2014-05-12, 17:28
Medlem
muntiis avatar
Farsan köper alltid double red onion, fyyy faan
Citera
2014-05-12, 17:29
Medlem
CudLifes avatar
Köpte Lay´s med smaken Chicken and Waffels för någon månad sen, kan tyvärr inte säga att det var någon höjdare.
Citera
2014-12-04, 09:16
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CudLife
Köpte Lay´s med smaken Chicken and Waffels för någon månad sen, kan tyvärr inte säga att det var någon höjdare.

Förlåt för sidospåret, men var hittar du Lay's? Älskar deras Barneque och även Salt and Vinegar men hittar dom ingenstans förutom i de småpåsar som Subway och krogar har

OnT: Äckligaste chipsen jag ätit måste vara Bearnaise och även Pringles Xtra Nacho Cheese. Bearnaise för att det redan från början var en äcklig idé och Pringlessorten för att det var för mycket artificiell ostsmak. Borde ha förstått det.

Gillar inte heller vanliga grillchips. Blä.
Citera
2014-12-04, 09:24
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olegski
Pringles tycker jag bara smakar papper. Är jag ensammen om det?
Nej. Pringles spyr man av.
Citera
2014-12-04, 09:37
Äckligaste chipsen eller äckligaste smaken?
Citera
2014-12-04, 13:54
Medlem
ber89luts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Förlåt för sidospåret, men var hittar du Lay's? Älskar deras Barneque och även Salt and Vinegar men hittar dom ingenstans förutom i de småpåsar som Subway och krogar har

Finns på English shop i GBG.

Äckligaste chipsen tycker jag är samtliga sorter från "Kettle". FÖR oljiga. Dessutom blev jag så fruktansvärt dålig i magen av dem.

Tryffelhips från Gårdschips låter ju som om de kan kvala in på topp-i-fem äckligaste. Men jag har inte vågat smaka ...
Citera
2014-12-04, 14:14
Provade de där nya lökchipsen med tre sorters lök. Det var ramslök och rödlök och grejer.
http://www.olw.se/wp-content/uploads...6k-183x320.png

De sög pung. Det smakade lite som kartong. Jag vet inte vem den där kocken Sjöstedt är, men chips kan han fan inte laga.

Varför smakar alla chips ungefär likadant nuförtiden? Med undantag av OLWs svartpepparchips så är de senaste årens lanseringar av chipssmaker så mediokra att man kan gråta. Och då har jag ändå inte gnällt över sourcreamvansinnet, allting ska tydligen blandas med sourcream i Sverige. Fantasilösheten är monumental.

Det finns fan inte mycket snacks som är gott längre. OLWs ostbollar och nån skum pubmix med salta nötter som min lokale Ica-handlare säljer i en lågprislåda (39 spänn för ett halvkilo blandade nötter av olika sorter) är favoriterna för tillfället, annars är det magert.
Citera
2014-12-04, 14:51
Medlem
Bacon är fan bland de vidrigaste smakerna jag har haft nöjet att testa..
Citera
2014-12-04, 15:44
Bannlyst
Den där med peppar i, passar verkligen inte.
Citera
2014-12-04, 15:53
Medlem
Ballongdjurs avatar
Såg att det redan nämnts, men på någon skidsemester i alperna så provade jag chips med ketchupsmak.
Lika äckligt som det låter.
Citera
2014-12-04, 16:12
Medlem
submariners avatar
Hej,

Bea funkar till mycket, men inte som smak på chips...
Citera
2014-12-04, 16:17
Medlem
HasseBanans avatar
OLW:s chips överhuvudtaget. De smakar syntetiskt och har inte alls samma naturliga smak som Estrellas. OLW ska hålla sig till ostbågar, som de är bra på. Chips kan de inte göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in