2015-01-16, 01:10
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Vad kan man förvänta sig av den här polska supertalangen? Är han en kille som kan vinna boll utan att vara en säkerhetsrisk på ett premier league mittfält 2015?

2015? Nej. 2018, kanske.

Coquelin har väl bevisat sig vara värd chansen nu några matcher ändå?

Sett bra ut de matcher jag sett honom i.
2015-01-16, 01:23
Medlem
snillet_1s avatar
Roma skall ha gjort en första stöt på Chelseas Salah. Han är väl tillgänglig i allra högsta grad, så det känns som en affär som kan bli av utifall att klubbarna kommer överens. Hade faktiskt gillat att se honom i Roma, det lilla man såg innan bänken i Chelsea var spännande.
2015-01-16, 02:05
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
2015? Nej. 2018, kanske.

Coquelin har väl bevisat sig vara värd chansen nu några matcher ändå?

Sett bra ut de matcher jag sett honom i.
Det jag tänkte men var ska han spela idag? Träna med A-laget med minimala matchminuter antagligen med en utlåning att vänta kommande säsong kanske. Coquelin har du rätt med, ska stå före såväl Flamini som Arteta idag även om den sista kanske gjort sitt på Emirates med sin nya skadestatus.
2015-01-16, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Det jag tänkte men var ska han spela idag? Träna med A-laget med minimala matchminuter antagligen med en utlåning att vänta kommande säsong kanske. Coquelin har du rätt med, ska stå före såväl Flamini som Arteta idag även om den sista kanske gjort sitt på Emirates med sin nya skadestatus.

Han verkar ha spelat 5 av 19 ligamatcher den här säsongen. En från start och fyra inhopp.
Även lirat en match i Europa League. Grabben är 1.89 lång så en ganska stor pjäs.

Har svårt att se han gå in och ta en plats i Arsenal, väldigt svårt att se. Tror det blir som det jag fetmarkerade i din text! Förhoppningsvis kommer det in någon DM som i princip kan gå direkt in i startelvan.

Mvh
2015-01-16, 11:41
Medlem
Antonio Nocerino klar för lån till Parma.
2015-01-16, 12:35
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Han verkar ha spelat 5 av 19 ligamatcher den här säsongen. En från start och fyra inhopp.
Även lirat en match i Europa League. Grabben är 1.89 lång så en ganska stor pjäs.

Har svårt att se han gå in och ta en plats i Arsenal, väldigt svårt att se. Tror det blir som det jag fetmarkerade i din text! Förhoppningsvis kommer det in någon DM som i princip kan gå direkt in i startelvan.

Mvh

Vad jag hört så var väl tanken att han skulle lånas tillbaka till Legia åtminstone resten av säsongen.

Wenger räds ju dock inte att plocka in spelare som inte platsar i lägre/sämre ligor och slänga in dem direkt i hetluften (se Carl Jenkinson). Huruvida det är ett bra tillvägagångssätt kan man ju diskutera, men resultatet av en sådan diskussion blir nej.
Senast redigerad av dire 2015-01-16 kl. 12:38.
2015-01-16, 14:35
Medlem
LuudaM-DOGs avatar
Defoe klar för Sunderland

http://www.safc.com/news/team-news/2015/january/defoe-signs
2015-01-16, 17:47
Medlem
Axezzs avatar
Enligt Di Marzio och Sky Italy så kommer Samuel Eto'o göra sin läkarundersökning hos Sampdoria på Måndag.
2015-01-16, 18:42
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Enligt Di Marzio och Sky Italy så kommer Samuel Eto'o göra sin läkarundersökning hos Sampdoria på Måndag.
Jag förstår inte denna övergång över huvud taget, vem är det som har tagit iniativet? De gånger jag har sett Everton spela med Eto'o har han varit otroligt nyttig och bäst på planen. Är det Eto'o som vantrivs eller är det Everton som vill skapa löneutrymme?
2015-01-16, 18:50
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Jag förstår inte denna övergång över huvud taget, vem är det som har tagit iniativet? De gånger jag har sett Everton spela med Eto'o har han varit otroligt nyttig och bäst på planen. Är det Eto'o som vantrivs eller är det Everton som vill skapa löneutrymme?

Vad jag förstår så har Eto'os familj bott kvar i Milano under åren han har ränt omkring i Ryssland och England. Och med ett Everton som har tappat i år, jämfört med förra säsongen, så kanske han hellre kommer till Italien nära familjen.

Han torde ju ha bland de högsta lönerna i Everton, så den biten spelar nog in från deras sida.

En rätt hygglig ersättare i ett januarifönster för Sampdoria när man har tappat Gabbiadini.
Senast redigerad av snillet_1 2015-01-16 kl. 19:02.
2015-01-16, 23:11
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Vad jag förstår så har Eto'os familj bott kvar i Milano under åren han har ränt omkring i Ryssland och England. Och med ett Everton som har tappat i år, jämfört med förra säsongen, så kanske han hellre kommer till Italien nära familjen.

Han torde ju ha bland de högsta lönerna i Everton, så den biten spelar nog in från deras sida.

En rätt hygglig ersättare i ett januarifönster för Sampdoria när man har tappat Gabbiadini.
Tack för svar! Visste inte om situationen med Eto'os familj men det gör det ju mer begripligt. En riktigt bra värvning av Sampdoria i alla fall, Eto'o håller fortfarande en väldigt fin klass.
2015-01-17, 00:01
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Roma skall ha gjort en första stöt på Chelseas Salah. Han är väl tillgänglig i allra högsta grad, så det känns som en affär som kan bli av utifall att klubbarna kommer överens. Hade faktiskt gillat att se honom i Roma, det lilla man såg innan bänken i Chelsea var spännande.

Ska gälla lån till sommaren och där ska man ha möjlighet att köpa loss honom för en summa.
Ryktas också lite om att han Chelsea kommer kalla tillbaka Thorgan Hazard som ersättare för Salah.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in