2015-01-22, 09:33
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Naw.. Lille vän. Sluta va så jävla efter. Har aldrig idiotförklarat dig och försöker heller inte va tuff eller racka ner på folk som vet mindre. Du offerförklarar däremot dig själv. Hade du haft lite driv så hade du listat ut ett sätt att ta reda på svaren till dina frågor utan att läsa 1400 sidor frågor i nybörjartråden.

Det du vill veta är som jag förstår det följande:

1) Vad är halveringstider och hur funkar det
2) Vilka intervall bör matchas med vilka halveringstider
3) Hur fungerar trenbolone och testo

Det tar inte mer än 15-20min att söka rätt på det på f12. Det som irriterar är att du är så oangelägen om att ta reda på vad du sysslar med. Men skitsamma, det är din kropp å ditt liv.

Här är svar:

1) Halveringstid syftar till hur lång tid det tar för mängden testo att halveras. Olika estrar binds till olika prepp för att dessa skall ha olika halveringstider. OBS enkel förklaring.
2) Enanthate (som du tänkt ta) har en halveringstid på 5 dagar, således är e5d ett vanligt intervall på den estern. Jag förespråkar dock e4d för optimalt jämna nivåer kontra antal stick.
3) (FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna
(FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna

Så, har jag jobbat bra nu? Var jag en duktig pojke å tänkte åt dig?

Kram

/aKAY

sjukt bra trådar Tack för det. Mycket som jag inte hade en aning om. Matematiken han skriver om i fronting en är rena grekiskan men i det stora hela va det kanon
Citera
2015-01-22, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Han jiddrar bara med dig begriper du väl? Skrämmande.

Inte fan vet jag ... I kroppsbyggning så finns de en del som letar efter alla möjliga grejor att växa olagligt som lagligt !
Citera
2015-01-22, 11:21
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nina939393
Haha fan va folk som tränar på högre nivå kan bli skadade ... ska pröva vad köper man de? e de vanlig salva då som man käkar?

Jag tolkar din fortsatta okunskap som att du var oseriös med ditt uttalande om att satsa hårt och bilda dig i ämnet. Hur har det gått egentligen? Öppnade du ens länkarna jag samlade åt dig?

Eftersom att jag har valt att försöka sluta va så grinig på folks efterblivenhet så ska ja va snäll å förklara följande:
En steorid är en typ av lipid med en rad olika funktioner i kroppen, såsom t.ex. kolesterol. Steroider förekommer även i olika produkter t.ex. hydrokortisonsalva som lindrar utslag och irritationer på huden eller de flesta p-piller.
Detta betyder dock inte att man blir biff av att smörja in sig i salva å käka p-piller, för då krävs en annan typ av steroid; nämligen hormonsteroid, typ testo, men där samlingsnamnet för alla prepp vi använder i syfte att förändra kroppens förutsättningar att bygga muskler och uppnå toppform istället kallas "AAS" eller Anabola Androgena Steroider.

Sluta dräll ner nybörjartråden med oseriösa inlägg nu Nina. Läs på, bli seriös och återkom gärna! Vore intressant med en ny tjej som skrev av sig här.

Mvh

/aKAY

Citat:
Ursprungligen postat av PainAndGain87
sjukt bra trådar Tack för det. Mycket som jag inte hade en aning om. Matematiken han skriver om i fronting en är rena grekiskan men i det stora hela va det kanon

Lysande. Då har min poäng framgått och du är glad. Får utöva denna approach mer märker jag.
Matematiken bakom frontning är inget jag tycker du behöver spendera energi på initialt. "Starta kuren med dubbel dos två första sticken på längre estrar" är tumregeln för frontning.

Läs istället mer om hpga, endokrina systemet och de olika AAS-profilerna samt PCT och ai's.

Mvh

/aKAY
Senast redigerad av aKAY 2015-01-22 kl. 11:28.
Citera
2015-01-22, 11:26
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nina939393
Inte fan vet jag ... I kroppsbyggning så finns de en del som letar efter alla möjliga grejor att växa olagligt som lagligt !

Jasså? Vad är det för blindstyren som letar efter allt möjligt att växa på när det finns testo, tren, EQ, nandro, mast, primo och anavar, för att nämna några, tillgängligt för de flesta?

Sätter en femkrona på att du själv har hittat på ditt uttalande.

/aKAY
Citera
2015-01-22, 12:29
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Jag tolkar din fortsatta okunskap som att du var oseriös med ditt uttalande om att satsa hårt och bilda dig i ämnet. Hur har det gått egentligen? Öppnade du ens länkarna jag samlade åt dig?

Eftersom att jag har valt att försöka sluta va så grinig på folks efterblivenhet så ska ja va snäll å förklara följande:
En steorid är en typ av lipid med en rad olika funktioner i kroppen, såsom t.ex. kolesterol. Steroider förekommer även i olika produkter t.ex. hydrokortisonsalva som lindrar utslag och irritationer på huden eller de flesta p-piller.
Detta betyder dock inte att man blir biff av att smörja in sig i salva å käka p-piller, för då krävs en annan typ av steroid; nämligen hormonsteroid, typ testo, men där samlingsnamnet för alla prepp vi använder i syfte att förändra kroppens förutsättningar att bygga muskler och uppnå toppform istället kallas "AAS" eller Anabola Androgena Steroider.

Sluta dräll ner nybörjartråden med oseriösa inlägg nu Nina. Läs på, bli seriös och återkom gärna! Vore intressant med en ny tjej som skrev av sig här.

Mvh

/aKAY

Lysande. Då har min poäng framgått och du är glad. Får utöva denna approach mer märker jag.
Matematiken bakom frontning är inget jag tycker du behöver spendera energi på initialt. "Starta kuren med dubbel dos två första sticken på längre estrar" är tumregeln för frontning.

Läs istället mer om hpga, endokrina systemet och de olika AAS-profilerna samt PCT och ai's.

Mvh

/aKAY

Aa frontning en tänkte jag köra på! Inte riktigt bestämt mig för dosering en är lite kluven.

Men i hans tråd skriver han att sustanon är segare och funkar inte lika som PRO medica testo e och jag har båda, har läst lite om båda men om sustanon är segare en testo e så borde det krocka om man kör dom efter varandra?
Citera
2015-01-22, 13:20
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Aa frontning en tänkte jag köra på! Inte riktigt bestämt mig för dosering en är lite kluven.

Men i hans tråd skriver han att sustanon är segare och funkar inte lika som PRO medica testo e och jag har båda, har läst lite om båda men om sustanon är segare en testo e så borde det krocka om man kör dom efter varandra?

Du får nog be din "kompis" att definiera "segare". Susta är en testomix med snabbare estrar än enanthate, således är susta enligt mina definitioner snabbare och enanthate segare.
Susta sätts normalt var tredje dag.

Jag föreslår att du kör mellan 250mg och 375mg e4d, det ger veckodoser på 440mg och 650mg, på test e.
Till detta föreslår jag att du även intar 0.25mg arimidex (el liknande) eod till en början. Om du känner av gyno eller tycker att du blir för vattnig ökar du till 0.5mg eod. Mer än så behöver du inte.
Skit i sustan om du frågar mig. Kör 15v och PCT nolva 40/40/20/20.

/aKAY
Citera
2015-01-22, 13:32
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Du får nog be din "kompis" att definiera "segare". Susta är en testomix med snabbare estrar än enanthate, således är susta enligt mina definitioner snabbare och enanthate segare.
Susta sätts normalt var tredje dag.

Jag föreslår att du kör mellan 250mg och 375mg e4d, det ger veckodoser på 440mg och 650mg, på test e.
Till detta föreslår jag att du även intar 0.25mg arimidex (el liknande) eod till en början. Om du känner av gyno eller tycker att du blir för vattnig ökar du till 0.5mg eod. Mer än så behöver du inte.
Skit i sustan om du frågar mig. Kör 15v och PCT nolva 40/40/20/20.

/aKAY

Nej asså tråden du länka va det jag läste om olikheterna med susta o Enanthate men jag kan ha blandat ihop dom.

Men köpte en 16 v kur och fick både susta o Enanthate för han sa att sustan tog slut. Men ska jag köra 8 v på test e o skita i sustan då alltså?

Tack
Citera
2015-01-22, 13:38
Medlem
Citat:
Här är svar:

1) Halveringstid syftar till hur lång tid det tar för mängden testo att halveras. Olika estrar binds till olika prepp för att dessa skall ha olika halveringstider. OBS enkel förklaring.
2) Enanthate (som du tänkt ta) har en halveringstid på 5 dagar, således är e5d ett vanligt intervall på den estern. Jag förespråkar dock e4d för optimalt jämna nivåer kontra antal stick.
3) (FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna
(FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna

Så, har jag jobbat bra nu? Var jag en duktig pojke å tänkte åt dig?

Kram

/aKAY

halveringstiden på Enanthate är 10.5 dagar
Mvh
Citera
2015-01-22, 13:58
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Nej asså tråden du länka va det jag läste om olikheterna med susta o Enanthate men jag kan ha blandat ihop dom.

Men köpte en 16 v kur och fick både susta o Enanthate för han sa att sustan tog slut. Men ska jag köra 8 v på test e o skita i sustan då alltså?

Tack

Börja hellre på sustan då den är snabbare och fasa över till enanthate vid rimlig tidpunkt.

Citat:
Ursprungligen postat av argakillen
halveringstiden på Enanthate är 10.5 dagar
Mvh

Förlåt, du har helt rätt. Jag skrev bort mig lite.

/aKAY
Citera
2015-01-22, 14:06
Medlem
De finns "lagliga" eller sånt man kan få utskrivet som innehåller ämnen som påskyndar återhämtning. Ppiller innehåller en viss mängd även insulin och kortison. Bara googla.
Citera
2015-01-22, 14:07
Medlem
PainAndGain87s avatar
[quote=aKAY|51979512]Börja hellre på sustan då den är snabbare och fasa över till enanthate vid rimlig tidpunkt.
Citera
2015-01-22, 14:08
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Börja hellre på sustan då den är snabbare och fasa över till enanthate vid rimlig tidpunkt.

Förlåt, du har helt rätt. Jag skrev bort mig lite.

/aKAY

Alright! Men då frontar jag 500 mg första 2 sticken och sen 3 stick o resten kör jag 250. Men kuren är räknad på 500 e5d i 16 v så då får jag väl köra 30 v ist då?
Möjligt att det här blir en dum fråga men när vet jag att det är en rimlig tidpunkt då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in