2015-02-23, 07:50
Medlem
sustanon var 4e dag och dboll 20mg de dagar jag tränar dvs varje eller varannan dag.

Citat:
Ursprungligen postat av Khaam
susta var 4e dag???
dbollar var annan dag????
Citera
2015-02-23, 09:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av leprarocks35
sustanon var 4e dag och dboll 20mg de dagar jag tränar dvs varje eller varannan dag.

Dbol tas VARJE DAG.
Citera
2015-02-23, 10:14
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
går på sustanon och dboll nu. om 5 veckor är jag klar med dessa kurer.
ej tänkt ta clen med susta. men funkar det bra i kombination med bara winstrol?
ålder 31
längd 180
vikt 89kg

Du är förvirrad min vän. Ditt upplägg är aningens skevt.
De enda tips jag kan ge dig är att ta fin dbol varje dag och inte planera in en deff som sammanfaller med PCT (om du nu tänkt göra någon).
När du kliver av testot så bör du inte lägga dig på ett kcal-underskott om du nu vill behålla maximalt av dina gains.
Förstår helt ärligt inte varför du ens funderar på clenbuterol å winstrol innan du ens har fått grepp om näring, träning och vettigt preppande på testo.

Men kör du på med clen + win å lägg dig på kcal-underskott när du klivit av sustan. Blir nog bra.

Mvh

/aKAY
Citera
2015-02-23, 10:19
Medlem
tack för input.

Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Dbol tas VARJE DAG.
Citera
2015-02-23, 10:22
Medlem
känner mig en aning förvirrad faktiskt men tack för din input.

en fråga bara. varför skall dboll intas även de dagar man har vilodag?

Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Du är förvirrad min vän. Ditt upplägg är aningens skevt.
De enda tips jag kan ge dig är att ta fin dbol varje dag och inte planera in en deff som sammanfaller med PCT (om du nu tänkt göra någon).
När du kliver av testot så bör du inte lägga dig på ett kcal-underskott om du nu vill behålla maximalt av dina gains.
Förstår helt ärligt inte varför du ens funderar på clenbuterol å winstrol innan du ens har fått grepp om näring, träning och vettigt preppande på testo.

Men kör du på med clen win å lägg dig på kcal-underskott när du klivit av sustan. Blir nog bra.

Mvh

/aKAY
Senast redigerad av leprarocks35 2015-02-23 kl. 11:04.
Citera
2015-02-23, 11:24
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
känner mig en aning förvirrad faktiskt men tack för din input.

en fråga bara. varför skall dboll intas även de dagar man har vilodag?

Av samma anledning man har ett statiskt intervall på injektioner av AAS också.
Menar du på fullt allvar att du stoppar i dig dessa saker utan att veta hur eller varför?
Det är faktiskt lite skrämmande.
De frågor du ställer finns redan besvarade i mångfald på f12 och tillhör den information man bör ta del utav innan man börjar stoppa i sig prepp. Sorry om jag låter bitter men jag vill inte göra dig en björntjänst genom att dölja sanningen i silkesvantar som så många argsinta gröngölingar helst vill ha det.
Sätt dig ner och studera de prepp du tar/vill ta, så kommer mycket falla på plats. Engagera dig själv i dina förehavanden innan du ber oss engagera oss i dina förehavanden.

Lycka till!

/aKAY
Citera
2015-02-23, 11:37
Medlem
jag löser alltid på om de prepp jag tänkt använda men just frågan angående dbollarna måste jag missat. tänkte för mig själv i banorna att den fungerar som en boost som man intar en stund innan träning.
tack för ditt svar.

Citat:
Av samma anledning man har ett statiskt intervall på injektioner av AAS också.
Menar du på fullt allvar att du stoppar i dig dessa saker utan att veta hur eller varför?
Det är faktiskt lite skrämmande.
De frågor du ställer finns redan besvarade i mångfald på f12 och tillhör den information man bör ta del utav innan man börjar stoppa i sig prepp. Sorry om jag låter bitter men jag vill inte göra dig en björntjänst genom att dölja sanningen i silkesvantar som så många argsinta gröngölingar helst vill ha det.
Sätt dig ner och studera de prepp du tar/vill ta, så kommer mycket falla på plats. Engagera dig själv i dina förehavanden innan du ber oss engagera oss i dina förehavanden.

Lycka till!

/aKAY
Citera
2015-02-23, 11:52
Medlem
Tjenare grabbar!

Är det nån mer än jag som känner sig trött av testo only?? Känner mig som en zombie hela dagarna och sover ändå 9+ timmar varje natt och ibland även powernap under dagen. Kör aldrig nåt uppiggande så som koffein eller kaffe eller nåt sånt öht och har aldrig gjort det heller.

När jag har med typ tren eller nåt annat i mixen blir det bättre.

Mvh
Citera
2015-02-23, 12:09
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Tjenare grabbar!

Är det nån mer än jag som känner sig trött av testo only?? Känner mig som en zombie hela dagarna och sover ändå 9+ timmar varje natt och ibland även powernap under dagen. Kör aldrig nåt uppiggande så som koffein eller kaffe eller nåt sånt öht och har aldrig gjort det heller.

Mvh

Faktiskt tvärtom för mig. Klarar mig fint på 6-8h sömn varje natt och känner mig fräsch fram tills efter middagen då man kan såsa ihop lite.
Ligger på 100 test c + 250 test e e4d samt 0.5mg adex eod.
Vilka vitaminer käkar du och hur ser kosten ut i övrigt? Vad exakt menar du med att du känner dig som en zombie? Är du så trött så du känner att vardagen drabbas? Vilka doser ligger du på?

Mvh

/aKAY
Citera
2015-02-23, 13:00
Medlem
Citat:
Tjenare grabbar!

Mvh

Jag blir väldigt lätt seg och trött på testo only. Men energin finns alltid där, det gäller bara att jag hittar på nåt vet inte hur det är på högre doser testo för mig men så är det iaf på 250-500mg e5d.
Citera
2015-02-23, 14:25
Medlem
Citat:
Faktiskt tvärtom för mig. Klarar mig fint på 6-8h sömn varje natt och känner mig fräsch fram tills efter middagen då man kan såsa ihop lite.
Ligger på 100 test c + 250 test e e4d samt 0.5mg adex eod.
Vilka vitaminer käkar du och hur ser kosten ut i övrigt? Vad exakt menar du med att du känner dig som en zombie? Är du så trött så du känner att vardagen drabbas? Vilka doser ligger du på?

Mvh

/aKAY

Okej! Kanske är årstiden som spelar in också. Vitaminer och mineraler får jag i mig i mängder och det har varit konstant samma under 2 års tid. kosten just nu är 300-330g protein, 350g kolhydrater och 50g fett. 5 måltider vilodagar och 6 träningsdagar. något lägre kolisar på vilodagar.

Jag är mentalt super trött. Är studerande så det gör att studierna blir lidande när jag bara vill sova och inte plugga.

Nu när du säger det kan det bero på att jag ligger på 1,4 gram testo e EW. I somras låg jag på cruise på 500mg EW och då var det bättre men är också alltid piggare på sommaren jämfört med vintern.

Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Jag blir väldigt lätt seg och trött på testo only. Men energin finns alltid där, det gäller bara att jag hittar på nåt vet inte hur det är på högre doser testo för mig men så är det iaf på 250-500mg e5d.

Jo energin finns för fysiskt arbete det är bara det mentala som är krossat och dyng trött. När man kommer till gymmet blir allt frid och fröjd så är helt obegränsad där. Men när jag inte orkar plugga så är det tungt eftersom man hamnar efter och blir stressad.

Ligger på 1.4 g så dosen kanske spelar in också.

Mvh
Citera
2015-02-23, 14:37
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Tjenare grabbar!

Mvh

Jag tror det kan bero på brist på D-vitamin. Halveringstiden för D-vitamin är 20-29 dagar vilket gör att denna tiden på året har man som mest brist som man inte supplementerar. Gör otrolig skillnad faktiskt, och man bör gå högre än vad RDI rekommenderar. Förslagsvis 10 000 enheter per dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in