2015-01-22, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Jag tolkar din fortsatta okunskap som att du var oseriös med ditt uttalande om att satsa hårt och bilda dig i ämnet. Hur har det gått egentligen? Öppnade du ens länkarna jag samlade åt dig?

Eftersom att jag har valt att försöka sluta va så grinig på folks efterblivenhet så ska ja va snäll å förklara följande:
En steorid är en typ av lipid med en rad olika funktioner i kroppen, såsom t.ex. kolesterol. Steroider förekommer även i olika produkter t.ex. hydrokortisonsalva som lindrar utslag och irritationer på huden eller de flesta p-piller.
Detta betyder dock inte att man blir biff av att smörja in sig i salva å käka p-piller, för då krävs en annan typ av steroid; nämligen hormonsteroid, typ testo, men där samlingsnamnet för alla prepp vi använder i syfte att förändra kroppens förutsättningar att bygga muskler och uppnå toppform istället kallas "AAS" eller Anabola Androgena Steroider.

Sluta dräll ner nybörjartråden med oseriösa inlägg nu Nina. Läs på, bli seriös och återkom gärna! Vore intressant med en ny tjej som skrev av sig här.

Mvh

/aKAY

Lysande. Då har min poäng framgått och du är glad. Får utöva denna approach mer märker jag.
Matematiken bakom frontning är inget jag tycker du behöver spendera energi på initialt. "Starta kuren med dubbel dos två första sticken på längre estrar" är tumregeln för frontning.

Läs istället mer om hpga, endokrina systemet och de olika AAS-profilerna samt PCT och ai's.

Mvh

/aKAY

Skrev just en frågan OM de gick å växa på de? inte att de gick å kura på

Okunnig om steriod kurer kanske! Okunnig om hur man växer utan steriod er nej! många som preppar gör de i onödan då resultaten sker vid matbordet och i gymmet. Ville bara se över om de fanns någon form av laglig prepp innan ja börjar med större igen.
Citera
2015-01-22, 14:29
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nina939393
De finns "lagliga" eller sånt man kan få utskrivet som innehåller ämnen som påskyndar återhämtning. Ppiller innehåller en viss mängd även insulin och kortison. Bara googla.

Vad i hela fridens namn försöker du säga nu..?

Citat:
Ursprungligen postat av PainAndGain87
Alright! Men då frontar jag 500 mg första 2 sticken och sen 3 stick o resten kör jag 250. Men kuren är räknad på 500 e5d i 16 v så då får jag väl köra 30 v ist då?
Möjligt att det här blir en dum fråga men när vet jag att det är en rimlig tidpunkt då?

Förstår inte riktigt vad du menar nu men skit i 30 veckor, på tok för långt för dig. Kör 15.

/aKAY
Citera
2015-01-22, 14:32
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:

Okunnig om steriod kurer kanske! Okunnig om hur man växer utan steriod er nej! många som preppar gör de i onödan då resultaten sker vid matbordet och i gymmet. Ville bara se över om de fanns någon form av laglig prepp innan ja börjar med större igen.

Är det här du eller?
https://www.youtube.com/watch?v=Cey35bBWXls
Citera
2015-01-22, 14:39
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Kort svar: Nej.

Att dra en parallell att man växer på alla steroider såsom P-piller och kortison är ungefär som att man skulle kunna tanka bilen med hallonsaft, eftersom det är en vätska precis som bensin.
Citera
2015-01-22, 14:41
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Är det här du eller?
https://www.youtube.com/watch?v=Cey35bBWXls

Ooooh shots fired!

Nej men ärligt nu Nina, läs de länkar jag gav dig så slipper du försvara dig med löjliga argument som att du vet hur man bygger vid matbordet osv. Det är inte direkt några hemligheter även om de flesta i din bekantskapskrets tycker näringslära och astrofysik är lika svårt att förstå.

Mvh

/aKAY
Citera
2015-01-22, 15:22
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Nix båda som du nämnde har lägre androgen styrka, du kan inte jämföra test på 100/100 med något som har 100/50 (EQ) eller något som har 320/30 (Winstrol). Jag är dock inte så insatt när det gäller orala så jag tänker inte säga något definitivt om winnar. Däremot så kan jag säga att EQ definitivt är en klenare steroid än test när det gäller att bygga massa, vilket också är tydligt då det enbart är häften så androgent som test.

Edit: Vidare så kan jag inte hitta någon seriös info någonstans, som skulle kunna påvisa att Tren är svagare än vad det påstås vara. Förstår faktiskt inte varför du så desperat verkar vilja att det ska vara svagare än vad det är, det är väl förjävla bra att vi har en sådan steroid i arsenalen.

Men den androgen styrkan har väl inget att göra med hur du bygger?! Då skulle deca vara uruselt! Sämre än eq!
Citera
2015-01-22, 15:33
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Men den androgen styrkan har väl inget att göra med hur du bygger?! Då skulle deca vara uruselt! Sämre än eq!

Nej det skulle det inte läser du inte ens ditt eget inlägg? (Deca har trotts det en stark bindande effekt till androgen receptorn).

Edit: Deca-Durabolin: Anabolic/Androgenic: 125/37 (Strong androgen binding despite low rating)
Citera
2015-01-22, 15:37
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Vad i hela fridens namn försöker du säga nu..?

Förstår inte riktigt vad du menar nu men skit i 30 veckor, på tok för långt för dig. Kör 15.

/aKAY

Köpte en 16 v kur, fick 8 flaskor susta 250 mg sen en stor flaska pro medica testo Enanthate så ska jag bara köra 250 mg e5d har jag en jävla massa
Citera
2015-01-22, 15:43
Medlem
Lightweightmannens avatar
Citat:
Köpte en 16 v kur, fick 8 flaskor susta 250 mg sen en stor flaska pro medica testo Enanthate så ska jag bara köra 250 mg e5d har jag en jävla massa

Flaskor? Vialer ja, men vad menar du med en 'stor' flaska? 10ml? Kör susta 500mg E3D
Citera
2015-01-22, 15:56
Medlem
aKAYs avatar
Citat:

Aja skitsamma att du har köpt på dig mer än vad du behöver, det är sånt man får räkna med när man tar tips från någon som vill sälja utan någon egen koll.

Börja kuren på susta å växla över till enanthate vid lämplig tidpunkt för en total kurlängd på 15v. Du kommer garanterat bli nöjd på 250 e4d om det är din första testokur.
Tänk på att överlappa sustan och enanthate eftersom enanthate har en längre halveringstid.

/aKAY
Citera
2015-01-22, 16:01
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Aja skitsamma att du har köpt på dig mer än vad du behöver, det är sånt man får räkna med när man tar tips från någon som vill sälja utan någon egen koll.

Börja kuren på susta å växla över till enanthate vid lämplig tidpunkt för en total kurlängd på 15v. Du kommer garanterat bli nöjd på 250 e4d om det är din första testokur.
Tänk på att överlappa sustan och enanthate eftersom enanthate har en längre halveringstid.

/aKAY

Nja i sustan så finns ju vanligen decanoate har för mig att det är 4 olika estrar i susta. Men det är sant att den funkar snabbare på grund av dom snabbare estrarna.

http://www.steroid.com/Sustanon-250.php
Citera
2015-01-22, 16:07
Medlem
Citat:
Nja i sustan så finns ju vanligen decanoate har för mig att det är 4 olika estrar i susta. Men det är sant att den funkar snabbare på grund av dom snabbare estrarna.

http://www.steroid.com/Sustanon-250.php

Man utgår alltid efter den snabbaste estern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in