2015-02-04, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
De världsomspännande hjärntvättade antisemiterna har med drogers krafter, trots att de inte vet födelsedatum på de islamistiska terroristerna, misslyckats att se sanningen återigen. Man ska inte överskatta deras förmåga! Som vi alla vet har alla terrorister ett födelsemärke som ser ut som Putin och är födda på samma veckodag som Putins första hund som tecken på lydnad!

Här om Putins lismande om terroristattacken som han anordnat:
http://euromaidanpress.com/2015/01/09/putin-condemns-charlie-hebdo-attack-but-his-ideological-allies-support-it/

wikipedia:

Police quickly identified brothers Saïd Kouachi (French pronunciation: ​[sa.id kwa.ʃi]; 7 September 1980 – 9 January 2015) and Chérif Kouachi ([ʃe.ʁif]; 29 November 1982 – 9 January 2015) as the main suspects.
Citera
2015-02-04, 13:40
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flum777
wikipedia:

Police quickly identified brothers Saïd Kouachi (French pronunciation: ​[sa.id kwa.ʃi]; 7 September 1980 – 9 January 2015) and Chérif Kouachi ([ʃe.ʁif]; 29 November 1982 – 9 January 2015) as the main suspects.
Och? vad är din teori, vad försöker du säga? Jag har ett intressantare datum, född 7 oktober 1952! Ser du vad det betyder? Om du kopplar ihop det med 9:e januari så är det hur tydligt som helst, den 10:e är ryska nyåret slut...
Citera
2015-02-04, 14:31
Medlem
Citat:
Och? vad är din teori, vad försöker du säga? Jag har ett intressantare datum, född 7 oktober 1952! Ser du vad det betyder? Om du kopplar ihop det med 9:e januari så är det hur tydligt som helst, den 10:e är ryska nyåret slut...

Jag försökte säga att för dem med lite erfarenhet av hur illuminati ofta lämnar sitt dolda tillkännagivande så kan ni denna gång hitta det i, bland annat, terrorist-brödernas födelsedatum.
Citera
2015-02-04, 15:28
Medlem
Citat:
Jag försökte säga att för dem med lite erfarenhet av hur illuminati ofta lämnar sitt dolda tillkännagivande så kan ni denna gång hitta det i, bland annat, terrorist-brödernas födelsedatum.
Du kan väl berätta för oss som inte är insatt i Illuminati hur datumen ska tolkas.
Citera
2015-02-04, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Du kan väl berätta för oss som inte är insatt i Illuminati hur datumen ska tolkas.

Man får inte berätta vad som helst här på detta "fria" forum, men jag kan hinta lite genom att säga numerologi och att svaret ligger i tiden mellan datumen
Citera
2015-02-04, 17:20
Medlem
Citat:
Man får inte berätta vad som helst här på detta "fria" forum, men jag kan hinta lite genom att säga numerologi och att svaret ligger i tiden mellan datumen
814 dagar.
Citera
2015-02-04, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
814 dagar.

Eller 2 år, 2 månader & 22 dagar.
Citera
2015-02-04, 22:55
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Sluta tramsa. Få höra din felaktiga utläggning i saken, JAG vet vad som pågår, du har helt fel. Illuminati är inget som har någon del av detta för fem öre. Illuminati är bara ett påhitt av de antisemitiska krafter som hjärntvättar folk med numerologi och annat opium för idioter.
Citera
2015-02-05, 14:32
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Nej, Saudi har sina egna dödsakvadroner. De är dessutom på motsatt sida om både ryssarna och Israel. Israel gillar inte fascisterna i Kreml, Saudi gillar verkligen inte Ryssland. Saudi skulle inte göra ett sånt här patetiskt dåd, bara Putin är desperat nog att iscensätta en false-flag med så små chanser att åstadkomma något. Putin hann inte arrangera något farligt till sammankomsten med världens ledare men han försökte, därav frånvaron av Obama.
Fast att dom har hemliga överlägningar med Israel stör mig lite (se tidigare länk).

Men att dom deltar i större operationer som 9/11 vilket nu tycks bevisats av en inblandad visar att du har åtminstone delvis rätt dvs att dom är en av spelarna.
Citat:
Jailed al Qaeda operative makes explosive claims about Saudi royals funding pre-9/11 terror

Moussaou also claims that he discussed plans to shoot down Air Force One with a staff member at the Saudi Embassy in Washington.

http://uk.businessinsider.com/jailed-al-qaeda-operative-makes-explosive-claims-about-saudi-royals-funding-pre-911-terror-2015-2?r= US
Men vi får aldrig glömma Joe bidens kryptiska uttalande om Shylocks som pekar på att han vet att fler än Saudi kan vara inblandade i världsaffärerna
Citat:
On Tuesday, Vice President Joseph Biden referred to those who make bad loans to members of the military, to take advantage of them while they’re overseas, as “Shylocks.

http://time.com/3394403/shylock-biden/
Senast redigerad av Lao Tzu 2015-02-05 kl. 14:37.
Citera
2015-02-05, 17:44
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Fast att dom har hemliga överlägningar med Israel stör mig lite (se tidigare länk).

Men att dom deltar i större operationer som 9/11 vilket nu tycks bevisats av en inblandad visar att du har åtminstone delvis rätt dvs att dom är en av spelarna.
Men vi får aldrig glömma Joe bidens kryptiska uttalande om Shylocks som pekar på att han vet att fler än Saudi kan vara inblandade i världsaffärerna

Håll dig till ämnet, *invektiv*! Att den antisemitiska konspirationen lyckats kapa ett antal får, ja hjärntvättat ett antal lättpåverkade blir allt mer tydligt som vi kan registrera. Samtidigt är det uppenbart att det inte lyckats så bra vad gäller denna antisemitiska attack i Paris, fåren har svårt att prestera utan hänfaller till tidigare sagor. Har programmeringen gått fel, börjar *de* tappa greppet? Eller börjar fårens hjärnor få slut på minne efter all programmering? Bättre medicinering från samhället, sämre från antisemiterna?
Citera
2015-02-05, 20:35
Medlem
Citat:
Håll dig till ämnet, *invektiv*! Att den antisemitiska konspirationen lyckats kapa ett antal får, ja hjärntvättat ett antal lättpåverkade blir allt mer tydligt som vi kan registrera. Samtidigt är det uppenbart att det inte lyckats så bra vad gäller denna antisemitiska attack i Paris, fåren har svårt att prestera utan hänfaller till tidigare sagor. Har programmeringen gått fel, börjar *de* tappa greppet? Eller börjar fårens hjärnor få slut på minne efter all programmering? Bättre medicinering från samhället, sämre från antisemiterna?

Hålla sig till ämnet?
Ämnet är väl ändå terrorattacken i Paris? Det enda du tycks göra är att bråka och vara arg.
DN har en intressant artikel idag om troll-fabriken i St Petersburg. Naturligtvis finns det en sådan även i vårt lilla land, kanske i Solna eller nån annan sketen förort. Jag lovar att med dina meriter kommer du bli anställd direkt, såvida du inte redan är på lönelistan såklart. Bra betalt är det också har jag hört
Pro-Usa av avataren att döma och anti-Ryssland av fotnoten. Och så skriker du antisemit så fort någon påpekar kopplingar till Israel och mossad.
Det finns en fransk blogg som tar upp väldigt många sådana kopplingar, jag skulle nästan vilja kalla det "bevis", men jag tänker varken länka eller utveckla, jag hoppade mest in här för att hälsa och ge dig tipset om Solna-bunkern.
Det är så synd när någon förstör och dränker information med tramsinlägg, så jag tänkte vara den goda samariten och berätta att du kan få betalt för det också
Citera
2015-02-05, 20:45
Medlem
Citat:
Sluta tramsa. Få höra din felaktiga utläggning i saken, JAG vet vad som pågår, du har helt fel. Illuminati är inget som har någon del av detta för fem öre. Illuminati är bara ett påhitt av de antisemitiska krafter som hjärntvättar folk med numerologi och annat opium för idioter.

Ja, att du medvetet försöker lura folk till att tro liknande kan nog de flesta här se rätt tydligt.

Min felaktiga utläggning i saken?

Jag påstår endast att det faktum att det går 2 år, 2 månader och 22 dagar mellan terroristernas födelsedatum säger en hel del om vilka som faktiskt ligger bakom dådet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in