2014-12-29, 20:06
Medlem
Celles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citybird
Självklart anmäler man när han lämnar sina stackars nötdjur med brutet ben en längre tid. Och när dom inte fått mycke mer vatten än åtta-tio liter om dagen. Nötdjur behöver BRA mycket mer vatten.

Och vad menar du att andra än polisen kunnat göra åt Myggan och hans fasoner? Jag ser det inte heller som mitt ansvarsområde att hjälpa honom. Vill han knarka ner sig är det hans problem inte mitt. Har funnits där för några av hans nära som jag känner och bryr mig om. Det är vad jag gjort. Sedan kan man inte anta att alla som blir knäppa ska gå o mörda folk. OCH det finns ju ingenting offentligt som säger att det är han som har mördat henne än heller.
Så du anmäler när djur lider, men när din pundarkompis har det illa så väljer du liksom många andra att inte anmäla missförhållandena? Eller var han en dålig kund, så du brydde dig bara om han när han hade pengar?

Klart det inte är ditt problem, men tydligen så kan det lätt bli det ifall han får för sig att misshandla någon av dina släktingar (med tanke på vad fler vittnat om så är det stor risk att han redan gjort detta, eller kommer att göra i framtiden). Och då kommer man säkerligen se dig WTsnyfta i Aftonbladet att det är så synd om dig och att ingen gjorde något.

Med tanke på att fler påpekat att din sagor om J varit bakomfram, så måste det vara extra jobbigt för dig att även din spådom om vem som var skyldig och oskyldig tydligen inte stöds av rättsväsendet.
Citera
2015-01-03, 10:50
Medlem
Vad händer?? Helt tyst ang detta ..
Kje** är han helt fri från misstankar nu.
Och joha**es sitter väl häktad fortfarande men ingen som erkänt eller nån som tillfört nåt mer..mannen i svarta rocken som gått och pratat med henne vem var han..
Och de som sett dem har dom berättat det...
Citera
2015-01-04, 20:57
Medlem
A-Ks avatar
Blev förvånad då Johannes stod med i dödsannonsen.
Citera
2015-01-04, 21:17
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-K

Som avliden? :I
Citera
2015-01-06, 14:51
Medlem
pesp-ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-K

Vart finns den dödsannonsen?
Citera
2015-01-06, 21:45
Medlem
A-Ks avatar
Nej, han stod med som sörjande i den mördade kvinnans dödsannons i Avestatidningen förra veckan.
Citera
2015-01-06, 21:57
Medlem
A-Ks avatar
Länk till annons: http://www.familjesidan.se/sites/default/files/images/pic/png/1130182.png
Citera
2015-01-06, 22:00
Medlem
A-Ks avatar
http://www.familjesidan.se/sites/default/files/images/pic/png/1130182.png
Citera
2015-01-08, 08:15
Medlem
A-Ks avatar
En fundering. Vem är Jonas i annonsen. Vad jag vet hade Ingela bara 3 döttrar. Är det Kjells son?
Citera
2015-01-08, 08:50
Medlem
Jonas och Anders är kjells barn
Citera
2015-01-09, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celle
Så du anmäler när djur lider, men när din pundarkompis har det illa så väljer du liksom många andra att inte anmäla missförhållandena? Eller var han en dålig kund, så du brydde dig bara om han när han hade pengar?

Klart det inte är ditt problem, men tydligen så kan det lätt bli det ifall han får för sig att misshandla någon av dina släktingar (med tanke på vad fler vittnat om så är det stor risk att han redan gjort detta, eller kommer att göra i framtiden). Och då kommer man säkerligen se dig WTsnyfta i Aftonbladet att det är så synd om dig och att ingen gjorde något.

Med tanke på att fler påpekat att din sagor om J varit bakomfram, så måste det vara extra jobbigt för dig att även din spådom om vem som var skyldig och oskyldig tydligen inte stöds av rättsväsendet.

Har aldrig anmält dom stackars djuren. J är heller varken kompis, knappt ens bekant med killen. Dålig kund? Vad skulle han köpt utav mig? Du förvränger det och antar en hel del nu va?

jag talar om vad jag VET om honom genom en av hans släktingar, that's it. Ta det lilla lugna förf-n, har jag missförstått det helt eller får man inte klura i detta forum?
Citera
2015-01-09, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pesp-one
Har hört idag att hon ska ha blivit överkörd flera gånger och att det är därför identifieringen av henne och de tar sån tid.. dom ska även ha kollat bevis osv på alla fungerande bilar på gården.. men Kj*ll ska vara oskyldig, och han ska förövrigt bo hos sin dotter just nu för han får inte komma in på gården..

Identifieringen går långsamt eftersom att hon låg i vatten och blivit illa åtgången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in