Citat:
Ursprungligen postat av
ImWorthless
Förstår tankegången, men om man nu inte har bekymmer med Hatred, dvs inte behöver en generator.
Är det då inte mer värt att köra Caltrop med Bait-runan för mer CC då än 2 st spenders? =)
Behöver du ingen generator så är det bara att välja något som passar bättre. Eftersom jag själv kör på balistics (cold rockets från CA och de vanliga från spitfire) så blev det vengeance med seething istället för multishot. En jävla massa raketer plus spam med CA gör riktigt bra med damage samt att det är extremt lätt att kunna köra speedruns med BoH gem, vilket går fantastiskt bra nu när jag jagar goblins och ancients i vanliga rifts.
Räknar EA som generator då jag har en Kridershot, kör dessutom med cull of the weak + BotT. Därför passar en 100% cold-build bäst för min egna räkning
Citat:
Ursprungligen postat av
ImWorthless
Sedär..
40-50% cdr som jag varit upp i som mest upplevde jag ingen skillnad iaf..
Prioriterade bort cdr och har endast 30% atm, men cdr påverkar refresh-timern på sentries. På högre grifts lär det inte spela någon större roll då du fortfarande behöver baita, samt kasta upp alla sentries, men på lägre grifts, alternativt rifts, är det skönt att kunna langa fram dem utefter behov.