2015-01-23, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
mmm tier 5 leopard auto kanon på tier 3, inte sälklubbning alls :P

Nja helt sälklubbning det är inte, dåligt accuracy, långsam reload och svag motor men kul att man kan penetrera lite högre tier och tunga vagnar med en light tank. Men pga hög reloadtime så du kan inte soloa.

Förresten det går ens att sälklubba längre? Alla kör sälklubbning nuförtiden så man knappt möter nybörjare i 2-3tiers för alla erfaren spelare kör T18.
Citera
2015-01-23, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
2+miljoner sist jag kollade

är inte så rik att fri exp det :P
Varför samlar ni på er så mycket exp? Jag sätter alltid igång accelererad crew training när jag elitat en tank, de gånger jag behöver fri exp för att låsa upp nån kanon samlar jag ihop det då.
Citera
2015-01-23, 17:44
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Skulle det inte komma en D-Day map någon gång?
Citera
2015-01-23, 23:36
Medlem
Skarphedens avatar
Hur är det förresten med vagnarna man kan få i kampanjuppdragen. Räknas de som premiumfordon vad gäller MM och kreditförtjänst?
Citera
2015-01-23, 23:44
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarpheden
Hur är det förresten med vagnarna man kan få i kampanjuppdragen. Räknas de som premiumfordon vad gäller MM och kreditförtjänst?
De klassas som vanliga, alltså inte premium.
Citera
2015-01-24, 00:12
Medlem
xyklopfs avatar
Nån här som lyckats skaffa Stug4 eller T28 concept? Vore kul och intressant att veta om de är värda "besväret". Blir mer och mer omotiverad att anstränga mig att skaffa de pga av idiotuppdragen man måste utföra. Sitter fast på att ramma motståndare på MT samt platoonuppdragen på HE och TD missions.
Citera
2015-01-24, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Nån här som lyckats skaffa Stug4 eller T28 concept? Vore kul och intressant att veta om de är värda "besväret". Blir mer och mer omotiverad att anstränga mig att skaffa de pga av idiotuppdragen man måste utföra. Sitter fast på att ramma motståndare på MT samt platoonuppdragen på HE och TD missions.
Håller med! Till en början tyckte jag det var kul (inte så konstigt när det var väldigt enkelt kanske) Men nu börjar det bara bli irriterande. Sen inser jag mer och mer att jag måste slösa cred på högre tier vagnar om jag ska fixa vissa av uppdragen. Jag har det mesta upplåst till tier 8 så grejerna finns där. Dock lyser det mesta med sin frånvaro...

Börjar mer och mer känna att missions suger ganska rejält. Något jag stör mig på... Som för många är en bagatell kanske är att man måste köra vissa i pluton. Jag har under mina 4 år ALDRIG kört pluton seriöst. Har ingen jag spelar med alls. Har provat någon enstaka gång och då jag inte hade mic vart det rätt meningslöst ändå.
Citera
2015-01-24, 06:21
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarpheden

Citat:
Ursprungligen postat av Minipax
De klassas som vanliga, alltså inte premium.

De är rewardtanks vilket är lite mitt emellan. De kan inte användas för kreditfarming, men man kan stoppa in en annan besättning som i premiums för att träna upp den besättningen. Stugen kan (om jag inte är felinformerad) inte möta tier 7.
Citera
2015-01-24, 12:43
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
De är rewardtanks vilket är lite mitt emellan. De kan inte användas för kreditfarming, men man kan stoppa in en annan besättning som i premiums för att träna upp den besättningen. Stugen kan (om jag inte är felinformerad) inte möta tier 7.
Så kan det vara.
Citera
2015-01-24, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden

allt under tier 9 är väl farming av krediter eftersom man oftast går pluss?
men trevligt med en tierbegränsning, bara man kommer ihåg det i pluton t23e3 har ju också det, max tier 8 har jag för mig.

sitter fast på plutonuppdragen nu, sen måste jag väl köpa tillbax obj 261 för artyuppdragen tror inte min lilla franska premium tier 5 arty räcker till för det
Citera
2015-01-24, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf

Klara dom för övriga rewards då? Miljontals credits, consumables, free xp, crews med 2 skills klara. Varför bry sig om tanks då? Sälj din Stug för 300k när du får den.
Citera
2015-01-24, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Klara dom för övriga rewards då? Miljontals credits, consumables, free xp, crews med 2 skills klara. Varför bry sig om tanks då? Sälj din Stug för 300k när du får den.
Är det jag gör då jag insett att jag aldrig kommer orka spela tillräckligt för att låsa upp någon tank. Då köra jag med missions på bara och hoppas på det bästa. Dock går min vinst till att köpa tillbaka en vettig LT, TD och SPG. För att kunna göra dessa missions också... Min förhoppning med dessa missions var att det inte skulle krävas att man är nörd som kan spela tio timmar om dagen som alla andra rewardtank missions... Dessvärre var det ju inte så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in