Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltomten
I och för sig har du rätt i det mesta
Det viktiga är ju faktiskt att de går åt rätt håll.
Även om många tycker det är sanslöst patetiskt så var kanske det där mötet absolut nödvändigt. Ledningen vet vad många av fansen tycker om Nilsson, vilket hördes mot HV om inte annat. Sen att det är många tonåringar som skriker för att vara tuffa är en annan sak.
Att då gå ut o värva MN är ju inte den smidigaste vägen direkt.
Folk som håller på andra klubbar måste förstå att Dif har fraktioner av fans som ni inte har. Så under de förutsättningarna var nog mötet väldigt viktigt.
Huvudpersoner inom "alla" fraktioner har väl dock informerats i förtid om vad som var på väg. Så jag antar att detta spektakel var noga planerat.
Nilsson såg knäckt ut.