Citat:
Ursprungligen postat av
4522
Paulinho snart klar för Juventus, tuut tuut, perfekt spelartyp för Allegri.
Citat:
Ursprungligen postat av
preben12
Paulinho startar ikväll för Tottenham. Men kanske inte betyder något, ser gärna att han lämnar. Någon aning hur mycket Juventus betalar för honom utifall att det blir av?
Citat:
Ursprungligen postat av
Pellebelle
Tecken på att Pogba eller Vidal är på väg bort, eller att man helt enkelt breddar mittfältet?
Det enda jag läst om Paulinho är från TMW. Ingen annan har skrivit om det. Jag tror det är bullshit. Juventus vill ha en trequartista ingen mittfältare. Sen ser jag det osannolikt att Juventus ens vill betala för honom. Lån med option är hur Marotta spelar.
Angående Vidal och Pogba så kommer alla tidningar varje dag med rykten om att de ska bort. Alla Italienska tidningar har gått och blivit vilda efter Raiola och Pogbas intervjuer i veckan. Men ingen verkar ha läst det Marotta har sagt om det. Juventus behöver inte sälja några spelare för att må bra som vissa tror. Flyttar Pogba någon gång kommer det vara för att HAN vill det. Det kommer aldrig komma från Juventus håll. "Raiola som agent" kommer många med. Men han har en bra relation till Juventus och ännu mer Nedved. Han har sagt flera gånger att han inte kommer tvinga Pogba bort från Juventus.
Som juventini tror jag inte någon av Vidal eller Pogba lämnar i sommar. Pogbas värde kommer vara ännu bättre sommaren 2016. Då kan jag vara beredd på en stor summa.