2015-01-20, 11:02
Medlem
Mikojans avatar
Enda viktiga i kväll är att hindra det andra laget från att vinna onödigt mycket pengar.
Citera
2015-01-20, 11:07
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Någon sm vet om Kärpät-Fröunda visas i någon kanal i kväll?
Eurosport 2
Citera
2015-01-20, 14:35
Medlem
Citat:
– Det kommer att bli en fantastisk match – den största i år för oss, sa Chris Abbott i dagens Kuriren.
Nu förstår jag plötsligt varför CHL betyder så mycket för Luleå. De har inte ens förhoppningar om att nå slutspel längre.
Citera
2015-01-20, 19:43
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Nu förstår jag plötsligt varför CHL betyder så mycket för Luleå. De har inte ens förhoppningar om att nå slutspel längre.

Hö hö hö...
Citera
2015-01-20, 20:31
Medlem
Radera mod**
Senast redigerad av baudiraud 2015-01-20 kl. 20:37.
Citera
2015-01-20, 21:42
Medlem
.-.-.s avatar
Skeå är ute på söndagsåkning och spelar bara av matchen, och håller nästan på plocka lule ändå, visar vilken enorm klasskillnad det är på lagen, märks att chl är mycket viktigare där uppe där man nu trimmar skotrarna och föser undan renarna för att ta sig till finalen i god tid.
Äntligen är chl skiten över, norrbottningarna kan gott få tro dom är bättre nån gång så att inga stackare tar självmord idag.
Citera
2015-01-20, 21:53
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Skeå är ute på söndagsåkning och spelar bara av matchen, och håller nästan på plocka lule ändå, visar vilken enorm klasskillnad det är på lagen, märks att chl är mycket viktigare där uppe där man nu trimmar skotrarna och föser undan renarna för att ta sig till finalen i god tid.
Äntligen är chl skiten över, norrbottningarna kan gott få tro dom är bättre nån gång så att inga stackare tar självmord idag.

Många väderkvarnar att slåss emot idag?
Citera
2015-01-20, 21:55
Medlem
fluktartommys avatar
Missade matchen på grund av jobb men grattis Luleå till finalplatsen . Av vad jag har hört om matchen så var segern rättvis.
Citera
2015-01-20, 22:02
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluktartommy
Missade matchen på grund av jobb men grattis Luleå till finalplatsen . Av vad jag har hört om matchen så var segern rättvis.
Rättvis var den väl eftersom en seger alltid är är rättvis, däremot dominerade Skellefteå spelet kraftigt.
Citera
2015-01-20, 22:03
Medlem
fluktartommys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Rättvis var den väl eftersom en seger alltid är är rättvis, däremot dominerade Skellefteå spelet kraftigt.

Vet inte om jag håller med dig riktigt i att en seger alltid är rättvis. Okej, då har jag fått felaktig information. Var det bara målskyttet som inte klaffade?
Citera
2015-01-20, 22:08
Medlem
slirrefirres avatar
Läggmatch av saik för att man inte våga möta Frölunda i finalen?
Citera
2015-01-20, 22:18
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Läggmatch av saik för att man inte våga möta Frölunda i finalen?

Jag tror vi säger så Vem vill möta Hårde Roger...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in