Citat:
Ursprungligen postat av allora
suyar har väl ingen i sin familj som backar upp honom? Vad jag hört så gör han bara skitgrejor och läxar upp människor han vet han klarar av men detsamma gäller väl de flesta coola killarna

Du vet inte mycket om honom och så är det inte, han är man med hjärta och utmanar allt oavsett hur det går.
Jag själv har hört bra saker om honom men det är så att han umgås med mina farbröder och dom umgås inte med
lalare direkt.
Till din fråga: Han har bröder, kusiner och bröder som inte sitter stilla och rullar tummara direkt. Hans bror brukar hänga i Uppsala och STHLM. För två veckor sedan såg jag honom, chilla med 7-10 respekerade personer i staden men har inte hört mycket om honom. Jag såg dom i cosmopol förra veckan + ett par andrs yngre killar som väntade utanför. Hans kusin vet ej hur man stavar till springer runt och hamnar i trubbel men visst kan han slåss, efter ett stort bråk STHLM för typ 1-2 månader sedan blev 2-3 personer huggen. Min flickvän var där och berättade allt, men ingen blev ej allvarlig skadad och han var där med folk ifrån Uppsala bland annat.