2015-01-13, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sp1rit
Yeah ok, det var väl bara rykten att kroppen blir sabbad.

Lycka till!

självklart kan kroppen bli sabbad. gäller o sköta den. Kroppen kan nog sabbas pga det mesta

Lär dig kunskapen lyssna inte på folk som bara snackar ta upp ren fakta.

Tack så hemskt mycket!

mvh
Citera
2015-01-13, 20:25
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenappel
Mast p, Testo p, NPP. 65-65-65. 195mg/ml Innehåller Mixen, Ber om ursäkt att jag inte har skrivit ut det!
Absolut vettigt beslut mycket hjälpsamma och trevligt , och med deras dunderprepp och omdömen känner jag mig säker!

tack så hemskt mycket roligt o ha dig som följare!

mvh

En förstakur på 455mg test p, 455mg npp och 455mg mast P EW...

Stadiga doser.. Onödigt mkt prepp om du frågar mig. Dessutom är mast för dig med din nuvarande bf ett mysterium för mig att du blivit rekommenderad. Ingen ai eller ska masten sköta det?

Men som sagt lycka till.

/aKAY
Citera
2015-01-13, 20:33
Avslutad
Håller med föregående talare. Varför inte enbart börja med testo och dieta dig ner ordentligt? Den här tråden luktar satir.
Citera
2015-01-13, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
En förstakur på 455mg test p, 455mg npp och 455mg mast P EW...

Stadiga doser.. Onödigt mkt prepp om du frågar mig. Dessutom är mast för dig med din nuvarande bf ett mysterium för mig att du blivit rekommenderad. Ingen ai eller ska masten sköta det?

Men som sagt lycka till.

/aKAY

inte första kur, har skoj kurat innan bara inget seriöst (hobbiebyggare). detta är dock den högsta kuren jag kört med hästlängder

masten funkar ju bäst på låg bf, men funkar också på bulk men inte i närheten lika bra vad jag har lärt mig.. Haha jadu väl mysterium för oss båda :P.

Masten sköter en del har, även armi-dex och letro hemma vid behov.

Tack så mycket ha en trevlig kväll!

mvh
Citera
2015-01-13, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Håller med föregående talare. Varför inte enbart börja med testo och dieta dig ner ordentligt? Den här tråden luktar satir.

Svarade föregående talare.

Iallafall har ni bara negativa kommentarer ''SATIR'' vill jag gärna att ni inte kommenterar.
Era kommentarer kommer inte ändra på något. har kört kurrapporten nu ett tag på annat forum. hoppas nivån lyckas hållas lika bra här som där.

såhär är det och kommer fortsätta vara såhär ha en trevlig kväll..
är vuxen o kan göra mina egna beslut.
Senast redigerad av greenappel 2015-01-13 kl. 20:51.
Citera
2015-01-13, 20:53
Medlem
Hoppas alla positiva läsare trivs har ni frågar är det bara o ställa. Och angående preppen doserna kommer inget att ändras just nu fören Hulkstore säger till, så då behöver ni inte ställa dom där frågorna. trevlig kväll på er pw nu

mvh
Citera
2015-01-13, 21:58
Medlem
dafuqups avatar
Ta inte allt som inte är ryggdunk som negativt och som dålig kritik. Dom vill faktiskt bara ditt bästa. Ska bli intressant att följa, ser ut som du redan tappat en hel del runt midjan.
Citera
2015-01-13, 22:02
Medlem
Ska bli grymt kul att se slut resultatet! Grabbarna som hjälper dig har nog bra koll.
Mast funkar ju i högt bf också är ju mer en pengar fråga. Men självklart ser man ju inte den sköna hårda "looken" för ens vid lägre bf. Tkr det ser ut som du droppat lite redan.

Lycka till!
Citera
2015-01-13, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Ta inte allt som inte är ryggdunk som negativt och som dålig kritik. Dom vill faktiskt bara ditt bästa. Ska bli intressant att följa, ser ut som du redan tappat en hel del runt midjan.

förstår det, ska ta det på posetivt sätt frånomed nu så detta inte blir en så tråkig kurrapport rättare sagt rolig och lärorik.
Jätte roligt o ha dig som följare. Yepp det stämmer byxorna är stora för mig nu så det rullar riktigt bra tycker fettet rinner av som smör på en varm panna!

mvh
Senast redigerad av greenappel 2015-01-13 kl. 23:16.
Citera
2015-01-13, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av campen1
Ska bli grymt kul att se slut resultatet! Grabbarna som hjälper dig har nog bra koll.
Mast funkar ju i högt bf också är ju mer en pengar fråga. Men självklart ser man ju inte den sköna hårda "looken" för ens vid lägre bf. Tkr det ser ut som du droppat lite redan.

Lycka till!

Är nog lika sugen på att se slut resultatet som du är haha, undra vad som ligger under detta fettet!.
Absolut dom är riktigt duktiga!
yes!, en hel del

mvh
Citera
2015-01-14, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greenappel
Kunskap finns det brist på tyvärr.

Jävlar riktigt bra jobbat. nu blev jag nyfiken vad körde du för prepp hur var kosten etc

Tack så hemskt mycket, det tror inte jag heller. tack

mvh

Jag har kört testo som bas med Cruise på 250mg/e5d. Sen har jag blastat med upp till 1g/e5d på testot och kört deca,EQ och tren till. Kostschema är naturligtvis det viktigaste med underskott på ca 500kcal vid deff o minst 500kcal överskott vid bulk.
Citera
2015-01-14, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Jag har kört testo som bas med Cruise på 250mg/e5d. Sen har jag blastat med upp till 1g/e5d på testot och kört deca,EQ och tren till. Kostschema är naturligtvis det viktigaste med underskott på ca 500kcal vid deff o minst 500kcal överskott vid bulk.

Riktigt imponerad bra jobbat, och härliga prepp det där.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in