2015-01-09, 17:07
Medlem
pesp-ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-K
Länk till annons: http://www.familjesidan.se/sites/default/files/images/pic/png/1130182.png

Tack så mycket!

Jag tycker de är höjden på respektlöshet att skriva med honom i dödsannonsen, undrar jag vilken det var som hade mage och se till så han kom med där jag!?
Senast redigerad av pesp-one 2015-01-09 kl. 17:14.
Citera
2015-01-09, 17:10
Medlem
pesp-ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citybird
Identifieringen går långsamt eftersom att hon låg i vatten och blivit illa åtgången.

Jo, så kan de ju vara.. men är ändå väldigt säker på de jag skrev tidigare, då dom tagit en del bilar i beslag från gården. Som jag har förstått de så har dom undersökt däcken en hel del på dom bilarna, men om jag har hört fel så får gärna någon rätta mig ☺
Citera
2015-01-09, 17:13
Medlem
pesp-ones avatar
http://www.dt.se/dalarna/avesta/mordmisstankt-kan-vara-psyksjuk-1

Nu kanske han får hjälp iaf, men de är synd han kanske undkommer kåken den här gången..
Citera
2015-01-11, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pesp-one
Tack så mycket!

Jag tycker de är höjden på respektlöshet att skriva med honom i dödsannonsen, undrar jag vilken det var som hade mage och se till så han kom med där jag!?

Respektlöst att skriva med honom i annonsen...ja nu antar jag väl att resterande familjen pratat igenom vad som ska stå i den så de var säkert överens att han också ska stå med. Han är ju inte dömd än..annars är det väl lika respektlöst att låta kjell vara med i annonsen han är inte heller bortförd från misstanke än...eller...
Citera
2015-01-11, 20:36
Medlem
Citat:
Jo, så kan de ju vara.. men är ändå väldigt säker på de jag skrev tidigare, då dom tagit en del bilar i beslag från gården. Som jag har förstått de så har dom undersökt däcken en hel del på dom bilarna, men om jag har hört fel så får gärna någon rätta mig ☺

Möjligtvis för att hon blivit transporterad till platsen och inte blivit mördad på platsen hon hittades på, därav kan dom ju ha tagit bilar i beslag. Jag vet iallafall att hon låg i vatten och svullnat och därav var identifieringen krånglig.
Citera
2015-01-11, 21:07
Medlem
Citat:
Möjligtvis för att hon blivit transporterad till platsen och inte blivit mördad på platsen hon hittades på, därav kan dom ju ha tagit bilar i beslag. Jag vet iallafall att hon låg i vatten och svullnat och därav var identifieringen krånglig.

Hittades hon inte inom 24 timmar från att hon försvann? Vilket vattendrag låg hon i menar du?
Citera
2015-01-11, 21:25
Medlem
pesp-ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Hittades hon inte inom 24 timmar från att hon försvann? Vilket vattendrag låg hon i menar du?

Jo men precis, de kan inte ha varit något annat vatten än en vattenpöl eller något sånt hon låg i.. hon hittades efter 8 timmar ungefär
Citera
2015-01-11, 21:32
Medlem
pesp-ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smilla70
Respektlöst att skriva med honom i annonsen...ja nu antar jag väl att resterande familjen pratat igenom vad som ska stå i den så de var säkert överens att han också ska stå med. Han är ju inte dömd än..annars är det väl lika respektlöst att låta kjell vara med i annonsen han är inte heller bortförd från misstanke än...eller...

Nej, de är ju iofs sant dedär med Kjell! Men enligt vad jag tror så är de bara den yngre herren som har begått det, och vad jag tycker så är det respektlöst, och va är de att påpeka då? Onödigt när du har dina åsikter och jag mina, eller?
Senast redigerad av pesp-one 2015-01-11 kl. 21:38.
Citera
2015-01-11, 21:33
Medlem
pesp-ones avatar
Citat:

Och då undersöker dom däcken extra noga menar du?
Citera
2015-01-12, 06:20
Medlem
Citat:
Och då undersöker dom däcken extra noga menar du?
Vad jag HÖRT...så har den /de som gjort detta kört över kroppen ett flertal ggr därav den svåra identifieringen.och därför undersöker de däcken och bilarna noga efter spår av henne.
Citera
2015-01-12, 07:31
Medlem
pesp-ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smilla70
Vad jag HÖRT...så har den /de som gjort detta kört över kroppen ett flertal ggr därav den svåra identifieringen.och därför undersöker de däcken och bilarna noga efter spår av henne.

Ja, men de va ju de jag skrev också tidigare! Men om du läser de jag citerade, så förstår du att jag var lite halvironisk
Citera
2015-01-12, 14:03
Medlem
En kan bara hoppas Ingela inte hann begripa vad barnbarne skulle göra med hon. Måste vara fruktansvärt att dem som står en närmast kan göra detta ohyggliga, barnbarne hon fostrat och gett kärlek.Vedervärdigt är vad det är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in