Citat:
Naw.. Lille vän. Sluta va så jävla efter. Har aldrig idiotförklarat dig och försöker heller inte va tuff eller racka ner på folk som vet mindre. Du offerförklarar däremot dig själv. Hade du haft lite driv så hade du listat ut ett sätt att ta reda på svaren till dina frågor utan att läsa 1400 sidor frågor i nybörjartråden.
Det du vill veta är som jag förstår det följande:
1) Vad är halveringstider och hur funkar det
2) Vilka intervall bör matchas med vilka halveringstider
3) Hur fungerar trenbolone och testo
Det tar inte mer än 15-20min att söka rätt på det på f12. Det som irriterar är att du är så oangelägen om att ta reda på vad du sysslar med. Men skitsamma, det är din kropp å ditt liv.
Här är svar:
1) Halveringstid syftar till hur lång tid det tar för mängden testo att halveras. Olika estrar binds till olika prepp för att dessa skall ha olika halveringstider. OBS enkel förklaring.
2) Enanthate (som du tänkt ta) har en halveringstid på 5 dagar, således är e5d ett vanligt intervall på den estern. Jag förespråkar dock e4d för optimalt jämna nivåer kontra antal stick.
3) (FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna
(FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna
Så, har jag jobbat bra nu? Var jag en duktig pojke å tänkte åt dig?
Kram
/aKAY
Det du vill veta är som jag förstår det följande:
1) Vad är halveringstider och hur funkar det
2) Vilka intervall bör matchas med vilka halveringstider
3) Hur fungerar trenbolone och testo
Det tar inte mer än 15-20min att söka rätt på det på f12. Det som irriterar är att du är så oangelägen om att ta reda på vad du sysslar med. Men skitsamma, det är din kropp å ditt liv.
Här är svar:
1) Halveringstid syftar till hur lång tid det tar för mängden testo att halveras. Olika estrar binds till olika prepp för att dessa skall ha olika halveringstider. OBS enkel förklaring.
2) Enanthate (som du tänkt ta) har en halveringstid på 5 dagar, således är e5d ett vanligt intervall på den estern. Jag förespråkar dock e4d för optimalt jämna nivåer kontra antal stick.
3) (FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna
(FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna
Så, har jag jobbat bra nu? Var jag en duktig pojke å tänkte åt dig?
Kram
/aKAY
sjukt bra trådar Tack för det. Mycket som jag inte hade en aning om. Matematiken han skriver om i fronting en är rena grekiskan men i det stora hela va det kanon

ska pröva vad köper man de?
e de vanlig salva då som man käkar?