Citat:
Ursprungligen postat av
siryessir
Du har aldrig förstås haft en dålig tid på jobbet och gått ut under tiden?
Varför jämför du mig med en offentlig person och professionell idrottsman? Helt ologiskt.
Reaktionen kommer från att Bertilsson retweetat en bild vid nyår där han är helt stupfull. Min tröskel börjar bli rätt låg nu, i synnerhet när det går åt helvete för laget.