2015-01-13, 19:18
  #6457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Herregud, testosteronfyllda småpojkar som sitter och hatar på vuxna män.

"Han sitter bara där och är inkompetent, han kan inte ens svara på frågor om...om....om.... nåt!" - random 15åring i publiken.

Det känns fånigt när killar som är i övre tonåren ska sitta och ifrågasätta saker de inte vet något om. Även om jag inte har något fan av Marcus Nilson så tycker jag bara synd om honom när jag ser på det här.

Det där citatet var ju riktat emot Kaarel Lehiste, inte Nilson.
Citera
2015-01-13, 19:19
  #6458
Medlem
Kalle-Kulas avatar
Åh fyfan vad man sitter och skäms!
Vafan är det för folk som sitter och försöker få in billiga poänger hela tiden.
Man kan inte mer än be om ursäkt orka sitta och sitta å flika in tokdåliga punchlines.
Satan vilka bollar Mackan måste ha, stort!
Citera
2015-01-13, 19:21
  #6459
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzswe
Det där citatet var ju riktat emot Kaarel Lehiste, inte Nilson.

Ja? Vart skrev jag att det var riktat mot Nilson?

Säcken gör allt jäkligt bra, han växer väldigt mycket i mina ögon just nu.
Citera
2015-01-13, 19:21
  #6460
Medlem
Kalle-Kulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Ja? Vart skrev jag att det var riktat mot Nilson?

Säcken gör allt jäkligt bra, han växer väldigt mycket i mina ögon just nu.
Håller med, riktigt nyanserad i det han säger.
Citera
2015-01-13, 19:28
  #6461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Ja? Vart skrev jag att det var riktat mot Nilson?

Säcken gör allt jäkligt bra, han växer väldigt mycket i mina ögon just nu.

Tolkade det så när du skrev Nilson meningen därpå, ber om ursäkt för missförståndet.
Citera
2015-01-13, 19:30
  #6462
Medlem
Displaceds avatar
Men urk, "vi väger väldigt mycket".
Citera
2015-01-13, 19:31
  #6463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyffla
https://diftv.solidtango.com/live/hockeymote

Bra underhållning.

Fruktansvärt pinsamt.
Ingen kan längre gnälla på Leksand.
Nu är det dags att ta en titt på DIF.
Finns nog FÅ vinnare i denna soppa.

Starkt gjort av M.Nilson.

Jo jag vet hur det känns.
Vi lever ju med samma saker och det är alltid aktuellt för oss.
Det beror ju på geografin där vi bor.
Citera
2015-01-13, 19:36
  #6464
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzswe
Tolkade det så när du skrev Nilson meningen därpå, ber om ursäkt för missförståndet.

Nej, det är ingen fara, min poäng var mer att det är ruskigt pinsamt med småkillar som inte har koll som ska sitta och klaga på saker de inte har en aning om.

Att sitta och säga "Du gör något dåligt, men jag kan inte säga exakt vad det är" är inte ett dugg konstruktivt.
Citera
2015-01-13, 19:43
  #6465
Medlem
Kalle-Kulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltomten
Fruktansvärt pinsamt.
Ingen kan längre gnälla på Leksand.
Nu är det dags att ta en titt på DIF.
Finns nog FÅ vinnare i denna soppa.

Starkt gjort av M.Nilson.

Jo jag vet hur det känns.
Vi lever ju med samma saker och det är alltid aktuellt för oss.
Det beror ju på geografin där vi bor.
Tvärtom tror jag att DIF går vinnande ur det här, riktigt starkt av klubben, ledningen och framförallt Mackan ställa upp på det här mötet.
Tycker det visar på respekt mot fansen att lägga korten på bordet och försöka reda upp den här soppan.
Förhoppningsvis lägger sig känslorna lite i och med detta och vi kan gå vidare som en starkare förening.
Med det sagt hoppas jag att detta inte är sista gången klubben lyssnar på fansen utan att det ett inslag som sker oftare.
Citera
2015-01-13, 19:52
  #6466
Medlem
Crunchies avatar
jävlar vad vissa frågeställare gjorde bort sig. Jag var tvungen att stänga av, klarade inte av att se det.
Citera
2015-01-13, 19:53
  #6467
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kula
Tvärtom tror jag att DIF går vinnande ur det här, riktigt starkt av klubben, ledningen och framförallt Mackan ställa upp på det här mötet.
Tycker det visar på respekt mot fansen att lägga korten på bordet och försöka reda upp den här soppan.
Förhoppningsvis lägger sig känslorna lite i och med detta och vi kan gå vidare som en starkare förening.
Med det sagt hoppas jag att detta inte är sista gången klubben lyssnar på fansen utan att det ett inslag som sker oftare.

I och för sig har du rätt i det mesta
Det viktiga är ju faktiskt att de går åt rätt håll.
Citera
2015-01-13, 20:15
  #6468
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltomten
I och för sig har du rätt i det mesta
Det viktiga är ju faktiskt att de går åt rätt håll.
Även om många tycker det är sanslöst patetiskt så var kanske det där mötet absolut nödvändigt. Ledningen vet vad många av fansen tycker om Nilsson, vilket hördes mot HV om inte annat. Sen att det är många tonåringar som skriker för att vara tuffa är en annan sak.

Att då gå ut o värva MN är ju inte den smidigaste vägen direkt.

Folk som håller på andra klubbar måste förstå att Dif har fraktioner av fans som ni inte har. Så under de förutsättningarna var nog mötet väldigt viktigt.

Huvudpersoner inom "alla" fraktioner har väl dock informerats i förtid om vad som var på väg. Så jag antar att detta spektakel var noga planerat.

Nilsson såg knäckt ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in