2015-01-23, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Personligen tycker jag dianabol är dåligt att köra ensamt (det betyder inte att du ska blanda in mer, utan fundera mer över val av steroid).

Rätt komiskt att du tycker dbol är dåligt att köra när det är bland det mest potenta du kan ta...
Citera
2015-01-23, 19:30
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrniceguy987
Hur mycket gav det dig fenjal? Inte för jag funderar kring orala men nyfiken

Jag tycker den gav väldigt bra.

Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Rätt komiskt att du tycker dbol är dåligt att köra när det är bland det mest potenta du kan ta...

Det preparatet som är mest potent är inte alltid bäst, om det vore så skulle väl varenda kotte bomba på med sdrol+oxar+tren alla kurer? OT är ett väldigt snällt prepp som är enkelt att hantera rent psykiskt, sedan tar det ju lite skada på kroppen som andra prepp också.
Citera
2015-01-23, 20:53
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightweightmannen
Inte sagt att det inte går,bara förslag. Men jo fasa över i slutet går bra kör på det PainAndGain87

Okej tack för era råd, kör på det så återkommer jag med hur det gått om 15-16 v.
Citera
2015-01-23, 20:53
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Varför kan han inte bara fasa över till enanthate i slutändan då?

Ja precis så. Varför skulle inte detta gå?

/aKAY

Tack för dina råd och tips plus länkar!
Citera
2015-01-23, 20:54
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Jag körde också tbol som förstakur. 40/50. Kan rekommendera det. Vanlig PCT med nolva efteråt i 30 dagar. Jag fick behålla allting.

Körde du sprut form på PCT? Fick tips om tabletter men vet inte om det ger nått
Citera
2015-01-23, 22:16
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PainAndGain87
Körde du sprut form på PCT? Fick tips om tabletter men vet inte om det ger nått

Vad menar du? Nolvadex är alltid tabs. Eller missförstod jag?
Citera
2015-01-24, 06:12
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Jag tycker den gav väldigt bra.

Det preparatet som är mest potent är inte alltid bäst, om det vore så skulle väl varenda kotte bomba på med sdrol+oxar+tren alla kurer? OT är ett väldigt snällt prepp som är enkelt att hantera rent psykiskt, sedan tar det ju lite skada på kroppen som andra prepp också.

Problemet med alla "snälla" prepp är att här på f12dras det på o rekas för höga doser.. Ot är ett sånt ex. Pang bom då är de inte så snälla längre.. 60mg ot är inte sällan det pratas om.. Det är tamefan inte snällare än 30mg dboll.

Ot har en sides som kan vara fan så mkt farligare än leversvikt
Citera
2015-01-24, 08:10
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Vad menar du? Nolvadex är alltid tabs. Eller missförstod jag?

Ahaa, nej har blivit rek två PCT och den ena är på stick o den andra tabs var beställde du? Nu kan man ju inte länka men du kanske kan hints mig i rätt riktnig
Citera
2015-01-24, 11:41
Bannlyst
Hur förjävligt är det att inte ta min dagliga dos 80mg anavar på ett dygn?

Päronen fann mina tabbar och har ej tillgång till några just nu. De tjallar till polisen på måndag, kommer mina tabbar som de ger dom analyseras, skulle vara kul att veta vad de innehåller iallfall. Eller kommer jag bara pissa? Hur lång tid tar det för resultatet och tror ni snutarna berättar för min skola och kollar mitt skåp? Sedan har någon koll på lvu? Vill inte sitta i en sån pundarring eller tvingas prata med någon psykolog tant. Kommer förövrigt fortsätta kuren om jag ej behöver pissa för körkort.

Många frågor, ska söka själv med men om något kan svaren skulle det uppskattas!

Mvh
Senast redigerad av ensamstark 2015-01-24 kl. 11:45.
Citera
2015-01-24, 11:49
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Hur förjävligt är det att inte ta min dagliga dos 80mg anavar på ett dygn?

Päronen fann mina tabbar och har ej tillgång till några just nu. De tjallar till polisen på måndag, kommer mina tabbar som de ger dom analyseras, skulle vara kul att veta vad de innehåller iallfall. Eller kommer jag bara pissa? Hur lång tid tar det för resultatet och tror ni snutarna berättar för min skola och kollar mitt skåp? Sedan har någon koll på lvu? Vill inte sitta i en sån pundarring eller tvingas prata med någon psykolog tant. Kommer förövrigt fortsätta kuren om jag ej behöver pissa för körkort.

Många frågor, ska söka själv med men om något kan svaren skulle det uppskattas!

Mvh

Är du över 18 år så blir det inget LVU, misstänker dock nu att du inte är det. Fan grabben skit i steroiderna du har all tid i världen att utforska dem senare i livet, när du har din egen bostad och ditt eget liv.
Citera
2015-01-24, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Är du över 18 år så blir det inget LVU, misstänker dock nu att du inte är det. Fan grabben skit i steroiderna du har all tid i världen att utforska dem senare i livet, när du har din egen bostad och ditt eget liv.

Fyller 19 iår. Vad jag läst finns det LVU upp till 20 års ålder men då tror jag man måste vara allvarligt förstörd eller mycket kriminell? Så värsta jag kan förvänta mig är böter, pissa för körkort och att snutarna brutalt förstör mitt liv med att mina gymnasieår varit förjäves?
Citera
2015-01-24, 12:02
Medlem
Lightweightmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Fyller 19 iår. Vad jag läst finns det LVU upp till 20 års ålder men då tror jag man måste vara allvarligt förstörd eller mycket kriminell? Så värsta jag kan förvänta mig är böter, pissa för körkort och att snutarna brutalt förstör mitt liv med att mina gymnasieår varit förjäves?

Knappast LVU för lite anavar Eller har du haft problem med droger osv tidigare kanske risken ökar men, sätt dig ner med dina föräldrar och prata lite vett i dom så dom inte anmäler dom fattar väl att du brinner för träning, förklara att det är milt prep osv om dom anmäler så trodde du det var kreatin i capsen

Kanske inte lätt att bo hemma och preppa men hur svårt kan de va att gömma? Köp en burk tribulus eller annat skit och ha dina orala där och förvara den synligt så sjunker nog misstankarna än om föräldrarna hittar en zippåse under madrassen
Senast redigerad av Lightweightmannen 2015-01-24 kl. 12:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in