Citat:
Ursprungligen postat av
samiska
Ska rätta mig själv. Nej precis han har ett vattentätt alibi.
Senaste jag hörde var att folk börjat prata väldigt flitigt och börjat "komma ihåg saker" så fel av mig att kalla dem "vittne".
Vad säger du xtroverto, tror att detta är ett av få fall där vi faktiskt får se en vedergällning då det är många tunga pjäser i rörelse.
Som om en vedergällning skulle lösa något.
Eller du tror att syrianer helt plötsligt ska bli ett lojalt, hämndlystet folk, trots alla golningar i Nätverket, alla långvoltor som väntar, där de viktigaste är borta?
Nätverket har tagit bort YM, som var en stark lirare, BK har raderat sig själv, BA är borta för lång tid framöver och kan kanske vara den enskilt viktigaste pjäsen, EE är borta, så, de har raderats mer pga egna idiotier och det vittnar om allt annat än tunga pjäser.
EE golade, BK golar, detta är inte speciellt respektingivande. Kurderna hämnas gång på gång och har inte ens klivit på med sina riktigt tunga gubbar, undantaget Nab.
Så sammantaget så¨talar precis allt, dels det vi sett hittills, men även hur de olika folken verkar vara funtade, för en mycket tydlig syriansk storförlust.