Citat:
Ursprungligen postat av
Illusioner
Ja det ryktas ju det. Att vi skulle köpa loss honom för de begärda 200kkr känns både tungt och onödigt dock. Om nu inte Starkbaum är skadad det vill säga.
Starky är skadad, det känns som anledningen bakom det här ryktet. Jag lovar att Starky är skadad. Långtidsskadad också. Resten av säsongen. Resten av livet kanske.
Edit: Starky kanske till och med är död.