2015-01-17, 00:29
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Bara att ta några av dessa "NANO-PARTIKLAR" och visa upp för oss då.

Skämtar du?

Nanopartiklarna mäter endast en miljarddels meter i storlek, dvs 1000 gånger mindre än partiklarna i din cigarettrök!

Och vet du vad det värsta är?

När du andats in dessa nanopartiklar (huvudsakligen av aluminium), så får du aldrig ut dem från dina lungor och hjärna!

Alzheimer och autism skyrocketar i världen!
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-01-17 kl. 00:32.
Citera
2015-01-17, 00:33
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
KONDENSSTRIMMOR KAN INTE BILDAS AV MODERNA FLYGMOTORER !!!
Okej...

Citat:
Vanliga kondensstrimmor från motorerna är uteslutet, eftersom piloten då skulle tvingas slå dem på och av dem under skrivandet. Dessutom sker det på alldeles för låg höjd för att k-strimmor överhuvudtaget ska kunna bildas.
Så varför pratar du då om "vanliga kondensstrimmor", på vilka höjder dessa inte kan uppstå och hur man måste göra för att ge dom vissa speciella egenskaper?

Jag tycker det är på tiden att du accepterar min teori att det bara är villospår och att dom där NANO-PARTIKLARNA helt enkelt är rökta sillar som sprids ut av desinformatörer i syfte att dölja dom osynliga kemspåren.
Citera
2015-01-17, 00:41
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
När du andats in dessa nanopartiklar (huvudsakligen av aluminium), så får du aldrig ut dem från dina lungor och hjärna!

Alzheimer och autism skyrocketar i världen!
Jag börjar ana first hand experience

Är det möjligt att man istället drivs till att bygga nanopartikelbaserade hattar i aluminium och blir särskilt mottaglig för desinformationsdesinformation som gör gällande att chemtrails är synliga?
Citera
2015-01-17, 00:53
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Är det möjligt att man istället drivs till att bygga nanopartikelbaserade hattar i aluminium och blir särskilt mottaglig för desinformationsdesinformation som gör gällande att chemtrails är synliga?

Apropå desinfomation...

Skulle du kunna förklara för oss hur det kommer sig att SMHI desinformerar kring chemtrailsen?

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Varför mörkar SMHI dessa sol-blockande chemtrails?
Citera
2015-01-17, 01:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Apropå desinfomation...

Skulle du kunna förklara för oss hur det kommer sig att SMHI desinformerar kring chemtrailsen?

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Jag tror du missade min fråga, men du kanske var upptagen med att göra origamimössor av folie så du få en chans till:
Om du verkligen tror på detta - varför försöker du inte göra något åt det? År ut och år in har en massa tomtar suttit och skrivit inlägg om dödliga chemtrails, men ingen av er gör ju ens en ansats att göra något åt saken. Varför?

Tror ni att just ni är odödliga och inte drabbas?
Vill ni kanske dö och välkomnar dessa chemtrail?
Eller är ni fullständigt dumma i huvudet och tror att det kommer upphöra om ni bara skriver några hundra korkade inlägg till på flashback?

OM ni verkligen trodde detta var sant skulle ni givetvis gjort något åt saken, försökt bevisa det, hyrt in er på en Lidar och dylikt. Min slutsats är att ni inte ens tror på dumheterna själva, men ni gillar att provocera.
2015-01-17, 01:12
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Apropå desinfomation...

Fråga Torbjörn Sassersson som står bakom News voice. En stabil kille med ena foten i andevärlden och den andra i klaveret.
Citera
2015-01-17, 01:19
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Apropå desinfomation...

Det är ju bara ytterligare bevis för det jag sagt hela tiden. Dom sprider både desinformation och desinformationsdesinformation för att föra blickarna bort från dom verkliga chemtrailen som inte syns.

Precis som med visselblåsar-piloten du hänvisade till tidigare så är det enkelt att avslöja dom på grund av att det inte går ihop.

Jag undrar för övrigt precis som SnakePlisssken varför du fortsätter att sprida desinformation nu när jag avslöjat sanningen för dig?

Han tror ju inte på chemtrails alls men du är faktiskt medveten om deras existens men väljer ändå att fortsätta sprida desinformation istället för att agera och göra motstånd.
Citera
2015-01-17, 01:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vad är det du saknar att vi gör emot chemtrailsen?
Nu glömde du svara på frågan igen - bevisa att du är en idiot genom att inte svara ordentligt en gång till..

(OM ni verkligen trodde detta var sant skulle ni givetvis gjort något åt saken, försökt bevisa det, hyrt in er på en Lidar och dylikt. Min slutsats är att ni inte ens tror på dumheterna själva, men ni gillar att provocera.
__________________)
Citera
2015-01-17, 01:32
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nu glömde du svara på frågan igen - bevisa att du är en idiot genom att inte svara ordentligt en gång till..

Du skrev "hyrt in på en Lidar"... men om man inte har pengar till det, vad är det då vi ska göra emot chemtrails, så att du blir tillfredsställd?
Citera
2015-01-17, 01:34
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Du skrev "hyrt in på en Lidar"... men om man inte har pengar till det, vad är det då vi ska göra emot chemtrails, så att du blir tillfredsställd?

Varför är det enbart folk som lever under existensminimum som tror på chemtrails?
Citera
2015-01-17, 01:37
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Varför är det enbart folk som lever under existensminimum som tror på chemtrails?

Lever exempelvis Pernilla Hagberg, Åsa Runander eller Jan Lindholm under existensminimum?

Sen så svarade du inte på min fråga - de som inte har pengarna för att hyra in sig på en Lidar, vad ska de göra?

Seså...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-01-17 kl. 01:39.
Citera
2015-01-17, 01:50
Medlem
Citat:
Lever exempelvis Pernilla Hagberg, Åsa Runander eller Jan Lindholm under existensminimum?

Sen så svarade du inte på min fråga - de som inte har pengarna för att hyra in sig på en Lidar, vad ska de göra?

Seså...
Varför skulle det vara någon annans problem? Återigen ett nonsensargument och visset försök att försöka skjuta över ansvaret på någon annan...

De personer du nämner, varför tipsar du inte dem att hyra en lidar?

Buhu! Jag har inte råd att bygga en partikelaccelerator för att motbevisa den moderna fysiken! Trams! Förutom att en lidar är ekonomiskt överkomlig att införskaffa eller hyra för någon som verkligen vill, så är dina problem med att bekräfta eller falsifiera dina egna stolleteser som sagt bara ditt problem, inte vårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in