Citat:
Ursprungligen postat av
kurrekotte
Du har aldrig påstått något men du vill gärna framhålla denna möjlighet i alla fall om ingen motbevisar det...
Att omvänt observera att bevisen som på något vis anses tala FÖR false flag är undermåliga är tydligen inte din grej, till skillnad från att kasta sten i glashus.
Vad sägs om att du faktiskt presenterar en teori eller ett bevis för eller emot en valfri sådan istället för att bara ställa krav på andra? Det vore också en fin gest...
Jag har redovisat min uppfattning, att det
kan handla om en false flag då ingenting direkt talar emot det, det kan inte uteslutas. Jag måste inte bevisa att de kan handla om false flag eftersom att ingenting talar emot det, möjligheten finns där i alla fall. Det var X som hävdade att det lätt går att motbevisa att det inte handlar om false flag, då är det rimligt att hen gör det om det efterfrågas så kan false flag avskrivas.
Jag behöver inte bevisa och kan inte bevisa något som jag inte ens har hävdat föreligger, dvs. att attentatet
är en false flag. X kan lätt motbevisa att attentatet är en false flag, då är det rimligt att X också bevisar att händelsen inte är en false flag.
Jag har inte ens hävdat att något
talar för en false flag, trots det kvarstår faktum att det kan vara en false flag då
ingenting talar emot det förutom X påstående att hen lätt kan motbevisa false flag i det här fallet.
Nej, jag har ingen teori just nu då jag inte har någon information som talar för, eller ens antyder att attentatet är en false flag, men det kan såklart förändras framöver, då återkommer jag gärna i den frågan. Finns ingen anledning för mig att spekulera i en konkret teori då det finns för lite information att bygga en teori kring, förmodat signifikativt för en false flag då det är ett bärande element i en sådan operation.