2015-01-17, 22:04
Medlem
Var tvungen att göra slumpmässigt pissprov via jobbet. Varit helt ren i lite mer än 6 veckor, ätit väldigt bra och nyttigt, tränar men inte överdrivet mycket, väger ca 48(samma som då). Hur stor risk är det att jag åker dit?

Kan tillägga att jag rökte kontinuerligt i cirka ett år, inga större mängder dock, klarade mig på lite och det var av halvbra kvalitet oftast. Månaderna innan jag till sist la av helt rökte mer och mer sällan. Är så himla nervös att jag kommer åka dit på det här, mycket som står på spel.
2015-01-17, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nagaplz
Var tvungen att göra slumpmässigt pissprov via jobbet. Varit helt ren i lite mer än 6 veckor, ätit väldigt bra och nyttigt, tränar men inte överdrivet mycket, väger ca 48(samma som då). Hur stor risk är det att jag åker dit?

Kan tillägga att jag rökte kontinuerligt i cirka ett år, inga större mängder dock, klarade mig på lite och det var av halvbra kvalitet oftast. Månaderna innan jag till sist la av helt rökte mer och mer sällan. Är så himla nervös att jag kommer åka dit på det här, mycket som står på spel.

Tror inte du har mycket att oroa dig över. Jag själv rökte 3-5g /dagen i snitt innan ( endast grönt från criss) varje dag i 2 år och jag va helt ren efter 4 veckor. Men om du känner dig osäker drick mycket vatten några dagar innan och drick Kreatin shake ofta så kan du lura provet om de e screening prover. Funkade för mig sist jag va på anova ( företagshälsovården). Lycka till dude!
2015-01-18, 02:21
Medlem
zammas avatar
Hur länge innan man blir ren på urinprov på flubromazolam?
2015-01-18, 20:49
Medlem
Tack för svaren!

En fråga till gällande företagshälsan. Är det vanligt att de kollar temperaturen på urinprov?

Tack på förhand!
2015-01-19, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uselpappa
Tror inte du har mycket att oroa dig över. Jag själv rökte 3-5g /dagen i snitt innan ( endast grönt från criss) varje dag i 2 år och jag va helt ren efter 4 veckor. Men om du känner dig osäker drick mycket vatten några dagar innan och drick Kreatin shake ofta så kan du lura provet om de e screening prover. Funkade för mig sist jag va på anova ( företagshälsovården). Lycka till dude!

Tack för svaret! Kan tillägga att jag klarade mig, syntes inget på urinprovet, så lättad och glad
2015-01-19, 22:54
Medlem
Hej!

Jag fick i mig 100 mg tramadol det vill säga en liten dos igår, ska lämna urinprov på fredag det vill säga 5 dagar efter? hur ser mina chanser att klara mig ut? torskar jag är det katastrof mer eller mindre.
2015-01-21, 05:10
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jantreiber
Hej!

Jag fick i mig 100 mg tramadol det vill säga en liten dos igår, ska lämna urinprov på fredag det vill säga 5 dagar efter? hur ser mina chanser att klara mig ut? torskar jag är det katastrof mer eller mindre.
Det är helt lugnt, tramadol ger inte utslag på standardstickorn. Testas du med tramadolstickorna så är det ändå lugnt efter så pass låg dos!
2015-01-21, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Det är helt lugnt, tramadol ger inte utslag på standardstickorn. Testas du med tramadolstickorna så är det ändå lugnt efter så pass låg dos!

okej tack för svaret
2015-01-21, 10:08
Medlem
IIIDraculs avatar
Om man tagit tjack 3 dagar i veckan i rad i 4 veckor, är man ren efter 5 dagar?
2015-01-21, 13:25
Medlem
Rökte en hel del grönt och var nu tvungen att ta ett drogtest.
Har inte rökt på en månad men för säkerhets skull hydrerade jag, drack kreatin och vitamin B (75 mg) för färgens skull precis som alla skrev man skulle göra.
Idag gjorde jag testet och såg att pisset fick en jävla neonaktig gul färg, wtf???
Såg riktigt skumt ut lol.
Har någon annan upplevt det och hur kommer det påverka testet?
Man ska kanske ta det lugnt med vitamin B ser det ut som..
2015-01-21, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilts
Rökte en hel del grönt och var nu tvungen att ta ett drogtest.
Har inte rökt på en månad men för säkerhets skull hydrerade jag, drack kreatin och vitamin B (75 mg) för färgens skull precis som alla skrev man skulle göra.
Idag gjorde jag testet och såg att pisset fick en jävla neonaktig gul färg, wtf???
Såg riktigt skumt ut lol.
Har någon annan upplevt det och hur kommer det påverka testet?
Man ska kanske ta det lugnt med vitamin B ser det ut som..

Jag brukar själv köra på den "kuren" när jag ska pissa och vet att jag e positiv och jag antar att de är berocca b12 du druckit och ja de blir grön/gul/neonfärg på de och de kommer påverka ditt prov de kommer räknas som manipulerat och du kommer få göra om provet
2015-01-21, 18:20
Medlem
Tja tänkte bara kolla om de någon som har kunskap om thc , rökt i ca 1 vecka i sträck ca 1-2g +- dagen , pissar 1 gång i veckan men brukar kunna fuska men den här gången failade jag och va positiv så soc e inte speciellt glada och skulle behöva få ur skiten ur kroppen väger 52kg är 1.72 lång 19år gammal tränar 5-7ggr i veckan någon som kan säga på ungefär när de är ute ur kroppen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in