2015-01-22, 17:31
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nina939393
Nej e de du? Undra om de gick å växa på ppiller. Finns en jädra massa på nätet som anser att de innehåller steriod er. Undra om de va sant inget annat. Innan du yttrar dig tycker jag du ska lära känna människan bakom skärmen Tack

1) "En jädra massa på nätet" är ej en hänvisning till källa för ditt uttalande. Hänvisa istället till fakta som styrker ditt påstående.

2) Kan du släppa hörnflaggen nu och lyssna på vad jag säger: steroider är INTE ett ord som betecknar dopingpreparat, det är som sagt en lipid som kan vara allt ifrån kolesterol (ja det är en steroid) till just p-piller. Det är Anabola Androgena Steroider (AAS) som används av kroppsbyggare.

3) Det här är ett anonymt forum. Det är inte meningen att man ska lära känna personen bakom skärmen fattar du väl. Men vi kan styra upp en fika irl så kan vi lära känna varandra så ska jag berätta allt jag vet om AAS för dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
15v? Jag hade räkat enbart sustan i 8-10 v som första kur o sparat resten

Ja så kan man definitivt också göra, inte alls ett dumt alternativ. Jag tycker dock att 15v är en bra kurlängd förutsatt att allt går bra naturligtvis.

Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Men vad snackar du om du har gjort bort dig typ 3 gånger i rad nu på väldigt kort tid, sluta snacka så mycket skit istället och lär dig att hålla tyst när du har fel!

Självfallet utgår man från den snabbaste estern i den preppmix man kör när man bestämmer ett stickintervall.

/aKAY
Citera
2015-01-22, 17:34
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Det här är larvigt och meningslöst, du kommer bara fortsätta tjata om olika saker i all oändlighet. Vi diskutera trenbolone jag har svarat på frågor om andra steroider också. Jag tänker inte svara på mer varför-då-frågor eftersom din agenda enbart är att försöka få rätt, jag har svarat på flera saker redan. Vill du veta hur androgena anabola steroider fungerar då får du läsa på.

snacka om att göra bort sej! du kan ju inte försvar din sak! du har inte svarat på ett skit!
hävdar du att ju mer androgent ju mer musklerbygger du? svara på det nu!

du påstår att 100 mg tren ew bygger lika bra som 500 mg testo ew
men du kan inte förklara anadrol dboll win. o du hävdar att eq bygger mkt sämre än testo fast den har samma som testo i anabolt värde men bara hälften androgent!
.
du kanske ska börja kura på proviron only!

att du sen idiot förklara mej ang stickintervallen på sustan säger allt om dej! så nu kan alla som läser tråden se att det är du som är ute på jävligt hal is
Senast redigerad av Bowmoresfinest 2015-01-22 kl. 17:36.
Citera
2015-01-22, 17:55
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
1)

Självfallet utgår man från den snabbaste estern i den preppmix man kör när man bestämmer ett stickintervall.

/aKAY

Jaja det var inte det jag mena.
Citera
2015-01-22, 18:03
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
snacka om att göra bort sej! du kan ju inte försvar din sak! du har inte svarat på ett skit!
hävdar du att ju mer androgent ju mer musklerbygger du? svara på det nu!

du påstår att 100 mg tren ew bygger lika bra som 500 mg testo ew
men du kan inte förklara anadrol dboll win. o du hävdar att eq bygger mkt sämre än testo fast den har samma som testo i anabolt värde men bara hälften androgent!
.
du kanske ska börja kura på proviron only!

att du sen idiot förklara mej ang stickintervallen på sustan säger allt om dej! så nu kan alla som läser tråden se att det är du som är ute på jävligt hal is

Jag har svarat flera gånger, har till och med länkat. Jag idiotförklarade dig aldrig för sustan, du skrev pucktvåa som om du hade vunnit något argument vilket du absolut inte har, du har enbart bevisat att du inte förstår hur aas fungerar.
Citera
2015-01-22, 18:06
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Jag har svarat flera gånger, har till och med länkat. Jag idiotförklarade dig aldrig för sustan, du skrev pucktvåa som om du hade vunnit något argument vilket du absolut inte har, du har enbart bevisat att du inte förstår hur aas fungerar.

Antingen slutar ni gaffla eller så lägger nu fram fakta. Bra onödigt att fylla tråden med "du sa det, jag sa så, du kan inget" osv.

Kan nog tacka på förhand å allas vägnar.

/aKAY
Citera
2015-01-22, 18:20
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Antingen slutar ni gaffla eller så lägger nu fram fakta. Bra onödigt att fylla tråden med "du sa det, jag sa så, du kan inget" osv.

Kan nog tacka på förhand å allas vägnar.

/aKAY

The primary mechanism of action for androgen receptors is direct regulation of gene transcription. The binding of an androgen to the androgen receptor results in a conformational change in the receptor that, in turn, causes dissociation of heat shock proteins, transport from the cytosol into the cell nucleus, and dimerization. The androgen receptor dimer binds to a specific sequence of DNA known as a hormone response element. Androgen receptors interact with other proteins in the nucleus, resulting in up- or down-regulation of specific gene transcription.[17] Up-regulation or activation of transcription results in increased synthesis of messenger RNA, which, in turn, is translated by ribosomes to produce specific proteins. One of the known target genes of androgen receptor activation is the insulin-like growth factor I receptor (IGF-1R).[18] Thus, changes in levels of specific proteins in cells is one way that androgen receptors control cell behavior.

One function of androgen receptor that is independent of direct binding to its target DNA sequence, is facilitated by recruitment via other DNA-binding proteins. One example is serum response factor, a protein that activates several genes that cause muscle growth.[19]

Jag länkade källan tidigare, det är ju inte så svårt att förstå den androgena delen av AAS.
Citera
2015-01-22, 18:24
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:

Pucktvåa för att jag skrev innan jag läste att nån redan skrivit samma. Pinsamt att du skrev detta för att förklara bort din dumhet
Din länk säger inte ett skit.. Du har fortfarande inte sagt ett ord om dboll anadrol.

Proviron bygger helt ok enligt dej med tanke på den höga adrogerna egenskapen?

Att en steroid är 5ggr så anabola o androgen betyder per automatik inte att den bygger 5ggr så mkt.. Det kan alla som kura förstå utan du då kanske.

Lägg dej 10v på 100mg tren o 100mg Proviron o jämför det med 10 v 500MG TESTO O EN SÄG 400 MG MAST FÅR DU SE

Men just det ja testo kickar ju efter 8v...
Senast redigerad av Bowmoresfinest 2015-01-22 kl. 18:36.
Citera
2015-01-22, 18:35
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Jaja det var inte det jag mena.

Visst si du
Citera
2015-01-22, 18:40
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Pucktvåa för att jag skrev innan jag ha läsa att nån redan skrivit samma. Pinsamt att du skrev detta för att förklara bort din dumhet

Jaja tjata du på om ditt trams, du kanske kan manipulera något pucko men det bjuder jag på. Jag har redan lagt upp bevis för det jag har sagt, jag bjöd till och med på en informations video om tren tidigare.
Citera
2015-01-22, 19:17
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Jaja tjata du på om ditt trams, du kanske kan manipulera något pucko men det bjuder jag på. Jag har redan lagt upp bevis för det jag har sagt, jag bjöd till och med på en informations video om tren tidigare.

Haha eller hur.. Väx inte för mkt på Proviron nu gubben.. Du fattar ju inte att det är inte bara är tren det handlar om utan att du att du påstår att om nåt är dubbelt anabola eller androgent bygger du dubbelt så mkt.. Men tro du det.

Du har ingen bra förklaring om win. Du har heller inget att säga om andra prepp som tagits upp..

Lycka till nu
Citera
2015-01-22, 19:55
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightweightmannen
Flaskor? Vialer ja, men vad menar du med en 'stor' flaska? 10ml? Kör susta 500mg E3D

Haha jaja men är små glas flaskor som ser ut som små Coca cola flaskor så skrev ba en snabb förklaring

Nu kommer jag va största idioten, men jag vet inte hur mycket det är i den stora flaskan 😂 det är en PRO medica testo Enanthate en grön flaska. Du kanske kan säga hur mycket det är i haha
Citera
2015-01-22, 20:02
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Aja skitsamma att du har köpt på dig mer än vad du behöver, det är sånt man får räkna med när man tar tips från någon som vill sälja utan någon egen koll.

Börja kuren på susta å växla över till enanthate vid lämplig tidpunkt för en total kurlängd på 15v. Du kommer garanterat bli nöjd på 250 e4d om det är din första testokur.
Tänk på att överlappa sustan och enanthate eftersom enanthate har en längre halveringstid.

/aKAY

Nej fan, menade 24 st 1 ml sustanon. Som det står 250 mg på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in