2015-01-15, 15:19
Medlem
ilsk1s avatar
Nä ge dig nu NIGGER,

Det är lönlöst att försöka ha en seriös diskussion med dig. Men jag måste tillrättavisa dina faktafel
i ditt sista inlägg, sedan får du leka med någon annan!

1.) Jag har aldrig påstått att jag har fakta. Fakta får man endast via vetenskapliga tester med empiriska bevis.
i
Citera
2015-01-15, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilsk1
Nä ge dig nu NIGGER,

Det är lönlöst att försöka ha en seriös diskussion med dig. Men jag måste tillrättavisa dina faktafel

1.) Jag har aldrig påstått att jag har fakta. Fakta får man endast via vetenskapliga tester med empiriska bevis.
i

aKAY ska du inte ta så seriöst, han är inget mer än en tönt som huserar här i Dopingforumet som om det vore hans hem. Han gillar att ha en härlig översittarton i sina inlägg, men läser man hans posts så ser man rätt snabbt igenom dem och man förstår vilken pajas han är.
Tycker viset han försöker trycka ner alla med sin "kunskap" här med är rätt så skrattretande, ännu roligare är det när t.ex Leif.Jennerkvist eller någon annan utav "veteranerna" här i detta forumet visar sig så fjäskas det väldigt friskt från aKAY's sida. Jag tror att han försöker vara som Leif.Jennerkvist, ser en väldigt tydlig likhet i hur aKAY's poster och tonen i dessa utvecklat sig den senaste tiden.

OnT: Vilka kurer hade du i bagaget när du bestämde dig för att gå på "for life"? Hur känner du att det påverkat dig att ligga på hela tiden, positiva/negativa sidor?
Senast redigerad av ostblocket 2015-01-15 kl. 15:35.
Citera
2015-01-15, 15:39
Medlem
ilsk1s avatar
Nä ge dig nu NIGGER,

1.) Jag har aldrig påstått att jag har fakta. Fakta får man endast via vetenskapliga tester med empiriska bevis. Något jag inte har, och säkerligen inte du heller.

2.) Du har rätt i en sak, det håller jag med om. Jag mår bra nu men som du säger kan jag omöjligtvis veta hur det är om 10 år. Ett rätt till dig.

3.) Du hänvisar till endokrinologer m.m. det är fina ord, men inget värda såvida du inte kan skicka med en länk till dessa och deras vetenskapliga undersökningar. Snacka går ju. Så länge du inte länkar till dina endokrinologer så är dom inte mer värda än Rolle, Bengan å Krut-Kurre, vilka faktiskt besitter en hel del kunskap. Dom har ju faktiskt själva kört på detta sätt.

Sedan låter du ju riktigt vettig ett tag ända tills du kommer till:

Du kan nu omöjligt dabbla vidare i dina galna spekulationer om att jag är en polis som inte vet något samt att kroppen inte drabbas av bieffekter vid långvarigt testobruk.

Jag har redan sagt att det faktiskt går att skoja lite även här men du kanske missade det, eller så är du helt humorbefriad.
Jag har aldrig sagt att kroppen inte drabbas av bieffekter, tvärtom, jag har sagt att jag är medveten om dessa. LÄS!
Till sist ska jag återigen upprepa att detta är vad JAG kör. Jag uppmanar absolut ingen annan att göra det. Vad kör du för kur? Skulle du uppmana andra att köra exakt samma? Det skulle betyda att du vet bäst eftersom du kör den bästa kuren. Knappast.

Kan vi komma överens om att var och en bestämmer över sin egen kropp och kör den kur han själv tycker är bäst?

Jag tänker inte tjafsa med dig mer, snacka med väggen är mer givande.

Min mening var att få in seriösa inlägg om detta ämne från olika källor för att öka min kunskap om det.
En seriös diskussion alltså, men inte bara med dig. Och du klagar ju bara ändå, så det är ju meningslöst.

AJÖ!
Citera
2015-01-15, 15:47
Medlem
aKAYs avatar
Haha ja ni är roliga ni. Har haft en lång och skön semester över jul å nyår som inte är över än, därav har jag haft en hel del tid för f12!

Här försöks inte vara något, och att slicka röv på någon jag inte ens känner känns ju som ett skapligt absurt uttalande.
Finns nog många som skulle kunna borga för att jag varken är otrevlig eller översittare, men då vill det ju till att ni inte frågar efterblivna snorungar som blir förbannade för att jag säger vad jag tycker om deras förvirrade syn på AAS.

Nåväl, ska inte slösa mer energi på det här. Ni blir ju så satans känslosamma å dramatiska å ska börja spekulera i vilken sorts person jag är å vad mina motiv skulle vara.

Må väl pojkar.

/aKAY
Citera
2015-01-15, 15:53
Medlem
ilsk1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Haha ja ni är roliga ni. Har haft en lång och skön semester över jul å nyår som inte är över än, därav har jag haft en hel del tid för f12!

Här försöks inte vara något, och att slicka röv på någon jag inte ens känner känns ju som ett skapligt absurt uttalande.
Finns nog många som skulle kunna borga för att jag varken är otrevlig eller översittare, men då vill det ju till att ni inte frågar efterblivna snorungar som blir förbannade för att jag säger vad jag tycker om deras förvirrade syn på AAS.

Nåväl, ska inte slösa mer energi på det här. Ni blir ju så satans känslosamma å dramatiska å ska börja spekulera i vilken sorts person jag är å vad mina motiv skulle vara.

Må väl pojkar.

/aKAY
'

Ha det gott själv grabben. Nu slutar vi bråka. och slicka röv ska du absolut inte göra. Har aldrig provat men det låter inget vidare. Och jag blir inte arg om du byter ut pojkar mot gubbe. Jag står för vad/vem jag är och vad jag säger. Givetvis är allt inte rätt men då få alla därute gärna tillrättavisa mig. Men jag skulle uppskatta ett mer vuxet språkbruk,.

Mvh
Citera
2015-01-15, 16:49
Medlem
Streeets avatar
Alla studier visar att det är bäst att kura av och på istället för att vara on heltid men om man väljer att köra TRT senare i livet så är det väl bäst att vara on hela tiden.

Fler som är on på heltid som vill skriva några rader?
Citera
2015-01-15, 16:55
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilsk1
'

Ha det gott själv grabben. Nu slutar vi bråka. och slicka röv ska du absolut inte göra. Har aldrig provat men det låter inget vidare. Och jag blir inte arg om du byter ut pojkar mot gubbe. Jag står för vad/vem jag är och vad jag säger. Givetvis är allt inte rätt men då få alla därute gärna tillrättavisa mig. Men jag skulle uppskatta ett mer vuxet språkbruk,.

Mvh

Säger han som precis kallade mig nigger.

Nåväl, yxan begravd vad mig anbelangar och jag kan absolut göra ett försök att inte vara så negativ. Antar att man blir lite trött på ett särskilt beteende och då uttrycker mig onödigt skarpt.

/aKAY
Citera
2015-01-15, 16:57
Medlem
ElakKattMedPistols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streeet
Alla studier visar att det är bäst att kura av och på istället för att vara on heltid men om man väljer att köra TRT senare i livet så är det väl bäst att vara on hela tiden.

Fler som är on på heltid som vill skriva några rader?

Vilka studier då?

Citera
2015-01-15, 17:37
Medlem
Streeets avatar
De som har varit on mycket och skrivit om det.

Anti aging kommer nog även till Sverige var de lider, av privatvård eller via EU läkare.
Citera
2015-01-15, 18:01
Medlem
Älskar roids, legat på i 2år och tänker inte gå av om jag inte ska skaffa fler unga, inga planer på det än iaf.

Håller med, testo4lifw är en naiv inställning, man tröttnar nog till slut att sticka sönder kroppen.

Mvh
Citera
2015-01-15, 18:14
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streeet
De som har varit on mycket och skrivit om det.

Anti aging kommer nog även till Sverige var de lider, av privatvård eller via EU läkare.

"Anti ageing" handlar om tillväxthormon och det är redan här. Kommer inte att bli någon stor boom på det i Sverige pga den förvrängda bild allmänheten har om hormonbehandlingsprogram.

/aKAY
Citera
2015-01-15, 18:35
Medlem
Streeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
"Anti ageing" handlar om tillväxthormon och det är redan här. Kommer inte att bli någon stor boom på det i Sverige pga den förvrängda bild allmänheten har om hormonbehandlingsprogram.

/aKAY

Just för den förvrängda bilden så kommer privatvården vare det alternativet som öppnar för den saken eftersom de har störst intresse för business, allmänvården håller jag med dig fullt ut, skamligt hur långt efter Sverige ligger pga den hemska jantelagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in