2015-01-12, 08:54
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asy112
Ni som inte har ren fakta postera inte på flasback. Ni gör folk förvirrad och målar upp en bild på Jim. Killen va godhjärtad och kommer alltid finnas vid oss. R.I.P JIM

Kriminellt slödder som umgås med Zigenare och muhammedaner. Och får sedan en kula i huvudet mitt på ljusa dagen. Ja verkligen godhjärtad...
Citera
2015-01-12, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Är det en yxa som ligger i blodet?
http://topnews.se/galleri/72545-3308-galleri463726-eslov-ung-man-skjuten-paa-oppen-gata-avled-senare-paa-sjukhus/

Bilder från brottsplatsen där svaret på din fråga syns tydligt.
Citera
2015-01-12, 10:05
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Kriminellt slödder som umgås med Zigenare och muhammedaner. Och får sedan en kula i huvudet mitt på ljusa dagen. Ja verkligen godhjärtad...
Som vanligt har Carl rätt. Knappast en hederlig helyllekille.
Citera
2015-01-12, 10:13
Medlem
Quarrels avatar
KVP: Mordvittnen i Eslöv: "Folk skrek i panik"
Citat:
Men bara några timmar senare hade polisen en klar misstanke om vilka gärningsmännen kunde vara. De två anhölls av jourhavande åklagare, misstänkta för mord alternativt dråp.
Att den sistnämnda rubriceringen finns med kan tolkas som att åklagaren bedömt att det finns vissa förmildrande omständigeter i våldsutövandet.
Under söndagen kunde en av de två personer som varit anhållna i sin frånvaro gripas.
Citera
2015-01-12, 10:26
Medlem
Citat:
Ni som inte har ren fakta postera inte på flasback. Ni gör folk förvirrad och målar upp en bild på Jim. Killen va godhjärtad och kommer alltid finnas vid oss. R.I.P JIM
Därför han sprang runt o vifta med en yxa? För han e så "godhjärtad"?
Citera
2015-01-12, 10:41
Medlem
Kan det vara så att han hade bestämt möte med GM och vevade med yxan? eller gjorde han det mot allmänheten och nån skjöt på måfå känns ju lite långsökt att folk glider omkring med picka på stan utan att ska använda den?
Mvh R
Citera
2015-01-12, 10:54
Medlem
Oscaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp8018
Om BO blivit skjuten i huvudet borde han väl dött direkt?
Varför det? Finns väl inga garantier att man dör av ett skott i huvudet. Idiot.
Citera
2015-01-12, 11:03
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Vad heter hans pappa?
Citera
2015-01-12, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vad heter hans pappa?

Han kallades för Dalle.
Är inte säker men tror att han heter Lars Göran eller något liknande dubbelnamn.

Han har inte varit där för sin familj på 20 år.

Får jag fråga varför du undrar?
Citera
2015-01-12, 11:33
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFixx
Han kallades för Dalle.
Är inte säker men tror att han heter Lars Göran eller något liknande dubbelnamn.

Han har inte varit där för sin familj på 20 år.

Får jag fråga varför du undrar?
Därför att vi umgicks i samma ungdomsgäng i början på 70-talet. Namn och så stämmer och isf har jag träffat mamman. Känner även hans mamma och pappa.
Citera
2015-01-12, 11:42
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Bra sammanfattning!

Har mamman gråtit ut i kvällstidningarna ännu om hur otroligt fin och omtänksam hennes son var?
Citera
2015-01-12, 12:18
Medlem
Platsen för dådet förvånar mig inte. Jag har fått en bild av det förekommer mycket så kallat vitt skräp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in