2015-01-17, 04:13
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Tack för svar! Visste inte om situationen med Eto'os familj men det gör det ju mer begripligt. En riktigt bra värvning av Sampdoria i alla fall, Eto'o håller fortfarande en väldigt fin klass.

Någon som har nån aning kring hur gammal Eto'o kan vara?

Fan vad jag gillar honom ändå. Barcelona borde inte sålt honom. Helvete vad bra han var i Barcelona där några säsonger.
2015-01-17, 08:44
Medlem
4522s avatar
Cerro Porteños tränare har i en paraguyansk tidning uttalat sig att klubben ska försöka kontraktera Riquelme så fort som möjligt. Hoppas. Ytterligare en chans att se honom i Libertadores.
2015-01-17, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Någon som har nån aning kring hur gammal Eto'o kan vara?

Fan vad jag gillar honom ändå. Barcelona borde inte sålt honom. Helvete vad bra han var i Barcelona där några säsonger.

Uppgifterna är väl 33år.
2015-01-17, 12:10
Medlem
Little Feats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Jag förstår inte denna övergång över huvud taget, vem är det som har tagit iniativet? De gånger jag har sett Everton spela med Eto'o har han varit otroligt nyttig och bäst på planen. Är det Eto'o som vantrivs eller är det Everton som vill skapa löneutrymme?

Det ryktas om en dispyt mellan Eto'o och tränaren Martinez där Eto'o har haft starka synpunkter på hur han tycker laget ska spela, vilket inte uppskattats av Martinez.
2015-01-17, 14:47
Avstängd
Halloween2s avatar
suso klar för milan
2015-01-17, 15:35
Medlem
Irbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little Feat
Det ryktas om en dispyt mellan Eto'o och tränaren Martinez där Eto'o har haft starka synpunkter på hur han tycker laget ska spela, vilket inte uppskattats av Martinez.
Korrekt.
Jag har sett Evertons samtliga matcher denna säsong, undantaget två stycken i EL, och jag får nog säga att Etoo inte imponerat, varpå jag välkomnar denna försäljning utifrån den lön han sitter på.
2015-01-18, 03:29
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuudaM-DOG
Defoe klar för Sunderland

http://www.safc.com/news/team-news/2015/january/defoe-signs

Altidore går åt motsatt håll väl? Bra scouting där.
2015-01-18, 11:34
Medlem
Sebastian Giovinco också klar för Toronto.
2015-01-18, 11:58
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Sebastian Giovinco också klar för Toronto.
Är det klart nu? Fick en massiv lön läste jag.

Men sjukt att han lämnar fotbollsvärlden. Han borde ha gått till en mindre klubb och visa sin briljans igen.
2015-01-18, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Är det klart nu? Fick en massiv lön läste jag.

Men sjukt att han lämnar fotbollsvärlden. Han borde ha gått till en mindre klubb och visa sin briljans igen.

Förväntas bli presenterad i början på veckan. $7m per säsong ska lönen vara på.

Ja, lite tråkigt om sagan slutar här. Snacka om att vara en evig talang, sjukt att han faktiskt fyller 28 om en vecka. Av någon anledning tror jag alltid han är typ 23 år gammal. Antar att han blir petad från landslaget efter detta också?
2015-01-18, 13:34
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Förväntas bli presenterad i början på veckan. $7m per säsong ska lönen vara på.

Ja, lite tråkigt om sagan slutar här. Snacka om att vara en evig talang, sjukt att han faktiskt fyller 28 om en vecka. Av någon anledning tror jag alltid han är typ 23 år gammal. Antar att han blir petad från landslaget efter detta också?

Aldrig sett storheten i den lilla Sebastian om jag ska vara ärlig. Är det för att han är så liten och har ett babyface eller vad är tjusningen med honom?
2015-01-18, 13:54
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asslikethat
Aldrig sett storheten i den lilla Sebastian om jag ska vara ärlig. Är det för att han är så liten och har ett babyface eller vad är tjusningen med honom?
Kolla in hans säsong i Parma innan Juventus tyckte det var dags att ta hem honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in