2015-03-14, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
Grymt jobbat och sjukt inspirerande!! Kul att det går bra med tjejen också, grattis!

tack qwerty riktigt roligt o höra! och tack för dina fina ord gör mig glad att höra!

tack tack!

mvh
Citera
2015-03-14, 19:09
Medlem
MendelejevPSs avatar
Grymt bra jobbat mannen! Undrar dock vad du har för stats i mark, böj, bänk nu när du avslutat din kur? Vet att ditt mål inte har varit att öka i basövningarna men ändå intressant att höra
Citera
2015-03-14, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MendelejevPS
Grymt bra jobbat mannen! Undrar dock vad du har för stats i mark, böj, bänk nu när du avslutat din kur? Vet att ditt mål inte har varit att öka i basövningarna men ändå intressant att höra

tack så hemskt mycket mendele!
Haha faktist ingen aning kommer faktist inte ta reda på det heller men har ökat i styrka garanterat vet jag på mina reps!

är rädd för att skada mig så jag inte ska kunna bygga mer:/
sorry

mvh
Citera
2015-03-18, 14:17
Medlem
som sagt bara o ställa frågor fått mycket frågor på mejlen o ett nöje o svara på dom!

ha en bra dag

mvh
Citera
2015-03-18, 20:25
Medlem
Sjuka resultat helt klart! Känns sinnesjukt tungt att se dina resultat när jag inte ens har kommit 5% av dina resultat och då har jag hållt på i 6 veckor nu, snart 7 fan! Grymt bra mannen!
Citera
2015-03-20, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testomaskinen
Sjuka resultat helt klart! Känns sinnesjukt tungt att se dina resultat när jag inte ens har kommit 5% av dina resultat och då har jag hållt på i 6 veckor nu, snart 7 fan! Grymt bra mannen!
tack biffen!!!! underbar kommentar du kommer där på nolltid snart släpper det ska du se! kör kör!

grym är du!

mvh
Citera
2015-03-20, 15:39
Medlem
Blir faktiskt sällan imponerad men jävlar, du har gjort ett förbannat bra jobb.
Respekt till dig mannen!
Citera
2015-03-22, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k4ktus
Blir faktiskt sällan imponerad men jävlar, du har gjort ett förbannat bra jobb.
Respekt till dig mannen!

Riktigt roligt o höra och jag blir himla glad över det du säger!

Måste säga det samma riktigt bra jobbat följer dig titt som tätt!

mvh
Citera
2015-03-22, 09:22
Medlem
Skulle ni tycka det var roligt o följa mig på ''Offseason'' har tänkt mig bygga på mig en hel del massa blir enorm nu hjälp av hulken haha¨

mvh
Citera
2015-03-22, 13:47
Medlem
Mac10jiffys avatar
Det hade absolut varit kul Bulka inte så du blir som mig bara hahaha, jobbig diet i sikte.
Citera
2015-03-22, 14:22
Medlem
MendelejevPSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenappel
Skulle ni tycka det var roligt o följa mig på ''Offseason'' har tänkt mig bygga på mig en hel del massa blir enorm nu hjälp av hulken haha¨

mvh

Kör hårt! Tror dock att du har bra förutsättningar att lägga på dig massa utan att bulka mycket. Se bara till att ligga på ett kaloriöverskott och ät inte massa skit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in