2015-03-09, 10:52
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostblocket
Har precis fått reda på att en medicin jag äter dagligen och inte tänker sluta med bryts ned av samma precis samma enzym som även bryter ned Nolvadex, och det finns lite olika forskningsrapporter som pekar på att detta kan få följden att Nolvadex fungerar 30-80% sämre pga detta på vissa personer.

Om ca 1 månad är det dags för PCT efter 16 v Test E 615mg EW + 6v 60mg Dbol, hur tycker ni jag ska göra med PCTn angående Nolva? Jag har Arimidex, Clomid och Proviron till hands också, hCG är jag osäker på om det känns nödvändigt.
Ska jag köra dubbel dos på Nolvan för att kontra det eventuellt sämre upptaget och kombinera det ihop med Clomid & Proviron, eller ska jag köra Adex 1mg EoD + Clomid & Proviron?
Förslag?

Jobbigt läge! Rätt stort spann där 30-80% mindre effekt.. Om du dubblar dosen men enbart får ut 20% av effekten så är du ju ändå inte safe. Dubbel dos å 70% av effekten så äter du ju mer än vad du behöver. Jag tror ingen på f12 kan svara på det utan provtagning på östronivåer bl.a.

Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Grejen är att ja har B i all matte hoho höjden av slöhet. Vilar musklerna ;p

Skön du e. Du kanske borde motionera hjärnan lite också när du inte ens klarar av lågstadiematte..
Citera
2015-03-09, 13:02
Medlem
KrutOlas avatar
Tjo! Tänkte slänga ihop en kur med tren e samt testo e. Planerar att ligga på A-bodens testo e (antar att det är 250mg) i 14 veckor, bör jag ligga på tren under hela kuren eller enbart köra 10 stick med det? Trenet skall vara doserat till 200mg. Mycket möjligt att jag även kör 30/20 dboll de första dagarna också.
Alltså;
Testo e v.1-14
Tren e v.?-?
Dboll, 30/20 från start.

Tacksam för hjälp!
/Krut
Citera
2015-03-09, 13:28
Medlem
Hallå allesammans!

Ny här i forumet och har mestadels varit en ickemedlem som suttit och läst trådar om allt och inget!

Tränat seriöst i nu cirka 7 år och känner mig redo att gå över till "the dark side "

Har efter lång tids grubblande bestämt mig för att gå på en första kur OT 40/50 och har både proviron och nolva hemma.

PCT blir en standard 40 nolva första veckan sen 20mg tills jag känner mig återställd.

Min fråga är angående proviron, vissa säger att man kan ("ska") ta det under hela kuren medans andra säger att det enbart behövs om man får känningar av gyno.
Vad tycker ni? Något jag borde tänka på /ändra på?

(anledningen till orala är enbart att jag inte känner mig redo att köra inject med familj i huset)
Citera
2015-03-09, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrutOla
Tjo! Tänkte slänga ihop en kur med tren e samt testo e. Planerar att ligga på A-bodens testo e (antar att det är 250mg) i 14 veckor, bör jag ligga på tren under hela kuren eller enbart köra 10 stick med det? Trenet skall vara doserat till 200mg. Mycket möjligt att jag även kör 30/20 dboll de första dagarna också.
Alltså;
Testo e v.1-14
Tren e v.?-?
Dboll, 30/20 från start.

Tacksam för hjälp!
/Krut

Kör trenet vecka 1-11 för att underlätta återhämtningen efter kur.

Mvh
Citera
2015-03-09, 14:32
Medlem
Dysfunktions avatar
Dum fråga här nu kanske så döda mig inte men men DP's testo e står det ingen mer info om än "each vial contains 250mg" förpackningen ska innehålla 10ml.
Är det då 4 vialer i med 250 var?
På bilden ser det ut som det bara är en stor flaska liksom.

Mvh
Citera
2015-03-09, 15:05
Medlem
KrutOlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Kör trenet vecka 1-11 för att underlätta återhämtningen efter kur.

Mvh

Låter bra, tack! Är det att rekommendera att fronta trennet, eller gäller det enbart testot?
/Mvh
Citera
2015-03-09, 15:21
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linpishere
Hallå allesammans!

Ny här i forumet och har mestadels varit en ickemedlem som suttit och läst trådar om allt och inget!

Tränat seriöst i nu cirka 7 år och känner mig redo att gå över till "the dark side "

Har efter lång tids grubblande bestämt mig för att gå på en första kur OT 40/50 och har både proviron och nolva hemma.

PCT blir en standard 40 nolva första veckan sen 20mg tills jag känner mig återställd.

Min fråga är angående proviron, vissa säger att man kan ("ska") ta det under hela kuren medans andra säger att det enbart behövs om man får känningar av gyno.
Vad tycker ni? Något jag borde tänka på /ändra på?

(anledningen till orala är enbart att jag inte känner mig redo att köra inject med familj i huset)
Proviron används främst i ot kur för att du ska må bra o kunna tillfredsställa frugan eftersom ot är lågandrogent. Men oxå för att vara på säkra sidan angående gyno. Dock är gyno otroligt sällsynt på ot.

Så hela kuren är rätt väg att gå. Annars se det bra ut o grattis till ett bra val o till förhoppningsvis en bra kur
Citera
2015-03-09, 15:22
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Låter bra, tack! Är det att rekommendera att fronta trennet, eller gäller det enbart testot?
/Mvh

Kan vara dumt att front tren om du inte kört tren innan. Annars kan du mot väl fronta
Citera
2015-03-09, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Proviron används främst i ot kur för att du ska må bra o kunna tillfredsställa frugan eftersom ot är lågandrogent. Men oxå för att vara på säkra sidan angående gyno. Dock är gyno otroligt sällsynt på ot.

Så hela kuren är rätt väg att gå. Annars se det bra ut o grattis till ett bra val o till förhoppningsvis en bra kur

Tacksam för snabbt och trevligt svar!
Citera
2015-03-09, 17:51
Medlem
De brukar ju ta ett tag innan man känner av testot på påbörjad kur.

Men hur är de när man höjer dosen. Går de snabbare då?
Citera
2015-03-09, 18:18
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
De brukar ju ta ett tag innan man känner av testot på påbörjad kur.

Men hur är de när man höjer dosen. Går de snabbare då?
varför o hur skulle det kunna gå snabbare?
Citera
2015-03-09, 19:13
Medlem
Citat:
/Mvh

Båda går bra att fronta. Vissa gillar det och andra inte. Man gör vad man känner för gällande frontning.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in