2015-01-22, 20:19
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Aja skitsamma att du har köpt på dig mer än vad du behöver, det är sånt man får räkna med när man tar tips från någon som vill sälja utan någon egen koll.

Börja kuren på susta å växla över till enanthate vid lämplig tidpunkt för en total kurlängd på 15v. Du kommer garanterat bli nöjd på 250 e4d om det är din första testokur.
Tänk på att överlappa sustan och enanthate eftersom enanthate har en längre halveringstid.

/aKAY

Glöm vad jag skrev, skrev innan jag tänkte. Räkna på det nu o fattar!
Citera
2015-01-22, 21:05
Medlem
Lightweightmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PainAndGain87
Haha jaja men är små glas flaskor som ser ut som små Coca cola flaskor så skrev ba en snabb förklaring

Nu kommer jag va största idioten, men jag vet inte hur mycket det är i den stora flaskan 😂 det är en PRO medica testo Enanthate en grön flaska. Du kanske kan säga hur mycket det är i haha

Pro medica testo är helt vanlig 10 ml vial. Hah ampuller då, har du 24 ml susta så kör 250mg e3d så har du 580mg EW i 10 veckor, kör på det. Skippa testot det är inte lönt med 10 ml enan, kommer knappt hinna kicka
Citera
2015-01-22, 23:26
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightweightmannen
Pro medica testo är helt vanlig 10 ml vial. Hah ampuller då, har du 24 ml susta så kör 250mg e3d så har du 580mg EW i 10 veckor, kör på det. Skippa testot det är inte lönt med 10 ml enan, kommer knappt hinna kicka

Hmm. Om man har 34 ml testo 250mg/ml fördelat på 24ml sustanom och 10ml testosteron enanthate att göra kur av; hur skulle man INTE kunna få ut något av enanthaten då?

Mvh

/aKAY
Citera
2015-01-23, 07:42
Medlem
Tju, tänkte köra en Dianabola oral 40mg/50, eller 50mg/50 beroende på svar från 2 olika shoppar. Vad tycks?
Med nolva vid gynokänningar samt pct.

193cm
84kg
gainer mutant mass
bcaa
kreatin
prep-meals månaden ut (33 matlådor klara o kvar i dagsläget)

Tränar 6 dagar i veckan.
Citera
2015-01-23, 07:59
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xDz
Tju, tänkte köra en Dianabola oral 40mg/50, eller 50mg/50 beroende på svar från 2 olika shoppar. Vad tycks?
Med nolva vid gynokänningar samt pct.

193cm
84kg
gainer mutant mass
bcaa
kreatin
prep-meals månaden ut (33 matlådor klara o kvar i dagsläget)

Tränar 6 dagar i veckan.

Personligen tycker jag dianabol är dåligt att köra ensamt (det betyder inte att du ska blanda in mer, utan fundera mer över val av steroid).
Citera
2015-01-23, 08:21
Medlem
Citat:
Hmm. Om man har 34 ml testo 250mg/ml fördelat på 24ml sustanom och 10ml testosteron enanthate att göra kur av; hur skulle man INTE kunna få ut något av enanthaten då?

Mvh

/aKAY

Syftade mest på att susta inte innehåller enanthate, hade han haft 10 ml propp utöver sustan så visst men han kan sätta te.x 1 ml av teston E3D tillsammans med sustan de första 10 sticken eller E6D men undrar om han får ut mycket mer än svajiga nivåer på det?
Citera
2015-01-23, 09:39
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Syftade mest på att susta inte innehåller enanthate, hade han haft 10 ml propp utöver sustan så visst men han kan sätta te.x 1 ml av teston E3D tillsammans med sustan de första 10 sticken eller E6D men undrar om han får ut mycket mer än svajiga nivåer på det?

Kör slut på sustan med e3d och fortsätta sedan med enan e4d eller e5d, fördela så veckodosen blir samma. Det är lugnt. Övergången kommer inte resultera i mer än en eventuell finne.
Citera
2015-01-23, 09:43
Medlem
aKAYs avatar
Citat:

Varför kan han inte bara fasa över till enanthate i slutändan då?

Citat:
Ursprungligen postat av fenjal888
Kör slut på sustan med e3d och fortsätta sedan med enan e4d eller e5d, fördela så veckodosen blir samma. Det är lugnt. Övergången kommer inte resultera i mer än en eventuell finne.

Ja precis så. Varför skulle inte detta gå?

/aKAY
Citera
2015-01-23, 10:12
Medlem
Citat:
Varför kan han inte bara fasa över till enanthate i slutändan då?

Ja precis så. Varför skulle inte detta gå?

/aKAY

Inte sagt att det inte går,bara förslag. Men jo fasa över i slutet går bra kör på det PainAndGain87
Citera
2015-01-23, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Sök på turinabol, så får du upp ett dussin kurrapporter, och en massa matnyttig info. Körde själv tbol som förstakur, och kan varmt rekommendera det!

Ok kul o höra..
Hur länge kurade du den eller kombinerade du den med något annat, och hur mycket körde du per dag, svarade kroppen på den?
Körde du en mildare PCT typ Tribulus eller blev det Nolva efteråt?
Hur kände du efter kuren, fick du behålla dina "gains" eller tappade du?
Citera
2015-01-23, 13:48
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robboman
Ok kul o höra..
Hur länge kurade du den eller kombinerade du den med något annat, och hur mycket körde du per dag, svarade kroppen på den?
Körde du en mildare PCT typ Tribulus eller blev det Nolva efteråt?
Hur kände du efter kuren, fick du behålla dina "gains" eller tappade du?

Jag körde också tbol som förstakur. 40/50. Kan rekommendera det. Vanlig PCT med nolva efteråt i 30 dagar. Jag fick behålla allting.
Citera
2015-01-23, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag körde också tbol som förstakur. 40/50. Kan rekommendera det. Vanlig PCT med nolva efteråt i 30 dagar. Jag fick behålla allting.

Hur mycket gav det dig fenjal? Inte för jag funderar kring orala men nyfiken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in