2015-01-12, 22:24
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vad heter hans pappa?

Här:
http://www.ratsit.se/19550322-Lars-Goran_Ingvar_Dahlin_Malmo/CQmLyAcoI_Xy_z7wINAYNM2fFrCts5covyrg490Jv0k
Citera
2015-01-12, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secret1
Asså jag kan inte sluta tänka på dessa patetiska små ungars ligister. Dem ser ut att vara mellan 17-20 år,går ut i tidningen(leendes) sörjer deras 27 åriga broder.

Men var har de parkerat kamphundarna? Fick inte de vara med?
Citera
2015-01-12, 23:21
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allvetaren111
Så det är denna stjärnan: http://www.merinfo.se/person/Oregistrerad/Jim-Ingvar-Dahlin-1987/btwc0-422lg

Ingen folkbokföringsadress men en särskild postadress där det i samma hus bor i princip enbart icke-svenskar: http://www.merinfo.se/search?ae6=Vålarödsvägen+8+B&ae4=Eslöv&d=p

Någon var ju garanterat en bra polare med honom om han kan sätta sin adress till den personen.

Berga. Jajäklar. Själv bodde jag vid stadsparken i Eslöv när det begav sig.
Minns där var någon skola i krokarna, gymnasium eller om det var komvux. För den oinvigde i Eslövs urbana miljö är det lite "off" Inte långt bort från centrum, men utanför själva stadskärnan.
Citera
2015-01-12, 23:26
Medlem
Är det något jag missat? Det där "Livets hårda skola" - är det något slags lösenord för att komma med i något samfund? Tycker det dyker upp ganska ofta men alltid i samma sammanhang
Citera
2015-01-12, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Är det något jag missat? Det där "Livets hårda skola" - är det något slags lösenord för att komma med i något samfund? Tycker det dyker upp ganska ofta men alltid i samma sammanhang
Har också ställt mig samma fråga....
Citera
2015-01-13, 00:00
Medlem
Alla syskonen va bra killar, speciellt Tony. Gick snett tidigt tyvärr pga en jävla snacke röv.
Citera
2015-01-13, 00:00
Medlem
Kanske nån slags friskola?

Fast utan vidare gott trackrecord, om skall se till dem som tagit examen där
Citera
2015-01-13, 00:19
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noox
Alla syskonen va bra killar, speciellt Tony. Gick snett tidigt tyvärr pga en jävla snacke röv.
Om jag inte minns helt fel så var de två äldsta sönerna bra brottare i sin ungdom i Hököpinge. Ett intresse de hade från sin far och farfar.
Citera
2015-01-13, 01:15
Medlem
B*bbi p*trov var det verkligen inte som sköt, och inte heller är det han som sitter längst till höger med solglasögon som någon skrev.

Vad jag har hört handlade det om pengar, killen som skjöt var skyldig j*m och några andra massor av pengar och de skulle träffas för att göra upp.

J*m o hans polare var dom som egentligen skulle hoppa på mannen med pistolen men när han såg att han kom mot honom med yxan fick han panik och sköt.
Citera
2015-01-13, 06:04
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics

Dom skulle nog gått med i livets ord i stället!
Citera
2015-01-13, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruckentelefon
B*bbi p*trov var det verkligen inte som sköt, och inte heller är det han som sitter längst till höger med solglasögon som någon skrev.

Vad jag har hört handlade det om pengar, killen som skjöt var skyldig j*m och några andra massor av pengar och de skulle träffas för att göra upp.

J*m o hans polare var dom som egentligen skulle hoppa på mannen med pistolen men när han såg att han kom mot honom med yxan fick han panik och sköt.

Dont bring an axe to a gun fight

Det var ju synd att han inte lyckades tjonga iväg yxan mellan ögonen på GM, då hade det blivit dubbel vinst för samhället.

Jims polare som var med, vad gjorde de när han fick en kula i huvudet?
Citera
2015-01-13, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Är alla på bilden bröder?

Japp, enligt tidningsartikeln så var den döde parasiten deras bror.

Mamman låg nog runt en hel del, detta är ju tydligen inte alla bröder då ett par stycken av dem redan har dött.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in