Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-21, 12:33
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddie57
Nämen, nu har Pernilla nån kompis som låter sin son sitta på takluckan på bilen.
Pernilla, som väl inte är den smartaste av Wahlgrens - plåtar och lägger ut 4 bilder på sin blogg.
Hur dum får man vara ?
Det var Pernillas son som satt på taket med kompisens dotter. Verkar ha handlat om en väldigt liten bit där det inte finns några mötande bilar, men det orsakade stor debatt på bloggen och Pernillas instagram.
Citera
2014-07-21, 13:55
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Det var Pernillas son som satt på taket med kompisens dotter. Verkar ha handlat om en väldigt liten bit där det inte finns några mötande bilar, men det orsakade stor debatt på bloggen och Pernillas instagram.
Jag tycker faktiskt att det var en storm i ett vattenglas. Men det skall ju hackas på Pernilla stup i kvarten.
Citera
2014-07-21, 15:47
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Jag tycker faktiskt att det var en storm i ett vattenglas. Men det skall ju hackas på Pernilla stup i kvarten.

Jag haller med dig. Helt otroligt vad folk kan kan ga i taket for ingenting.
Citera
2014-07-21, 16:18
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Jag haller med dig. Helt otroligt vad folk kan kan ga i taket for ingenting.

Kan hålla med om det, det är ju inget att tjafsa om. Men är hon så korkad så att hon lägger ut såna bilder till allmän beskådan så är det säkert nån tokfan som kanske anmäler henne. För trots allt är det ju föraren av fordonet som är ansvarig för sån där händelse.
Citera
2014-07-21, 16:57
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Kan hålla med om det, det är ju inget att tjafsa om. Men är hon så korkad så att hon lägger ut såna bilder till allmän beskådan så är det säkert nån tokfan som kanske anmäler henne. För trots allt är det ju föraren av fordonet som är ansvarig för sån där händelse.

Ja hon borde begripa att hon skulle fa en flock lattedrickande curlingmorsor efter sig, det haller jag med om.
Citera
2014-11-16, 16:50
Medlem
QueerSchilvias avatar
Läste att Pernilla skulle renovera sitt kök (antagligen sponsrat av TV4). Men vad ska den människan med ett kök till egentligen? Hon släpar ju runt sin barnaskara på gratisätar fester och låter dem äta upp sig där.
Citera
2015-01-20, 18:59
Medlem
Och i dagens aftonbladet så har de hittat en mer än lovligt desperat blick på henne i bilden, liknar en häxa ta mig f-n. Artikeln handlar om att hon och Laila NU GÅR SKILDA VÄGAR I BLOGGVÄRLDEN, bra för Laila tycker jag hon passade nog inte in i den konstlade WaaaaaahlgrensFAMILJEN.
Citera
2015-01-21, 00:26
Medlem
nynnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Och i dagens aftonbladet så har de hittat en mer än lovligt desperat blick på henne i bilden, liknar en häxa ta mig f-n. Artikeln handlar om att hon och Laila NU GÅR SKILDA VÄGAR I BLOGGVÄRLDEN, bra för Laila tycker jag hon passade nog inte in i den konstlade WaaaaaahlgrensFAMILJEN.
Att lägga upp ett mindre smickrande foto på en person är ett klassiskt knep som främst skvallerpressen har praktiserat genom åren för att göra ner personen ifråga, ett knep som jag har noterat att både Aftonbladet och Expressen har använt sig flitigt av på senare tid.
Citera
2015-01-21, 08:08
Medlem
I kväll är Pernilla med i arga snickaren VIP, är det han som bygger om hennes kök som hon bloggat om???
Citera
2015-01-21, 20:53
Medlem
LasVegass avatar
Fasen vilken stor röv hon fått? :-)
Citera
2015-01-21, 20:58
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasVegas
Fasen vilken stor röv hon fått? :-)

Stor? Vad är din referens på stor en Wahlnöt?
Citera
2015-01-21, 21:15
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Arga snickaren
Hur kan man ha det så jävla skabbigt hemma som framkom i programmet. Och maken till bortklemade ungar, det har jag aldrig sett. Om mina barn vi 17 och 20 års ålder inte hade vetat hur tvättmaskin och diskmaskin fungerar, då hade jag skämts ögonen ur mig (och dragit slutsatsen att jag har varit en urusel förälder).
Och när 17-åringen inte tålde att bli tillsagd satte han sig i bilen och drog! Jag trodde man var tvungen att fylla 18 innan man kan ta körkort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in