2015-01-13, 14:27
Medlem
skvallertackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassan13371
Makrill och bearnaise

Potatis och kaviar

Fina grejer det

Vad är det udda? Potatis, makrill och kaviar ihop hade kunnat göra en fin låda.
Citera
2015-01-13, 14:38
Medlem
SkepticalHippos avatar
Grillade baconlindade bananer är jättegoda. Har försökt få fler att prova men förutom min sambo, som presenterade mig för upplägget, så vågar ingen testa. Alla som jag försökt övertyga har sett på mig med en blick som uttryckt "Du är död för mig från och med nu".

Mmm!: http://www.barnsemester.se/bilder/artiklar/semestermat/baconlindadebananer.jpg
Citera
2015-01-13, 15:32
Medlem
Schwenssons avatar
Fiskbullar, äggsås, potatis och Lingon.. Finns inte mycket som är godare!
Citera
2015-01-13, 16:04
Bannlyst
häller mjölk i skål med glass och äter med sked kanske inte så äcklig kombination men dom flesta brukar mixa till shake.
Citera
2015-01-13, 16:49
Medlem
elephantstones avatar
Som liten parvel diggade jag fiskpinnar med ris, Knorrs currysås, lingon och sötsursås blandat. Smakar säkert toppen idag också!
Citera
2015-01-15, 19:58
Medlem
LukeOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elephantstone
Som liten parvel diggade jag fiskpinnar med ris, Knorrs currysås, lingon och sötsursås blandat. Smakar säkert toppen idag också!

Fiskpinnar med ris och currysås är fina fisken! Skippar dock lingonsylten och sötsura, brrrrr!
Citera
2015-01-16, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Grillade baconlindade bananer är jättegoda. Har försökt få fler att prova men förutom min sambo, som presenterade mig för upplägget, så vågar ingen testa. Alla som jag försökt övertyga har sett på mig med en blick som uttryckt "Du är död för mig från och med nu".

Mmm!: http://www.barnsemester.se/bilder/artiklar/semestermat/baconlindadebananer.jpg

Grillade baconlindade bananer är ju sjukt gott!! Jag får samma reaktion som du. Folk tycker jag e hel sjuk men sen slevar de gärna i sig flygande Jacob. Märkliga människor!
Citera
2015-01-21, 22:32
Medlem
Elementarts avatar
Vet inte ifall det är så äckligt, men jag tycker att Billys Pizza + Keso är supergott
Citera
2015-01-22, 14:32
Medlem
Något som är hur gott som helst.

Keso+ sylt (helst lingonsylt) + Smörgåsgurka.
Mmmmmmmmmmmm såååå gottt

Sen något annat som också är väldigt gott.

Du tar en skiva mörkt bröd (helst tyskt om ni vet vad jag menar, typ surdegsbröd)
Du brer på smör.
Lite ketchup
Ostskiva
Skinska
Och banan på detta.
Lite oregano.

Också skiit gott. Lite som bananpizzamacka.
Citera
2015-01-23, 21:23
Medlem
från botten och upp:

ett smördegskex till hälften täckt av choklad (typ brago choklad)
en klick smörgåskaviar (Kalles ftw)
ett halvt kokt ägg

Voilà, min äckliga kombo. Gott, har alla smaker så rätt balanserat, men ändå en liten smakbomb. Chokladen sveper in det hela fint.
Senast redigerad av whateverism 2015-01-23 kl. 21:24. Anledning: förtydligande
Citera
2015-01-25, 23:56
Medlem
Carnage.s avatar
Våffla + hot dog + smält choklad...
Citera
2015-01-26, 09:21
Medlem
blowns avatar
En pensionerad f.d. arbetskamrats absoluta favoritfrukost var knäckebröd med kaviar och ett glas apelsinjuice. Kan inte för mitt liv begripa tjusningen av den kombinationen och det ilar i käkarna bara jag tänker på det.

Jag äter rostad lök på rostad hönökaka. Anses av mitt umgänge vara lite märkligt, men visst är det gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in