2012-10-14, 12:13
Medlem
Men den här händelsen med Roni Haidar när han blev indragen i bil och hotad att bli knäppt av g-sunda, har det något att göra med hans ev. del i mordet på Salim ?
Citera
2012-10-14, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silince83
Någon som vet något om Nocturnal MC i uppsala?

Det är väl en vanlig mc-klubb i modellen?
Citera
2012-10-14, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allora
suyar har väl ingen i sin familj som backar upp honom? Vad jag hört så gör han bara skitgrejor och läxar upp människor han vet han klarar av men detsamma gäller väl de flesta coola killarna

Du vet inte mycket om honom och så är det inte, han är man med hjärta och utmanar allt oavsett hur det går.
Jag själv har hört bra saker om honom men det är så att han umgås med mina farbröder och dom umgås inte med
lalare direkt.

Till din fråga: Han har bröder, kusiner och bröder som inte sitter stilla och rullar tummara direkt. Hans bror brukar hänga i Uppsala och STHLM. För två veckor sedan såg jag honom, chilla med 7-10 respekerade personer i staden men har inte hört mycket om honom. Jag såg dom i cosmopol förra veckan + ett par andrs yngre killar som väntade utanför. Hans kusin vet ej hur man stavar till springer runt och hamnar i trubbel men visst kan han slåss, efter ett stort bråk STHLM för typ 1-2 månader sedan blev 2-3 personer huggen. Min flickvän var där och berättade allt, men ingen blev ej allvarlig skadad och han var där med folk ifrån Uppsala bland annat.
Senast redigerad av Pintocosta 2012-10-14 kl. 21:26.
Citera
2012-10-14, 21:17
Medlem
Fan händer, fel på appen?!

Hur går det för stenhagen killen som sitter för Selim?! Om han släpps bör det bli saker.
Citera
2012-10-15, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pintocosta
Du vet inte mycket om honom och så är det inte, han är man med hjärta och utmanar allt oavsett hur det går.
Jag själv har hört bra saker om honom men det är så att han umgås med mina farbröder och dom umgås inte med
lalare direkt.

Till din fråga: Han har bröder, kusiner och bröder som inte sitter stilla och rullar tummara direkt. Hans bror brukar hänga i Uppsala och STHLM. För två veckor sedan såg jag honom, chilla med 7-10 respekerade personer i staden men har inte hört mycket om honom. Jag såg dom i cosmopol förra veckan + ett par andrs yngre killar som väntade utanför. Hans kusin vet ej hur man stavar till springer runt och hamnar i trubbel men visst kan han slåss, efter ett stort bråk STHLM för typ 1-2 månader sedan blev 2-3 personer huggen. Min flickvän var där och berättade allt, men ingen blev ej allvarlig skadad och han var där med folk ifrån Uppsala bland annat.
Är soar din idol? Har du en bild utav honom som du sitter och drar i ballen till? Man börjar ju fan undra , i 99% utav dina inlägg så är det samma jävla sak , soar hit soar dit , jag har hört det jag har hört det. Jävla blöja , soar är inte nån top ledarfigur!!! Och kommer aldrig bli , har man inga pengar kan man inte mata soldater! Du är säkert nån liten släkting från långt långt håll som bara drömmer och få bli som han en dag haha , lr e du en slyna som brukade få mkt chorizo av han förr!
Citera
2012-10-15, 08:43
Medlem
På tal om R..., vad hände med KLL? Vet att det inte var så seriöst, undrar mest.
Citera
2012-10-15, 15:04
Medlem
Citat:

Hur går det för stenhagen killen som sitter för Selim?! Om han släpps bör det bli saker.
Jag tror det är mycket snack och liten verkstad för Gottsundas del.
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
På tal om R..., vad hände med KLL? Vet att det inte var så seriöst, undrar mest.
Vad ska ha hänt? Ett par kusiner hade matchande t-shirts som det stod KLL på. De kanske krympte i tvätten eller nått.
Citera
2012-10-15, 15:33
Medlem
Citat:

Någon hämnd aktion är inte speciellt trolig och eftersom man bildat en liten "enhet" för detta så kommer avlysning/span fortsätta och man kommer att hålla extra koll på samtliga inblandade.
Citera
2012-10-15, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samiska
Någon hämnd aktion är inte speciellt trolig och eftersom man bildat en liten "enhet" för detta så kommer avlysning/span fortsätta och man kommer att hålla extra koll på samtliga inblandade.
Hmm så pass. Men kan det bli någon variant på gränby-mordets lösning. Dvs J's familj betalar Samilms ?
Citera
2012-10-16, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samiska
Finns ju en kille som gränbypojkarna bör se upp för som knappast kliver åt sidan men smäller det så blir det garanterat längre fram
Citera
2012-10-16, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HUFVUDSTADEN
Finns ju en kille som gränbypojkarna bör se upp för som knappast kliver åt sidan men smäller det så blir det garanterat längre fram

Givetvis finns det folk med kaliber för att hämnas men precis som du säger så om det nu händer så kommer hämnden att komma om ett bra tag. Det står mycket folk bakom på bägge sidorna och en hämnd skulle kunna leda till en ordentlig konflikt men detta är enligt mig inte särskilt troligt som det ser ut idag.
Citera
2012-10-16, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmobster
Är soar din idol? Har du en bild utav honom som du sitter och drar i ballen till? Man börjar ju fan undra , i 99% utav dina inlägg så är det samma jävla sak , soar hit soar dit , jag har hört det jag har hört det. Jävla blöja , soar är inte nån top ledarfigur!!! Och kommer aldrig bli , har man inga pengar kan man inte mata soldater! Du är säkert nån liten släkting från långt långt håll som bara drömmer och få bli som han en dag haha , lr e du en slyna som brukade få mkt chorizo av han förr!

Han är Soars personliga hora. Den lilla kurd-dvärgen är inte så "tung" som Pintocosta försöker utmåla honom som. Han är rätt så misslyckad faktiskt, åker in och ut hela tiden för löjliga saker och tjänar aldrig stora pengar. En i mängden av misslyckade kurder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in