2014-12-05, 18:26
Medlem
Vem0ths avatar
Ogillar Grillchips rejält trots att jag älskar lök i min matlagning.

Förutom det så har jag smakat på en del vidrigheter från Thailand, bland annat räk och fisksmak på potatischipsen.
Citera
2014-12-05, 19:56
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haverism
Prawn cocktail?
http://www.americansweets.co.uk/ekmp...ags-6107-p.jpg

Jag vet inte hur de smakar. Jag har aldrig ens övervägt att prova dem, men de är vanliga som tusan i England. Bara den inre bilden av en chipssmak som påminner om att slicka fitta bär mig emot.

Påminner om Salt o Vinäger men betydligt fränare och äckligare. Lite som att slicka fitta som du säger faktiskt.
Citera
2014-12-05, 22:32
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10010
Den bilden fungerar som en lagom aptitretare eller inte. Skall jag äta chips blir det bara barbecue eller S&O resten rör jag helst gärna inte. Jag har inte vågat mig på de riktigt äckliga men vad som skrivs i tråden har jag gjort rätt att undvika dessa fekaliebomber för smaklökarna.

Till viss del håller jag med dig, men jag kör helst vanliga original (lättsaltade) eller S&O, men det är faktiskt spännande ibland att testa lite otippade smaker! Hade jag inte gjort det hade jag missat chipsen med smak av salt och vinäger, de är riktigt goda om man dricker ett gott öl till!

Citat:
Ursprungligen postat av Shuffleslap
haha Seaweed chips vad tänkte dom... sjögräs låter som en riktigt höjdare´´

För att inte tala om fiskbullar..?
Citera
2014-12-05, 23:50
Äckligaste vet jag inte, men helt klart annorlunda...

Men chips med smak av rostad kyckling.... Det var ju lite udda... Åt de i England.
Citera
2014-12-12, 20:14
Medlem
HannaLees avatar
Röstar också för Double red onion. Fy fn! som att äta rå lök rakt av.
Sen är chips med röksmak/bbq rätt vidrigt med. Och så pringles paprika, även om pringles väl inte är riktigt chips då. Men dom smakar bara damm.
Citera
2014-12-23, 19:58
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Har smakat dessa salt och vinäger och det tog emot. Dock så tenderar jag att gå och bli sugen på dessa lite då och då, men när jag väl har köpt dem så går det inte...
Citera
2014-12-23, 21:33
Medlem
guIIets avatar
Ogillar salt och vinäger (s&v) men jämfört med chips eller kryddor som ska visualisera maträtter; "varma mackor", "tacos", "cheeseburgare", "pizza" o.s.v. är s&v oftast guld värt.
Citera
2015-01-24, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ber89lut
Finns på English shop i GBG.

Äckligaste chipsen tycker jag är samtliga sorter från "Kettle". FÖR oljiga. Dessutom blev jag så fruktansvärt dålig i magen av dem.

Tryffelhips från Gårdschips låter ju som om de kan kvala in på topp-i-fem äckligaste. Men jag har inte vågat smaka ...

Jag föreslår att du låter bli Tryffelchipsen. Får kväljningar bara jag tänker på dem. Lägg pengarna på nåt bättre så slipper du ångra dig. Tror de friterar chipsen i gammal unken olja med tanke på smaken.
Citera
2015-01-24, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TryffelChips
Jag föreslår att du låter bli Tryffelchipsen. Får kväljningar bara jag tänker på dem. Lägg pengarna på nåt bättre så slipper du ångra dig. Tror de friterar chipsen i gammal unken olja med tanke på smaken.

Kan tillägga att den sort jag provade var Torres som de sålde på ICA Maxi så Gårdsvarianten har jag inte provat.
Citera
2015-02-01, 15:35
Medlem
Chips med smak av bacon, fyfan
Citera
2015-02-01, 18:49
Medlem
msheisenbergs avatar
HATAR dillchips. Fyfan
Citera
2015-02-01, 23:22
Medlem
Baconchips, sjukt artificiell smak av gris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in