Citat:
Ursprungligen postat av
Christopher.
Sitter här och lyssnar på musik via hörlurar, kvinnan gillar inte att jag spelar musik nattetid

. Själv har jag aldrig klagat på grannar, kan sova till bullerljud om det behövs. Varför kan grannar inte bara strunta i vandra och acceptera att vi lever på 2000-talet!
Ja precis, acceptera att det går lika bra att lyssna på musik i dina lurar och sluta inbilla dig att dina egna personliga karaktärsdrag är något som alla andra delar, du kanske är lomhörd, tar sömnpiller eller andra droger och gillar din sorts musik vilket dina grannar med god hörsel måste stå ut med och får sömnproblem, sår i öronen och en eskalerande avsky till dig som granne. Hoppas de kontaktar störningsjouren om du fortsätter spela musik på nätter eller stör överhuvudtaget. *ironi med ett visst mått av sanning*
Sådana som tror att det är en rättighet att störa sina grannar ska bo i en koja i skogen, och kom inte med att jag skulle mena att man måste vara knäpptyst, vardagliga ljud i normal ljudvolym är naturligtvis helt normalt i ett bostadshus, men att tex spela musik på nätter är så jävla pantat att jag måste utgå ifrån att du trollar, annars är du iq-befriad å det grövsta.