2015-01-15, 22:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Varför är det bättre? Är det bättre för alla?! För en nybörjare säger jag att 10 v är bättre

Nu är det testo e och det kickar igång allt från 4-8 veckor och därav anledningen till att man inte kör 10 veckor. Har då aldrig sett någon rekommendera 10 veckor snarare minst 12 upp till 16.
Citera
2015-01-15, 22:27
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Nu är det testo e och det kickar igång allt från 4-8 veckor och därav anledningen till att man inte kör 10 veckor. Har då aldrig sett någon rekommendera 10 veckor snarare minst 12 upp till 16.

Kickar? Testo pratat vi om nu!

Du har effekt från första sticket o växer som bäst de första 6v sen planar ökningarna ut markant. Hur många gånger ska jag säga det här på f12.
Är man oerfaren är 10v perfekt då går återhämtningen betydligt fortare.
Citera
2015-01-15, 22:31
Avslutad
Citat:

Du har effekt från första sticket o växer som bäst de första 6v sen planar ökningarna ut markant. Hur många gånger ska jag säga det här på f12.

Det är helt och hållet individuellt därav 4-8 veckor likaså med återhämtningen, hur många gånger ska jag behöva säga det. Att du orkar dramatisera när du vet att jag inte har fel är beklagligt.
Citera
2015-01-15, 22:37
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Det är helt och hållet individuellt därav 4-8 veckor likaså med återhämtningen, hur många gånger ska jag behöva säga det. Att du orkar dramatisera när du vet att jag inte har fel är beklagligt.
Hur kan det vara individuellt när effekten kommer? Vore kul o höra

Att återhämtningen är individuell kan jag köpa men förlänger du kuren med 40% är det väldigt troligt att de flesta får en längre återhämtningstid. Till vilken nytta?
Citera
2015-01-15, 22:44
Medlem
Citat:

Det är så alltså? Märkte typ inte av något förrän vecka 8-9 tyckte jag på testo e 250mg e5d. Klart ökade ju sakta men säkert i vikt. Men just styrka etc tyckte jag kom då.
Körde anavar only innan den. Det märkte jag av efter vecka 3-4 kanske.
Citera
2015-01-15, 22:46
Avslutad
Citat:
Hur kan det vara individuellt när effekten kommer? Vore kul o höra

Att återhämtningen är individuell kan jag köpa men förlänger du kuren med 40% är det väldigt troligt att de flesta får en längre återhämtningstid. Till vilken nytta?

Det kallas genetik.

Citat:
Ursprungligen postat av Viskas
Det är så alltså? Märkte typ inte av något förrän vecka 8-9 tyckte jag på testo e 250mg e5d. Klart ökade ju sakta men säkert i vikt. Men just styrka etc tyckte jag kom då.
Körde anavar only innan den. Det märkte jag av efter vecka 3-4 kanske.

Tack. Oralt märker du av fortare än långsam ester(och alla inject mer eller mindre) ja.
Citera
2015-01-15, 22:54
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Det kallas genetik.

Tack. Oralt märker du av fortare än långsam ester ja.

Är du seriös? Genetik? Förklara gärna hur du tänker nu?

Hur du känner av en aas är inte detsamma som när den (som du sa så fint) kickar!

Sen är jag intresserad av hur du menar med kickar in? Har du inte gainat i vikt o blivit bra mkt kåtare eller märkt av testot på annat vis kommer du inte märka det efter 8v heller.
Citera
2015-01-15, 23:15
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumma
Fick du sådarna enorma humörsvängningar?
Är dock lugn som en filbunke och märkte inte av något under mina orala eller inject.

Jag är väldigt lugnt som person och har inte fått några speciella konsekvenser med mitt humör, men på tren så märker man helt klart av att man reagerar olika i olika situationer. Man kanske inte märker av det själv ens, men om man lever nära inpå någon, som en sambo, så kommer nog något märkas.
Citera
2015-01-16, 00:39
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumma
Jag skrev fel ang Testo P, ändrade det i efterhand, men ja, 500mg Testo E EW menade jag. (Skyller på jag var trött).

Men du har rätt, bäst att fortsätta på ett vinnande koncept och förbättra.
Har nolva sen innan, och skall köpa Letro och HCG. Så PCT är planerad.

Nä, jag kör på det säkra kortet och bara kör på 500mg EW. Känner mig inte redo att experimentera mer än så än, vill ta ett steg i taget. Och som Akay sade, bäst att fortsätta på ett vinnande koncept.

Men tack alla!

Citat:
Ursprungligen postat av Viskas
Körde 250mg e5d sist, tänkte att det skulle bli smidigare så här.
Behöver man köra ai till en sån kur?

Som sagt; jag rekommenderar er båda att se till att ha arimidex hemma. När ni planerar att ligga på 500mg's veckokurer och inte vet hur stor aromatisering och känslighet för gynekomasti ni har kan det va skönt med 0.25 - 0.50mg eod för att dels slippa binda så mkt vätska men också för att slippa gå på med nolva å må dåligt. Letro kommer ni inte behöva om ni sköter arimidexen och håller koll på gyno samt har nolva hemma.

Lycka till!

/aKAY
Citera
2015-01-16, 07:49
Medlem
Fenjal888s avatar
Felpost.
Citera
2015-01-16, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Ja fast just trenbolone är ett ökänt prepp gällande hur det kan komma att påverka psyket på ett riktigt styggt vis. Det Grafikkort menade var att, precis som med det mesta, är väldigt individuellt.

Att köra primobolan t.ex. är ej jämförbart utan har snarare sådana psykiska effekter som du beskrev. (Vanebildande etc)

/aKAY

Winstrol e oxå en mer "aggressiv drog".)

Jag har fått en del bieffekter nu av saker ja tagit innan ... såsom depressioner till å från, å sist men inte minst hårväxt å stor ******** dock har ja iaf kvar ett kvinnligt ansiktet å röst
Citera
2015-01-16, 10:09
Medlem
Så egentligen har ja inget å förlora om ja preppar igen så länge ja håller mig till låg androgena kurer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in