2015-01-22, 23:13
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarpheden
Tank destroyers på lägre tiers verkar slaktas totalt i 9.6, T40 tappar 90 meter view range (från 400 till 310) och SU-85B tappar 80 meter, bara för att ge två exempel.

Kul med ett helt eget träd för Sverige och att stridsvagn-s (Strv 103) troligen kommer att finnas med. Men inte i år...

wg har redan sagt den inte kommer med pga hur den fungerar, för mycket att ändra på i spel mekaniken eller nått

iofs så kanske dom sätter den som tier 10 TD ?
Citera
2015-01-22, 23:13
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Fick en till acetanker på den nyss, två styck under ett och samma dygn.

mmm tier 5 leopard auto kanon på tier 3, inte sälklubbning alls :P
Citera
2015-01-22, 23:16
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Funkade utmärkt på första försöket i Object 140. Det behövde inte vara i rad utan sex under hela matchen.

:

hade säkert funkat med e100 med om den var medium :P
men har skaffat amx40 och luchs bara för dessa missions och dom är överlägsna på vissa missions, plus skott och repair kostar inget på din tiern
kör även leffe mest som arty, förutom splash uppdraget :P

man får ju välja ordning på uppdragen till t28 sen, gött att slippa tvingas ta dom på rad
bör bli klar med stuggen imorrn om jag pallar spela
Citera
2015-01-23, 00:30
Medlem
Skarphedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
wg har redan sagt den inte kommer med pga hur den fungerar, för mycket att ändra på i spel mekaniken eller nått

iofs så kanske dom sätter den som tier 10 TD ?

Jo, tidigare har det sagts att de inte kommer att ta med fordon som kräver egen spelmekanik. Det som ställer till problem med S är som bekant att kanonen inte alls kan röras utan att hela chassit måste flyttas eller höjas/sänkas. Återstår att se om, och i så fall hur, WG ska lösa det.
Men ett svenskt träd utan S vore ju ett antiklimax av rang.
Citera
2015-01-23, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PekkaPojkka
Höll på med samma mission i två dagar... Fanns liksom aldrig mer än två mediums i ett lag.
Nu är jag på den efter... Få en vagn att brinna -.- Känns lite väl slumpmässigt för att ha som uppdrag.

laddade he i min fv4202 ich vips så var det klart, en bula i arslet på en foch så var den saken biff.
Citera
2015-01-23, 01:38
Moderator
Arne.Ankas avatar
Haft 2 matcher nu med bulldog som jag är nöjd med, första matchen var steppes, stannade kvar i södra basen för att skydda mitten mot scouts, matchen är förlorad men som den modige viking jag är gick jag i strid med tiger2, löwe och t34.
Körde runt och runt och runt, innan jag dog hann jag slå ut tiger2, totalt 1700 skada.

Andra matchen var stalingrad, mötte en bulldog 2 skott 748 skada, sen en tiger 915 skada, 110 försökte döda mig när jag fångade flaggan 709 skada och avslutar med 454 skada för siste fienden E 75.
Totalt 2826 skada med bara standardammunitionen, 672 mer än bäste fienden och 547 bättre än näst bäste teamkamraten.
Nästan 1700 xp med premiumkonto ej dagens dubbel, 100% hit ratio med autoaim 24 skott.

Det är den första lätta vagnen som jag känner funkar för mig, inte bara funkar den känns djävligt op, spottar ur sig groteskt med skada med autokanonen, 1500 basskada per magasin.

Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Så, vilka kör på na servern nu?
bump
Citera
2015-01-23, 02:26
Medlem
Då har jag äntligen låst upp 7/1 efter nåt års nötande. La skiten på hyllan då jag tröttnade på Centurion och grindade annat. Men nu så... Dessvärre skitkanonen än så länge. Men den funkar ju... Men fan vilken ångest man får när man ser XP som krävs Hur fan orkar man spela detta skiten egentligen. Ca 180000 Xp totalt för att få bästa påken... Nu börjar jag minnas varför jag en gång i tiden tröttnade på spelet.

Blir väl som vanligt... Kommer nåt nytt skitträd med nån äcklig asiatisk bajsvagnar så säljer man sånt man inte orkar nöta, för att prova det nya och tröttnar vid tier 7-8 där också. Been there done that...

EDIT: Har typ varenda jävla tier 8 nästan... och en tier tio. Efter typ fyra år. Säger väl en del om mitt tålamod. Men visst fan är det väl lite för segt mot 9-10? Eller är det bara jag. Bra på ett sätt, men uppenbarligen kan idioter få tag på teir 10 också så det kvittar väl om det vore liiite billigare i XP?
Senast redigerad av PekkaPojkka 2015-01-23 kl. 02:30.
Citera
2015-01-23, 05:58
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
EDIT: Har typ varenda jävla tier 8 nästan... och en tier tio. Efter typ fyra år. Säger väl en del om mitt tålamod.
Varför sukta efter t10 om du inte klanar? spelar du själv så ska det va nöjet som styr.
Citera
2015-01-23, 09:16
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Då har jag äntligen låst upp 7/1 efter nåt års nötande. La skiten på hyllan då jag tröttnade på Centurion och grindade annat. Men nu så... Dessvärre skitkanonen än så länge. Men den funkar ju... Men fan vilken ångest man får när man ser XP som krävs Hur fan orkar man spela detta skiten egentligen. Ca 180000 Xp totalt för att få bästa påken... Nu börjar jag minnas varför jag en gång i tiden tröttnade på spelet.

Blir väl som vanligt... Kommer nåt nytt skitträd med nån äcklig asiatisk bajsvagnar så säljer man sånt man inte orkar nöta, för att prova det nya och tröttnar vid tier 7-8 där också. Been there done that...

Hmm, sitter nu på 750k xp som skall låsas upp men orkar inte köpa tillräckligt med guld och vet banne mig inte vad jag skall låsa upp.
Citera
2015-01-23, 11:05
Medlem
Winter Showdown.
Varför satsar de på usel 8-bitars grafik?
För folk som sitter och spelar på 386.or då eller
Citera
2015-01-23, 12:27
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Hmm, sitter nu på 750k xp som skall låsas upp men orkar inte köpa tillräckligt med guld och vet banne mig inte vad jag skall låsa upp.

2+miljoner sist jag kollade

är inte så rik att fri exp det :P
Citera
2015-01-23, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Varför sukta efter t10 om du inte klanar? spelar du själv så ska det va nöjet som styr.
finns en del tior jag vill ha! Gamla ikoner och annat. men jag har liksom inte tålamodet för det
men just cent med 105an va ju ett mål så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in