2015-01-16, 10:11
Medlem
E stor nu redan fått både positiv och negativ respons om min fysik. Men min drömkropp inhåller stora muskler stor rygg trappz biceps lår allt ..... precis som många strävar efter å vara smala ... ngn mer tjej som e som jag?:0 skulle aldrig välja ett liv utan pecs triceps hamstrings u namn it fyfan va e de för kropp??? Haha
Senast redigerad av nina939393 2015-01-16 kl. 10:17.
Citera
2015-01-16, 10:23
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nina939393
Winstrol e oxå en mer "aggressiv drog".)

Jag har fått en del bieffekter nu av saker ja tagit innan ... såsom depressioner till å från, å sist men inte minst hårväxt å stor ******** dock har ja iaf kvar ett kvinnligt ansiktet å röst

Winstrol har en helt annan påverkan, helt olikt tren. Winstrol är levergiftigt och riktigt styggt för magen.

Om du ska uttala dig om vad för bieffekter du har fått vid bruk så är det ju lämpligt om du specificerar dig lite; vad för prepp å vad för bieffekter.

I övrigt förstår jag inte riktigt vart du vill komma med dina inlägg.

Mvh

/aKAY
Citera
2015-01-16, 15:20
Medlem
God eftermiddag gott folk.

Har en liten fråga.
Ska köra en trenbolone hex kur
Vad kan vara bra att köra till trenet? Ska sticka e3d eller e4d dag

Har tillgång till alla prep på den europeiska marknaden i stort sätt,
Jag funderar på susta 250 men även testo e eller testo c
Tacksam för tips Med vänlig hälsning,
Citera
2015-01-16, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dozer2011
God eftermiddag gott folk.

Har en liten fråga.
Ska köra en trenbolone hex kur
Vad kan vara bra att köra till trenet? Ska sticka e3d eller e4d dag

Har tillgång till alla prep på den europeiska marknaden i stort sätt,
Jag funderar på susta 250 men även testo e eller testo c
Tacksam för tips Med vänlig hälsning,

Det mest lågiska bör ju vara att trycka trenet ew + testo c / e ew e5d eller så ?
Blir två stick allafall då jag bara har 2 ml sprutor
Citera
2015-01-16, 16:44
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dozer2011
Det mest lågiska bör ju vara att trycka trenet ew + testo c / e ew e5d eller så ?
Blir två stick allafall då jag bara har 2 ml sprutor

Mest logiska är susta eod med hex e4d. Eller susta hex e3d. Eller testo e/c hex e4d. Eller Dela upp testo e/c hex på 2stick i veckan
Citera
2015-01-16, 20:52
Medlem
Hej.

Någon som har erfarenhet av Diaturabol 10 (4-Chlorodehydromethyltestosterone) som enligt tillverkaren har följande egenskaper.
Strength - 3/5
Muscle gain - 2/5
Side effect - 1/5
Keep gains - 5/5

Verkar vara en mildare variant med små biverkningar och inget tapp efter genomförd kur.
Låter väldigt intressant för mig då jag inte är ute efter att explodera/växa för snabbt, utan vill ha en lite långsammare muskeltillväxt och inte heller tappa en massa när kuren är över.

Tacksam för svar från någon som har erfarenhet av denna och i så fall även hur den kurades (tid,mängd, resultat).
Citera
2015-01-16, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robboman
Hej.

Någon som har erfarenhet av Diaturabol 10 (4-Chlorodehydromethyltestosterone) som enligt tillverkaren har följande egenskaper.
Strength - 3/5
Muscle gain - 2/5
Side effect - 1/5
Keep gains - 5/5

Verkar vara en mildare variant med små biverkningar och inget tapp efter genomförd kur.
Låter väldigt intressant för mig då jag inte är ute efter att explodera/växa för snabbt, utan vill ha en lite långsammare muskeltillväxt och inte heller tappa en massa när kuren är över.

Tacksam för svar från någon som har erfarenhet av denna och i så fall även hur den kurades (tid,mängd, resultat).

Sök på turinabol, så får du upp ett dussin kurrapporter, och en massa matnyttig info. Körde själv tbol som förstakur, och kan varmt rekommendera det!
Citera
2015-01-16, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robboman
Hej.

Strength - 3/5
Muscle gain - 2/5
Side effect - 1/5
Keep gains - 5/5

Vilken tillverkare, Diamond va? Det är Oral Turinabol om jag inte har helt fel nu.. Det är en bra nybörjarsteroid. Här har du en riktigt bra tråd med mycket info: (FB) Allt du behöver veta om Oral Turinabol

mvh
Citera
2015-01-17, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Mest logiska är susta eod med hex e4d. Eller susta hex e3d. Eller testo e/c hex e4d. Eller Dela upp testo e/c hex på 2stick i veckan

Tack för svaret då blir det susta + tren e3d mest optimalt för mig tror jag

Vad tror ni om den här kuren ?

30mg dbol v 1-4 ed
Tren hex v 1-10 e3d
Susta 250 v 1-12 evt. 1-13 e3d
Pct nolva + letro finns

Har kört dbol & susta tidigare

Bör jag skippa frontning med dbols?
Med vänlig hälsning,
Citera
2015-01-17, 11:15
Medlem
Skulle EQ (boldenone) + Testo E 250/250 mg e5d i 10 - 14 veckor vara en ok första kur?
Senast redigerad av sesk 2015-01-17 kl. 11:20.
Citera
2015-01-17, 11:43
Medlem
Jahopp, skulle behöva råd. Inne på testo p kur, skulle sticka idag, men har klantat mig och saknar nål(får nya på måndag).
Hur farligt är det att vänta och göra stick på måndag istället för idag?

Har som möjlighet att starta pct och kliva av kuren, eller vänta och få en 4dagars period utan stick.
Om nu det inte är så farligt med att vänta, är det något jag ska tänka på med doseringen på nästa injekt? Tacksam för svar.

Citat:
Ursprungligen postat av sesk
Skulle EQ (boldenone) + Testo E 250/250 mg e5d i 10 - 14 veckor vara en ok första kur?

Tycker du borde enbart köra test e kur, sen slänger du in EQ på nästa planerade kur istället. Får du ju enklare att utvärdera prepp och hur du reagerar på kuren. Ger ordentligt med tryck på test e, du kommer gilla det.
Senast redigerad av OskyldigtKriminell 2015-01-17 kl. 11:46.
Citera
2015-01-17, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OskyldigtKriminell
Jahopp, skulle behöva råd. Inne på testo p kur, skulle sticka idag, men har klantat mig och saknar nål(får nya på måndag).
Hur farligt är det att vänta och göra stick på måndag istället för idag?

Har som möjlighet att starta pct och kliva av kuren, eller vänta och få en 4dagars period utan stick.
Om nu det inte är så farligt med att vänta, är det något jag ska tänka på med doseringen på nästa injekt? Tacksam för svar.

Det är inga problem. Nivåerna blir lite svajjiga, men är inget du lär märka (såtillvida du inte är väldigt känslig). Kör bara på som vanligt. Sätt inte dubbelt, eller något i den stilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in