2014-10-09, 08:47
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Av_anledning
Din fråga går inte att svara på mer än "till den grad du själv känner inte blir för hårt". Ingen annan än du kan svara på hur det känns vid en viss vikt i en viss övning.
Ska du börja preppa för att få det hela att läka snabbare så är det igf, gh mfl saker som är intressanta, men det ställer helt andra krav på dig som brukare då.
Dock tycker jag du ska nöja dig gott med EQ för ditt mål med skadan då du har fler fördelar med den steroiden än med testo i ditt fall.

EQ bör dock aldrig, precis som deca, tas utan testo. 2-300mg testo ew funkar bra för balans.
Citera
2014-10-09, 08:54
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mactopen
Snabb fråga

Första sticker va i söndags föra veckan, andra sticket har jag planerat nu nästa söndag. Idag är jag försyld, ska jag ändå köra på eller vänta tills förkylningen e över?

Testo E 250, ingen feber.

Tack redan för alla svar

Ursäkta för offtopic; sticker du testo enanthate e7d och isåfall varför?
Citera
2014-10-09, 10:28
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Ursäkta för offtopic; sticker du testo enanthate e7d och isåfall varför?

Av ren nyfikenhet varför inte?

/ Leif
Citera
2014-10-09, 14:01
Medlem
Kommer låta mina dianabol ligga ett tag till... Har lagt upp ett nytt schema för att bygga massa och ska ligga på 2g protein per kg. Lagt upp proteinpulver, ZMA, BCAA och kreatin lite för skojs skull gillar o köpa saker.

Hoppas dianabolen håller sig, kommer försegla förpackningen ordentligt o förvara den torrt och mörkt. Tsm med clomiden.

Har en liten fråga till, om man kör 20mg dianabol och kanske 30mg winstrol, borde inte winstrolen hämma vätskebindningen?
Citera
2014-10-09, 14:08
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Av ren nyfikenhet varför inte?

/ Leif

Spontant skulle jag säga att man får onödigt svajiga nivåer, men det är ju min uppfattning vilket är anledningen till att jag frågade. Jag trodde man körde enanthate-ester på 4-5 dagars intervall och cyp på 6-8 typ.
Men som sagt; en fråga från mitt håll, ingen fingervisning.

/aKAY
Citera
2014-10-09, 14:39
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Spontant skulle jag säga att man får onödigt svajiga nivåer, men det är ju min uppfattning vilket är anledningen till att jag frågade. Jag trodde man körde enanthate-ester på 4-5 dagars intervall och cyp på 6-8 typ.

/aKAY

Man får tänka på att "svajigheten" har ett samband med vilken dos man kör med, eftersom förändringarna i nivåer är kopplat till halveringslängden. Att sticka e7d med 250 mg kan vara ekvivalent med e5d med 500 mg. Nu var det siffror tagna ur luften men hoppas du förstår resonemanget.
Citera
2014-10-09, 15:11
Medlem
Nu är det andra gången vid inject som det kommit kanske max 2 teskedar blod ur hålet, vilket i sig inte direkt stör mig, aspirerar såklart. Men hur vet man om det rinner ut olja också? Bägge gångerna har jag i blodet inte direkt sett någon olja, har dessutom varit så pervers så jag luktat på blodet (vet hur mina vätskor luktar ) och inte känt något, men inget utav dessa metoder kan ju med säkerhet säga om det runnit ut olja eller inte.

Någon som "vet"?

Mvh
Citera
2014-10-09, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle 12345
Nu är det andra gången vid inject som det kommit kanske max 2 teskedar blod ur hålet, vilket i sig inte direkt stör mig, aspirerar såklart. Men hur vet man om det rinner ut olja också? Bägge gångerna har jag i blodet inte direkt sett någon olja, har dessutom varit så pervers så jag luktat på blodet (vet hur mina vätskor luktar ) och inte känt något, men inget utav dessa metoder kan ju med säkerhet säga om det runnit ut olja eller inte.

Någon som "vet"?

Mvh
Det kan rinna ut olja men det är så små mängder så oroa dig inte! Inte så att det rinner ut en ml..
Citera
2014-10-09, 15:43
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:

/aKAY

De allra flesta har Inga problem med att sätta enan ew.

Förr satte vi susta e5d..det funkade.

Idag sätts väl tren a vanligast eod. Ändå har den en halveringstid på 24 Tim.
Citera
2014-10-09, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackareee
Det kan rinna ut olja men det är så små mängder så oroa dig inte! Inte så att det rinner ut en ml..
Aa anande det När vi ändå är inne på blod, om man aspirerar och efteråt ser en jätteliten rödprick precis i mynningen på nålen (närmast pumpen) men ändå fått upp några bubblor vakuum i pumpen efter att ha dragit ganska hårt då är det lugnt att köra ändå?

Och om man suger upp två oljebaserade prepp i samma pump, blandas då preppen vid "normal" hantering av pumpen? Säg att du ex suger upp testo först, och sedan mast. Om det då rinner ut lite vätska efter injekt kan man anta att det då var testot som rann ut?
Citera
2014-10-09, 16:14
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle 12345
Aa anande det När vi ändå är inne på blod, om man aspirerar och efteråt ser en jätteliten rödprick precis i mynningen på nålen (närmast pumpen) men ändå fått upp några bubblor vakuum i pumpen efter att ha dragit ganska hårt då är det lugnt att köra ändå?

Och om man suger upp två oljebaserade prepp i samma pump, blandas då preppen vid "normal" hantering av pumpen? Säg att du ex suger upp testo först, och sedan mast. Om det då rinner ut lite vätska efter injekt kan man anta att det då var testot som rann ut?
Ja det är lugnt. Det forsa in blod om du Aspirerar i blodet

Nej det kan man inte anta. O om det rinner ut har du gjort ordentligt fel. Att det är en droppe eller två är skitsamma
Citera
2014-10-09, 16:19
Medlem
Om du lyckas passera en arter, så sprutar blodet. Lägg tryck på såret, så slutar det inom en minut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in