Citat:
Ursprungligen postat av
5542
Någon som har erfarenhet med snyftbrev/överklagande? Klarade inte tillräckligt med poäng förra gången så skickade ett riktigt snyftbrev, får se om det går vägen.
Pröva ring.
Jag saknade 2 poäng en gång (helt seriöst) och ringde in med gråt i rösten. Första kärringen sa blankt nej.
Ringde nästa dag igen för jag blev desperat och då svarade en jättesnäll tant.
Som godkände.
Vet inte om de har koll på hur många gånger man ringer, men jag skulle ringt om och om igen med ett par timmars mellanrum för att vädja. Vet inte hur mycket poäng du saknar.
Jag sa bara att jag hade sabbat två tentor typ och skulle skriva omtentan om ett tag så.
lycka till
Citat:
Ursprungligen postat av
DonKilluminati
Jo men jag läser ett kurspaket på 30 poäng.....första tentan är i mitten på februari och har varken mat eller pengar som räcker ända dit :/, skulle behöva tips på hur jag snabbt kan få in 1 ynka HP? :=)
gäller dig också!