskt tar nexus och att det faktiskt går att vända osv, oavsett hur tanky spelaren är. Speciell som det har varit dessa matcher, 1 enda person som fått alla kills. För när vi väl dödade denna personen då vann vi TFs osv.. Men då mitt lag dessa matcher redan var insatta att vi förlorat gick ju och dumma sig efter teamfights,typ gick och dog själva i motståndarens jungle när hel deras lag är vid liv osv..

Valde att köra duo med en kille, han är riktigt grym som reksai, han fick ihop 15 kills eller liknande. Men bara för att laget var så inställda på att matchen var över / de valde att flamea mig för att jag dog 2 ggr till adc i lane istället för att fokusera på gamet. Så förlora vi, oavsett hur kommer min duo försökte carrya.

Allt detta kan beskrivas som en sak i mina ögon, "ELOhell".

Folk var seriöst inte såhär dumma / efterblivna eller vad man vill kalla det uppe i guld...
måste faktiskt säga att jag vart med om exakt samma saker från guld 5 till 1 fortsätt att spela duo, då klättrar man ju utan problem. så jag tog mig till platinum på US, även mycket roligare
Citera
2015-01-23, 14:10
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
hade kunnat köpa det om det inte är så att han stannar mitt i lanen för att svara på vad vår adc skrev

Okej då kan det vara lite irriterande
Citera
2015-01-23, 17:49
Medlem
SuperGuidettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananingvar
Gick från plat 2 till guld 2 efter min promo, FML.

Hur gick dina placements?
Citera
2015-01-23, 18:41
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Ja dra åt helvete. Hur kommer jag ifrån silver 5?

Spelar ingen roll vilken champ jag pickar eller vad jag gör in-game.

"I hope your mom gets cancer" typ varje match...Varför måste 90 % av alla LoL-spelare vara så sjukt otrevliga och efterblivna.
Citera
2015-01-23, 18:55
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt
Ja dra åt helvete. Hur kommer jag ifrån silver 5?

Spelar ingen roll vilken champ jag pickar eller vad jag gör in-game.

"I hope your mom gets cancer" typ varje match...Varför måste 90 % av alla LoL-spelare vara så sjukt otrevliga och efterblivna.
Det är svårt att komma ur silver om man inte är väldigt mycket bättre än dem man möter så man kan bära varje game. Och ibland får man spela support och då är det omöjligt att bära även om man kan hjälpa laget väldigt mycket. Försök hitta någon som du kan spela duo med, bäst brukar det gå när man lirar varsin lane då om ni spelar tillsammans bot så kan fortfarande top/mid feeda. Jag behövde spela väldigt många games innan jag kom till guld, jag var bättre än dem jag mötte men inte tillräckligt för att vinna matcherna på egen hand. Viktigt att roama om du vinner lane, något som hjälpte mig att klättra väldigt mycket.
Men ibland får man spela med idioter som recallar med 100 hp på sin lane när deras motståndare är i närheten och då blir de dykt, väldigt knepigt hur folk kan ha så dålig logik i deras beslutsfattning.
Då är det oftast kört och bara försöka surrenda snabbt och hoppas på bättre lycka nästa match.
Lyckades dock bära en match som adc när top och mid gick 0-4-0 vardera, slutade med 32-7-8 så det var en skön vinst även om top och mid inte förtjänade vinsten.
Citera
2015-01-24, 08:46
Medlem
LaZZi3s avatar
Slutade guld 5, nu ligger jag 4/1 i placements. Hmm, vågar jag lira mer eller kommer jag nu förlora 5 i rad... :P
Citera
2015-01-24, 11:59
Medlem
bananingvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperGuidetti
Hur gick dina placements?
Vann 4, förlorade 6.
Citera
2015-01-24, 17:00
Medlem
SuperGuidettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananingvar
Vann 4, förlorade 6.

exakt som mig förra året jag var plat 1 och hamnade i guld 1, vann också 4 o förlorade 6.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in