2015-01-16, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
När jag beställde från Malvax så fick jag tjack som var så rent som tjack kan bli. 80%+ lätt. Och som säljare har han inställningen att han säljer det starkaste som går att komma åt och sedan låta sina kunder blanda ut med dextro om nödvändigt, vilket jag fick göra när jag beställde från honom. Ruskigt bra grejer.
Hmm okej det kanske är värt att testa igen då? Var det pasta du köpte med? Det var hans tjack som var det första jag någonsin testat så jag hade inga direkta referenser.
2015-01-16, 17:42
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Hmm okej det kanske är värt att testa igen då? Var det pasta du köpte med? Det var hans tjack som var det första jag någonsin testat så jag hade inga direkta referenser.

Det var en aning fuktigt, men lägg in det i frysen i en halvtimma och ta sedan ut och hacka med ett kreditkort så har du snortbart tjack inom 40 minuter efter att du har fått det. Han kompenserar för (den minimala) viktförlusten också.
2015-01-16, 18:19
Medlem
Myvrals avatar
Om man inte har så brottom att få sina bitcoins, var köper man då billigast? local btc brukar va så dyrt..
2015-01-16, 18:56
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myvral
Om man inte har så brottom att få sina bitcoins, var köper man då billigast? local btc brukar va så dyrt..
localbitcoins och använd sepa transfer, köp av någon utlänning.
https://localbitcoins.com/buy-bitcoins-online/sepa-eu-bank-transfer/
2015-01-16, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Jag kommer inte in just nu har du lust att skriva ungefärligt pris samt mängd det köps i osv?
Låter intressant, minst sagt...

Undrar lite samma sak, ville in och kolla det ovan men står bara att jag inte kan logga in, var dock inte flera månader sedan jag var där inte ens 1.

Skapa ett nytt konto igår, och idag är det samma sak på det kontot..

Ingen som vet?

Edit: Jaha.. nu kommer jag in på mitt gamla men inte nya.. skumt.
2015-01-16, 19:18
Medlem
är det bara thegirl som har heroin inrikes?=/ Någon som vet om någon annan vendor kommer sälja inom en snar framtid?!? Pallar inte thegirl, hon bankar bara skiten
2015-01-16, 21:59
Medlem
rhymenoceross avatar
Seriöst, jag letar överallt men hittar inte det rätta svaret på min fråga: hur lång tid måste man vänta innan man kan avbryta en order på eget bevåg? Det jag har hittat på forumet är 48 timmar, men det stämmer inte då jag inte kan avbryta ordern och det har gått lite över 100 timmar. Har också läst "fem dagar", men kan det verkligen stämma?

Mina bitcoins hålls som gisslan av en röv till vendor som vägrar svara på PM trots att hen har varit inloggad varje dag sedan jag lade min order.
2015-01-16, 22:26
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Seriöst, jag letar överallt men hittar inte det rätta svaret på min fråga: hur lång tid måste man vänta innan man kan avbryta en order på eget bevåg? Det jag har hittat på forumet är 48 timmar, men det stämmer inte då jag inte kan avbryta ordern och det har gått lite över 100 timmar. Har också läst "fem dagar", men kan det verkligen stämma?

Mina bitcoins hålls som gisslan av en röv till vendor som vägrar svara på PM trots att hen har varit inloggad varje dag sedan jag lade min order.

Fyra dygn har jag hört från en admin nu.
2015-01-16, 23:11
Medlem
Citat:

Skickar du PGP meddelande till vendorn med din PGP nyckel klistrat i meddelandet?
2015-01-17, 04:38
Medlem
Sm0okeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kumbara
PM från anonym användare.

"Beställde 2.5 g hasch olja av Alexandrus i måndags och har ännu inte fått någonting, detta var sista dagen innan helgen. Har handlat hos honom tidigare och det har aldrig tagit lika lång tid, bör jag oroa mig?

Någon som vet vad som händer?

Väntat brev sen måndags jag också.. är det inte fler som stött på förseningar verkligen?
Kan ju inte låta bli att nojja lite men så är jag typen som alltid överanalyserar. Men 5 dar??
Funderat på om dom kanske gått med hundar på alla större terminaler i jakt på fler brev med "mystiskt" pulver men så är frågan om dessa hundar ens kan spåra knark?
Hot om mjältbrand är ju inget som tas lätt direkt.. någon får gärna PMa och lugna ner en med lite fakta eller bekräfta min nojja
2015-01-17, 08:15
Medlem
bohrdohrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sm0okey
Väntat brev sen måndags jag också.. är det inte fler som stött på förseningar verkligen?
Kan ju inte låta bli att nojja lite men så är jag typen som alltid överanalyserar. Men 5 dar??
Funderat på om dom kanske gått med hundar på alla större terminaler i jakt på fler brev med "mystiskt" pulver men så är frågan om dessa hundar ens kan spåra knark?
Hot om mjältbrand är ju inget som tas lätt direkt.. någon får gärna PMa och lugna ner en med lite fakta eller bekräfta min nojja

Samma här, beställde av Alex i början av veckan för att jag tänkte att det skulle komma till helgen. Men gjorde det ju tyvärr inte. Haft ett uppehåll, så var första gången jag handlade på evo. Så tänkte att jag tar någon safe då jag handlade av karln första gången på sr1. Men själv väntar jag tills början av nästa vecka med att bli orolig, de kan ju haft mycket att göra eller något bara. Kan ju som tidigare sagts ha med att btcpriset droppat, men då borde ju inte ordern stå som "shipped".
2015-01-17, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohrdohr
Samma här, beställde av Alex i början av veckan för att jag tänkte att det skulle komma till helgen. Men gjorde det ju tyvärr inte. Haft ett uppehåll, så var första gången jag handlade på evo. Så tänkte att jag tar någon safe då jag handlade av karln första gången på sr1. Men själv väntar jag tills början av nästa vecka med att bli orolig, de kan ju haft mycket att göra eller något bara. Kan ju som tidigare sagts ha med att btcpriset droppat, men då borde ju inte ordern stå som "shipped".
Har du kontaktat honom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in