2015-01-17, 09:52
Medlem
51 minuters spelande nu på morgonen resulterade i en SMK, fy fan va gött det är!
Citera
2015-01-17, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ixxen
51 minuters spelande nu på morgonen resulterade i en SMK, fy fan va gött det är!

Grattis!

Det går rykten om att conduit är buffad igen (hotfix). Någon som har testat den mot rift guardian?

Edit: Verkar inte stämma. Men läste någonstans att den skulle buffas.

Citat:
[UPCOMING HOTFIXES]

Rifts:

Dramatically increasing the damage of the Conduit Pylon in both Nephalem and Greater Rifts

These changes should result in Conduit feeling more in line with strong pylons like Power and Channeling without trivializing Rift Guardians
Senast redigerad av Illsuionist 2015-01-17 kl. 10:34.
Citera
2015-01-17, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Grattis!

Det går rykten om att conduit är buffad igen (hotfix). Någon som har testat den mot rift guardian?

Edit: Verkar inte stämma. Men läste någonstans att den skulle buffas.

Tack för det!

Ja den är buffad, med hur mycket vågar jag inte säga men gjorde runt 200 mille förut med den och den tar kål på mobbs nu iaf, som den absolut inte gjorde innan!

EDIT: Skall tilläggas att detta va med en GR35 build på ett ungefär med tanke på skadan av cond.
Senast redigerad av Ixxen 2015-01-17 kl. 11:43.
Citera
2015-01-17, 13:29
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Gör inte CDR så att man får charges på sentries fortare? Det är så det fungerar på Dashing Strike och Barbs charge, eller? Rätt säker på att Blizzard har sagt att alla med charges ska påverkas av CDR.

Tanken är säkert så, men jag skulle vilja påstå att Chargen på sentrys inte påverkas av cdr.
Förut hade Sentrys 6sekunder cooldown, idag har den 8 sekunders charge time.
Vilket för mig är skillnad både hur det är beskrivet samt hur det funkar för jag har varit uppe på nästan 50% cdr och inte går det snabbare för chargen att räkna ner anser jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Ixxen

Grattis
Bra rolls?
Citera
2015-01-17, 14:57
Medlem
Soxis avatar
Hej allihopa!

Är helt nybörjare på RPG och väldigt trögtänkt när det gäller stats/system på gear etc. Är Diablo svårt att lära sig?
Hur står det sig i livslängd?

Har bara lirat Fallout 3 tidigare.

Peace
Citera
2015-01-17, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soxi
Hej allihopa!

Är helt nybörjare på RPG och väldigt trögtänkt när det gäller stats/system på gear etc. Är Diablo svårt att lära sig?
Hur står det sig i livslängd?

Har bara lirat Fallout 3 tidigare.

Peace
Extremt lätt att lära sig. Max 1-2 bra builds per klass. Springa bara och döda saker och plocka upp loot, inte taktiktänkande eller något.
Tänk bara på att grönt = bra och rött = dåligt när du byter ut ditt gear.
Citera
2015-01-17, 15:42
Medlem
Lekte lite på min barbar på season igår kväll, fick min första furnace någonsin! Tror jag hade rätt bra flyt med rollsen, men är furnace någonting som barbs använder?

http://sv.tinypic.com/r/4hfgbl/8
Citera
2015-01-17, 16:04
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flandie
Lekte lite på min barbar på season igår kväll, fick min första furnace någonsin! Tror jag hade rätt bra flyt med rollsen, men är furnace någonting som barbs använder?

Furmace är väl BiS för barbs. Använde du gift på den? Vilken stat rollade du till 10% dmg? Hoppas det inte var Vitality :/
Citera
2015-01-17, 16:17
Medlem
ant's avatar
Citat:

Furnace är BiS för barbs, och en ancient Furnace är ännu bättre. Dock lite låg damage roll men iaf hög % elite damage. Bra secondary också, hoppas du inte gjorde bort dig på rerollen bara det hade varit synd.
Citera
2015-01-17, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Furnace är BiS för barbs, och en ancient Furnace är ännu bättre. Dock lite låg damage roll men iaf hög % elite damage. Bra secondary också, hoppas du inte gjorde bort dig på rerollen bara det hade varit synd.

Höftade lite, tog bort life per hit! var 50/50 mellan den och ias då jag inte vet någonting om barbs!
Citera
2015-01-17, 17:25
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Höftade lite, tog bort life per hit! var 50/50 mellan den och ias då jag inte vet någonting om barbs!
LoH hade troligtvis varit bättre men ingen enorm förlust
Citera
2015-01-18, 11:35
Moderator
^Eazs avatar
Lootade en Ancient Wand of Woh, finns det någon build för den längre?

http://forumbilder.se/EA3V2/capture.JPG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in