Citat:
Inte alls. Det är bara att kolla debattörerna ifrågas posthistorik och skapade trådar för att man ska kunna se att den absoluta majoriteten av allt de skriver handlar om hur judar är skuld till än det ena, än det andra och allt däremellan. Oärligheten står du själv för, då du helt enkelt suddar ut en del av sanningen kring de här användarna, för att främja dina egna skakiga poänger.
Faktum: Om en "judekritiker" håller sig till topic så blir "judekritikerns" inlägg inte raderade. Det finns tusentals exempel på "judekritiska" inlägg (ja förmodligen till och med tiotusentals, eller hundratusentals) som inte raderats.
Faktum: Om en "judekritiker" håller sig till topic så blir "judekritikerns" inlägg inte raderade. Det finns tusentals exempel på "judekritiska" inlägg (ja förmodligen till och med tiotusentals, eller hundratusentals) som inte raderats.
Nej, det har jag verkligen inte gjort, har aldrig hävdat att de inte skriver om judar och jag vet e fan var du får det ifrån? Nu kommer du med en halmgubbe igen. Jag vet mycket väl att Baggebo1 t.ex. snackar om annat än judar också men det hör väl knappast till diskussionen? Vad är problemet med att det finns användare som vill upplysa andra om judar, måste de skriva pliktinlägg om lego och Ford Fiesta bara för att framstå som seriösa och slippa få denna behandling av moderatorer?
Baggebo1 har länkat ett inlägg som var on-topic, ändå raderas det. Det handlar inte om att det finns judekritiska inlägg på flashback, du målar ännu en gång upp halmgubbar och tillskriver mig saker som jag aldrig har sagt. Det handlar om att i vissa trådar och ibland så raderas judekritiska inlägg, inte alltid då det finns olika moderatorer på olika platser och de har inte samma syn på saken. Men det är ju märkligt hur det kan räknas som off-topic i vissa trådar bara för att det behandlar judar, trots att det tillhör ämnet och skulle kunna ge mer information och bli ett nyttigare och mer köttigt ämne att diskutera.
Förstår du problemet med att räkna judekritiska inlägg i vissa trådar? Du utelämnar ju en hel folkgrupp och dess inverkan enbart för att det är judar, däremot kan du komma undan med att skriva om muslimer i samma tråd, då är det helt plötsligt okej oavsett kvalitén på inlägget. Förstår du att man missar en vital del i problembeskrivningen och diskussionsämnet bara för att man stämplar judekritik i tråden, som off-topic även när användaren ifråga refererar till källor och motiverar det på ett bra sätt? Om det inte stämmer, så får man ju besvara inlägget, inte radera det bara för att det är ett känsligt ämne för vissa.
Citat:
Ehm... Okej...
Då måste jag fråga dig vad OT är för dig, då det tydligen inte är samma sak som för alla andra? Särskilt blir ju detta aktuellt då du säger att ett inlägg måste få stå kvar eftersom det är ett svar på ett inlägg som inte raderats, alldeles oavsett hur OT det är.
Då måste jag fråga dig vad OT är för dig, då det tydligen inte är samma sak som för alla andra? Särskilt blir ju detta aktuellt då du säger att ett inlägg måste få stå kvar eftersom det är ett svar på ett inlägg som inte raderats, alldeles oavsett hur OT det är.
Hur ska jag ens kunna svara på detta? Ska jag sitta i dagar och räkna upp allt som är OT och OnT? Faktum är ju att judar är i högsta grad involverade i många ämnen och som jag nämnde så fick ett positivt inlägg stå kvar men så fort han kritiserade detta inlägg och bevisade att så inte alls var fallet och det hade med ämnet att göra så är det off-topic. Hur i helvete ska det kunna föras en vettig diskussion när en hel part måste utelämnas ur diskussionen i tråden? När de till högsta grad är involverade, annars hade inte det positiva inlägget ens blivit till i tråden och det hade inte varit OnT.
Det var ju exakt denna situation som man varnade för när ni lade ner judeforumet. Och nu är vi här....märkligt att det kan bli på det här sättet...