Är från det området och jag säger bara såhär..Kollar man vännerna på BO's facebook och tittar lite noggrannare hittar man några "Ivanov" via hans vänner. Det var en medlem ur den zigge-familjen som var med vid mordet av Knut Nilsson i Kastberga:
(FB) Många mord i Eslöv - vad är fel? Mordet på Knut Nilsson
Ett riktigt jävla äckligt mord av ett pack inavlade zigenarhorungar. Tortyrmord. Jag har sedan den dagen, då jag var ihop med en tjej som tidigare var ihop med en av dessa kräken - Hela tiden velat samla ihop en bödel och jaga ut dessa kräken från landet för de har gjort allt annat än att berika Sverige

Endast spritt bajs efter sig.
Förra året sköts en man ihjäl i Malmö, som tillhör en annan känd zigenarfamilj. Då nämndes dessa familjer också (Inte för att jag tror där finns en koppling men bara så folk har en aning om hur det ser ut här nere i Skåne):
(FB) Malmö. Dags igen, man skjuten till döds vid Dalaplan e skottlossning. 28/9
(FB) Malmö. Dags igen, man skjuten till döds vid Dalaplan e skottlossning. 28/9
BO har säkerligen hängt med en skara avskum till människor och det ser man inte minst på hans "polare" som flinar som små råttor efter att deras "bror" dött. Vidriga jävla horungar. Ett pack wannabe-gangster, ni töntar läser antagligen här vad jag hört. Alla skrattar åt er. Töntaaaar!