2015-01-14, 15:42
Medlem
Körde en Testo e 250mg e5d sist. Tänkte köra Testo 250mg måndag och torsdag och 250mg deca. Känns det som en bra andra kur?
Citera
2015-01-14, 15:53
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viskas
Körde en Testo e 250mg e5d sist. Tänkte köra Testo 250mg måndag och torsdag och 250mg deca. Känns det som en bra andra kur?

Ja varför inte. Det är ju snarare ett personligt val om intervallet e3d eller e5d. Jag tycker e4d är optimalt på enanthate, men om du känner att det är enklare att ha specifika veckodagar för injektioner än att köra e4d rullande så ska du köra på e3d tycker jag.

/aKAY

Edit: antar att du lägger till någon ai till den kuren?
Senast redigerad av aKAY 2015-01-14 kl. 16:14.
Citera
2015-01-14, 16:00
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viskas

Så du tänkte köra 500mg testo E och 250 mg nandrolone D EW?
Citera
2015-01-14, 17:22
Bannlyst
Ger nästan alla orala magproblem, mer eller mindre? Kan knappt skita alls och hade jätte lite medicin kvar för det som är recept på, något tips receptfritt från apoteket så man kan skita igen? Kosten är densamma, mycket fibrer och vatten..
Citera
2015-01-14, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nina939393
Tänkte köra en kur nu på primobolan.
Den tänkte ja lägga upp såhär.
10vec
4 vec 150mg +t4
4 vec 100mg+t4
2vec 50mg +t4

sen inte för å tappa helt övergå till ngt mildare i 2vec såsom anavar o lättare dos av t4

Börja på 100 ew så kan du eventuellt höja till 150 efter 4 v. Keep it simple + din T4

/ Mvh
Citera
2015-01-14, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Ger nästan alla orala magproblem, mer eller mindre? Kan knappt skita alls och hade jätte lite medicin kvar för det som är recept på, något tips receptfritt från apoteket så man kan skita igen? Kosten är densamma, mycket fibrer och vatten..

Omeprazol hjälper rätt bra. Orala aas är ökända för att orsaka magbesvär.
Citera
2015-01-14, 17:55
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark

Ricinolja 1 - 2 matskedar så lär du kunna skita igen sen.
Citera
2015-01-14, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Omeprazol hjälper rätt bra. Orala aas är ökända för att orsaka magbesvär.

Hade tankar på det men vill ej stressa levern mer än vad den är. Leverpåverkan och en del andra jobbiga bieffekter fanns med på Omeprazol, troligtvis klarar jag mig men vill vara på den säkra sidan. Tack ändå!

Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Ricinolja 1 - 2 matskedar så lär du kunna skita igen sen.

Hahaha, men vill ha någonting långsiktigt kuren igenom för förebyggnde med.

Någon som vet om det finns något lättare laxeringsmedel, ja vill inte skita på mig random, måste finnas kontroll över begären.
Citera
2015-01-14, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Ja varför inte. Det är ju snarare ett personligt val om intervallet e3d eller e5d. Jag tycker e4d är optimalt på enanthate, men om du känner att det är enklare att ha specifika veckodagar för injektioner än att köra e4d rullande så ska du köra på e3d tycker jag.

/aKAY

Edit: antar att du lägger till någon ai till den kuren?

Det hade jag inte tänkte. Som vaddå? Funderade på testo och anavar oxå. Men blir så mycket dyrare.

Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Så du tänkte köra 500mg testo E och 250 mg nandrolone D EW?
Ja så är planen.
Citera
2015-01-14, 21:32
Medlem
BigBoyEras avatar
Går det att bara köra dianabol kurer? Alltså t.ex första kuren 10/? Och sen nästa kur samma eller
20-30/? Bara fortsätta på det viset upp till 50-60/?.. Sen inom kanske ett halvår eller ett år lägga till andra preparat som testo etc? Jäkligt schysst om jag får några bra svar, ska eventuellt börja kura om några månader

Och såklart ska jag ha nolvadex till hands!

Mvh /BB
Citera
2015-01-14, 21:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BigBoyEra
Går det att bara köra dianabol kurer? Alltså t.ex första kuren 10/? Och sen nästa kur samma eller
20-30/? Bara fortsätta på det viset upp till 50-60/?.. Sen inom kanske ett halvår eller ett år lägga till andra preparat som testo etc? Jäkligt schysst om jag får några bra svar, ska eventuellt börja kura om några månader

Och såklart ska jag ha nolvadex till hands!

Mvh /BB

Orala kurer går under namnet negerkur för man är lat och rädd för nålar. Givetvis kan du köra dianabol men majoriteten skulle föreslå testo. I framtiden kan du köra testo+bollar om du nu är desperat.
Citera
2015-01-14, 22:01
Medlem
BigBoyEras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Orala kurer går under namnet negerkur för man är lat och rädd för nålar. Givetvis kan du köra dianabol men majoriteten skulle föreslå testo. I framtiden kan du köra testo+bollar om du nu är desperat.

Hahahah det där fick mig ett gott skratt!
Nej jag är faktiskt inte rädd för nålar, det är det att det känns enklast i min situation just nu!
Alright!

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in