2015-01-13, 17:12
Medlem
Hej flashback, det är jag som är exprimentet ''OPERATION KNULLKROPP'' då vi som sagt ska Dem mutera mig från en tjock soffsitandes osäkar svensson som inte vågar ta av sig tröjan till en självsäker kille.
så huvudmålet är att bli så atletiskt bygg som möjligt att jag ska kunna kolla mig i spegeln i över 2 seckunder utan att må dåligt, utan att min tjej ska vara tvungen o kolla på andra vältränade killar, så hoppas detta hjälper med både med självförtoendet,välmåendet och mitt förhållande.
Kost/träning/aas kommer att styras utav team Hulk-lab, som jag är hemskt tacksam för att de vill hjälpa mig. Får hoppas att går prima utan några problem alls.

Jag: Hur jag är, jag är en helt vanlig svensson som kanske gillar att ta en extra Öl till någon måltid mycket soffa sittandes som leder till mycket chips, godis etc framför tv'n, helt vanligt svensson i stortsätt. Har dock en hel del tränings erfarenhet då jag gymmet till och från i många år, Men aldrig kommit till någon bra form utan mer vart lite "stor,stark och slapp"

Ålder: 28år gammal.
Längd: 172cm
vikt: 107kg
bakrund: tränat då o då när jag kännt för det(kommer ändras nu)

Kur: Hulklab Dr.dooom mix: 2ml eod (dem kommer ändra upplägget genom dieten/kuren.)
Kost: Ett skräddarsytt schema från en kunnig kille via hulkstore, Självklart på kalori underskott.

Till er: Jag hoppas ni följer min resa till att nå min drömkropp som jag länge drömt får hoppas det blir som dom på HULKSTORE säger ''inga problem'' Hoppas iallfall att ni trivs här till max har ni frågor eller funderingar kring något är det bara att ställa en fråga i rapporten och jag kommer svara så snabbt som möjligt. Rapporten kommer jag försöka uppdatera dagligen även komma upp bilder ofta så ni kan se min utveckling med mig så man inte blir blind.

LETS DO THIS!

ps: JAG har uppdatera mycket på hushboard så tänkte uppdatera här med hoppas detta blir kul!
Mvh
Citera
2015-01-13, 17:14
Medlem
http://postimg.org/image/hf0djoexv/

http://postimg.org/image/mg7rl1meb/
http://postimg.org/image/bj6fw9zmr/

har nu varit igång 3-4 veckor sen dessa bilder.

mvh
Citera
2015-01-13, 17:15
Medlem
Fri Jan 09, 2015 10:55 pm

allt går bra ska börja uppdatera nu hur allt går välmåendet m.m.
börjar med att säga att jag gått ner från 107kg till 101-102kg i morgonvikt!
Trycklös och hemma, promenaderna är inte lika jobbiga blir inte den tyngden som det var förut. trivs verkligen och fettet bara rinner av.
Oljorna: riktigt fina oljor inge svullnad alls och det bara rann in i muskeln!
Inga biverkningar än , lite ömma bröstvårtor tror jag inbillar mig på den delen men men .
Bilder: http://oi57.tinypic.com/mb0pj8.jpg
Bilder: http://oi57.tinypic.com/2gslamg.jpg

mvh
Citera
2015-01-13, 17:17
Medlem
Godag mina vänner strax blir det en pw på circus 1H, Men först blir det 170g kyckling och 80g ris som ska ner i mage sen aminosyror sen ser ni nog mig raska runt på vägarna
Sat Jan 10, 2015 3:57 pm
Mående: jag mår jätte bra inget o klaga på lite ont i huvedet idag men sånt är livet. Ska även ringa läkarn och be dom ta blodprov o kolla hur kroppen mår.

Kosten: Kosten går även den bra, har inget o klaga på lite sugen på en ätardag nu må jag säga när man har ätit samma sak ett tag nu, kommer nog när som helst!.

Träningen: Aldrig gått bättre är motiverad att gå till gymmet, och känner mig starkare, som jag tror inte jag borde göra men det gör jag. det går bara frammåt med min del. Ska beställa lite kostilskott imon aminosyror,mulitvitamin, m.m så kroppen håller sig i ännu bättre skick detta går hur bra som helst!

Hoppas ni har en bra dag

mvh
Citera
2015-01-13, 17:17
Medlem
Mon Jan 12, 2015 7:37 pm

Dagen idag: inget o klaga på, allt går suveränt, tycker verkligen jag är starkare i vanliga övningar.

Körde rygg och vader/mage idag gick suveränt, tycker verkligen allt rullar på magiskt.

Har ni några frågor är det bara o ställa!

mvh
Citera
2015-01-13, 18:05
Medlem
sp1rits avatar
Är inte "knullkropp" lite bortkastat när dina nötter kommer vara som majskorn?
Citera
2015-01-13, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sp1rit
Där kom den normala flashback kommentaren. Har du inget vettigt att säga håll det för för dig själv kompis.
Har folk som hållt på med detta hela sitt liv vid min sida många av dom med barn, finns x-antal prepp man kan ta för att få Nötterna att bli meloner..

“The only true wisdom is in knowing you know nothing.”

Dom vet var dom håller på med, detta är Doping-delen och skulle uppskatta om dessa kommentarer om att doping är dåligt, dumt o kura håller sig borta så får vi en rolig och bra kurraport.
Ha en trevlig kväll på er!

Hoppas inte vi hamnade på fel spår nu roligt med dig som läsare.

mvh
Citera
2015-01-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sp1rit

När sker det? Har legat on i 16mån o inga problem med nötterna.

OT: jag började som överviktig för 16 mån sen med en BF på 24. Nu ligger jag på 16 och väger 6kg mer. Lycka till med knullkroppen lär inte vara några större problem.
Citera
2015-01-13, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
När sker det? Har legat on i 16mån o inga problem med nötterna.

OT: jag började som överviktig för 16 mån sen med en BF på 24. Nu ligger jag på 16 och väger 6kg mer. Lycka till med knullkroppen lär inte vara några större problem.

Kunskap finns det brist på tyvärr.

Jävlar riktigt bra jobbat. nu blev jag nyfiken vad körde du för prepp hur var kosten etc

Tack så hemskt mycket, det tror inte jag heller. tack

mvh
Citera
2015-01-13, 19:12
Medlem
aKAYs avatar
Dr. Doooom mix? Vad innehåller detta?
Första kuren antar jag.. Friskt vågat hälften vunnet. Vettigt beslut att betala Hulk Labs för aktiv coachning och hjälp.

Lycka till!

/aKAY
Citera
2015-01-13, 19:24
Medlem
sp1rits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenappel
Där kom den normala flashback kommentaren. Har du inget vettigt att säga håll det för för dig själv kompis.
Har folk som hållt på med detta hela sitt liv vid min sida många av dom med barn, finns x-antal prepp man kan ta för att få Nötterna att bli meloner..

“The only true wisdom is in knowing you know nothing.”

Dom vet var dom håller på med, detta är Doping-delen och skulle uppskatta om dessa kommentarer om att doping är dåligt, dumt o kura håller sig borta så får vi en rolig och bra kurraport.
Ha en trevlig kväll på er!

Hoppas inte vi hamnade på fel spår nu roligt med dig som läsare.

mvh

Yeah ok, det var väl bara rykten att kroppen blir sabbad.

Lycka till!
Citera
2015-01-13, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Dr. Doooom mix? Vad innehåller detta?
Första kuren antar jag.. Friskt vågat hälften vunnet. Vettigt beslut att betala Hulk Labs för aktiv coachning och hjälp.

Lycka till!

/aKAY
Mast p, Testo p, NPP. 65-65-65. 195mg/ml Innehåller Mixen, Ber om ursäkt att jag inte har skrivit ut det!
Absolut vettigt beslut mycket hjälpsamma och trevligt , och med deras dunderprepp och omdömen känner jag mig säker!

tack så hemskt mycket roligt o ha dig som följare!

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in