2015-01-22, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
XTROVERTO!!!!

Detta du skrivit är inte i närheten av verkligheten så enkelt är det!!!Tyvärr kan du inte googla dig fram så mycket angående den händelsen
Okej.

Ska vi bekänna färg nu?

Hur många känner du, personligen i det du pratar om?

Jag har träffat alla, m ånga gånger, men det har inte du, du som sitter och tror att några jävla serber haft en betydande roll i detta, du är så färgad av dina serber så jag skäms över dina okunskap.

Vi börjar med OG-killarna som var på plats, beskriv dem. Sen kan du ta Tony, Far''', Nas'', Ali, och så betar vi av alla, sakta men säkert.

Du kommer förlora.

Kurderna vann, ´där och då, men pga OG och att sammanhållningen brast, så kontrade albanerna mycket bra och det får man bara erkänna. Nas'' är enormt stark.
Senast redigerad av xtroverto 2015-01-22 kl. 06:25.
Citera
2015-01-24, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imradsaber
Du tänker på Nabil som fick kokstryk av Elias Elias? Ja det stämmer tydligen på nån restaurang eller nåt men Nabil skickade Elias i graven efter det. Finnas en tråd du kan följa angående det

Inte den historian. En helt annan grej...
Citera
2015-01-24, 20:04
Medlem
xtroverto, Kan du bekräfta eller dementera att N nu sitter?
Senast redigerad av samiska 2015-01-24 kl. 20:08.
Citera
2015-01-24, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samiska
xtroverto, Kan du bekräfta eller dementera att N nu sitter?
Jag vet inte, men jag tror det, han blev väl gripen i Polen och sitter väl där eller om han är begärd utlämnad, har jag för mig. Men jag är inget uppslagsverk (jodå), även om jag har full förståelse för att du tror det
Citera
2015-01-24, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag vet inte, men jag tror det, han blev väl gripen i Polen och sitter väl där eller om han är begärd utlämnad, har jag för mig. Men jag är inget uppslagsverk (jodå), även om jag har full förståelse för att du tror det

Skulle bara testa dig lite, Don`t ask google ask Xtroverto . Nejdå jag visst mycket väl. Det stämmer vittnet började plötsligt komma ihåg saker och ting igen.
Citera
2015-01-24, 20:45
Medlem
Citat:
Skulle bara testa dig lite, Don`t ask google ask Xtroverto . Nejdå jag visst mycket väl. Det stämmer vittnet började plötsligt komma ihåg saker och ting igen.
Vadå, får jag inte googla?

Måste jag, som är den som sprutar ut info och kunskap, och som har mindfuckat upp hela denna forumdelen, får aldrig jag använda mig av Google? Nej, givetvis inte, den som vet mest måste veta ALLT, för blöjlogiken säger att vet man inte allt, ja då vet man ingenting och är ett troll!
Senast redigerad av xtroverto 2015-01-24 kl. 20:49.
Citera
2015-01-24, 20:48
Medlem
Citat:
Vadå, får jag inte googla?

Måste jag, som är den som sprutar ut info och kunskap, får jag aldrig använda mig av Google? Nej, givetvis inte, den som vet mest måste veta ALLT, för blöjlogiken säger att vet man inte allt, ja då vet man ingenting och är ett troll!

Var helt enkelt nyfiken om du visst mer om händelsen därav jag frågade, är rätt tyst kring den händelsen.
Citera
2015-01-24, 20:51
Medlem
Citat:
Var helt enkelt nyfiken om du visst mer om händelsen därav jag frågade, är rätt tyst kring den händelsen.

Kanske beror på att utredningen är inne i ett sk känsligt läge, han är nyligen, eller på väg att bli, utlämnad, inga nya förhör med just honom har väl framkommit än, vad jag vet, och att det då är stiltje i målet är ju allt annat än konstigt.

Eller vad tycker vetenskapsmannen?
Citera
2015-01-24, 21:16
Medlem
Citat:
Kanske beror på att utredningen är inne i ett sk känsligt läge, han är nyligen, eller på väg att bli, utlämnad, inga nya förhör med just honom har väl framkommit än, vad jag vet, och att det då är stiltje i målet är ju allt annat än konstigt.

Eller vad tycker vetenskapsmannen?

Vetenskapsmännen erkänner aldrig sina misstag. De blir inlåsta i lådor och skåp.
Tror att det redan är klart och datum är satt.
Jag tror dock på en friande dom.
Citera
2015-01-24, 21:22
Medlem
Citat:
Vetenskapsmännen erkänner aldrig sina misstag. De blir inlåsta i lådor och skåp.
Tror att det redan är klart och datum är satt.
Jag tror dock på en friande dom.

Du sa något om att ett vittne återfått minnet, men vad har det med Nab att göra, vilket vittne är det som kan påverka hans roll, menar du? Han var ju bevisligen inte på plats, och de vet ju vem som sköt, han har ju även erkänt, så hur ska ett vittne kunna vara orsaken till Nabs gripande?
Citera
2015-01-24, 21:33
Medlem
Citat:
Du sa något om att ett vittne återfått minnet, men vad har det med Nab att göra, vilket vittne är det som kan påverka hans roll, menar du? Han var ju bevisligen inte på plats, och de vet ju vem som sköt, han har ju även erkänt, så hur ska ett vittne kunna vara orsaken till Nabs gripande?

Ska rätta mig själv. Nej precis han har ett vattentätt alibi.
Senaste jag hörde var att folk börjat prata väldigt flitigt och börjat "komma ihåg saker" så fel av mig att kalla dem "vittne".

Vad säger du xtroverto, tror att detta är ett av få fall där vi faktiskt får se en vedergällning då det är många tunga pjäser i rörelse.
Citera
2015-01-25, 00:11
Medlem
Citat:
Ska rätta mig själv. Nej precis han har ett vattentätt alibi.
Senaste jag hörde var att folk börjat prata väldigt flitigt och börjat "komma ihåg saker" så fel av mig att kalla dem "vittne".

Vad säger du xtroverto, tror att detta är ett av få fall där vi faktiskt får se en vedergällning då det är många tunga pjäser i rörelse.
Som om en vedergällning skulle lösa något.

Eller du tror att syrianer helt plötsligt ska bli ett lojalt, hämndlystet folk, trots alla golningar i Nätverket, alla långvoltor som väntar, där de viktigaste är borta?

Nätverket har tagit bort YM, som var en stark lirare, BK har raderat sig själv, BA är borta för lång tid framöver och kan kanske vara den enskilt viktigaste pjäsen, EE är borta, så, de har raderats mer pga egna idiotier och det vittnar om allt annat än tunga pjäser.

EE golade, BK golar, detta är inte speciellt respektingivande. Kurderna hämnas gång på gång och har inte ens klivit på med sina riktigt tunga gubbar, undantaget Nab.

Så sammantaget så¨talar precis allt, dels det vi sett hittills, men även hur de olika folken verkar vara funtade, för en mycket tydlig syriansk storförlust.
Senast redigerad av xtroverto 2015-01-25 kl. 00:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in