2014-12-02, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddythehunter
Nähä? Och inte har det behövts någon hänvisning till thaimassagen. Men det kanske bara är jag som "råkat" ut för det en och annan gång ......
Råkat ut för vad?
Att du åkt dit för försök till sexköp en och annan gång eller?
Citera
2014-12-02, 15:57
Medlem
busknegers avatar
Finns det happy ending i Stockholm?
Citera
2014-12-02, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buskneger
Finns det happy ending i Stockholm?

Enligt uppgift finns det mer än 300 salonger i Stockholm med omnejd. Minst 80 procent av dessa erbjuder Happy end, och då avrundar jag väldigt snålt. Skulle nog kunna skriva 90 procent om det handlade om någon på varje salong. Alla kanske inte gör det, men någon/några gör det.
Citera
2014-12-02, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Men nu pratas det väl "nutid" eller är jag alldeles bakom flötet här?

Jap nutid. Inte om småannonserna i de ledande dagstidningarna, innan internet.
Citera
2014-12-02, 20:52
Medlem
KungensFrillas avatar
Väldigt så svart-vita diskussioner det förs här.

Så här vill jag säga:

1) Ja, grundinställningen måste vara att massösen är den som erbjuder extra. MEN, undantag är tillåtna beroende på situation, hur frågan ställs och om man låter bli att tjata vid ett nej. Att respektera massösen till 100% är ett måste.

2) Ja, det är skillnad på ett HJ, ett Bj och FS, men alla tre är fortfarande sexuella handlingar. Att alla thaimassöser skulle se ett HJ som en naturlig del av massagen är en myt, skapad av faranger som vill slippa dåligt samvete. Jag har bara träffat en massös som resonerade så och jag tror hon skulle få majoriteten av thaimassöser emot sig. Jag vill tro att flertalet massöser gärna skulle slippa dra i kukar och få sperma på fingrar och händer om de kunde få in pengarna på annat sätt. Men som sagt, det finns säkert fler skolor inom thaimassagen.

Men naturligtvis är det skillnad på att bara mjölka en farang och att släppa in honom i sin kropp. I det allra heligaste. Det är skillnad på att ta i något med handen mot att låta en främmande karl knulla en. Så pass väl borde ni känna kvinnosläktet så ni vet att det betyder mer och är känsligare för en kvinna att låta någon komma in i sig, än det är för en man att köra in tarzan i ett hål och skava några minuter. Eller??

Jag tror ni diskuterar förbi varann. Faktiskt.

/Frillan
Citera
2014-12-02, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Men nu pratas det väl "nutid" eller är jag alldeles bakom flötet här?
Slutet av 90-talet, början av 2000-talet. Fanns inga "massage"-annonser i DN då. Men du har ju rätt i att det var ett tag sedan. Mitten av 2000-talet konverterade jag till munk. Buddhamunk..

Och jag vill påstå att Frillan har rätt i sin analys av dom ganska avgörande skillnaderna. Handarbete är en trivial sak för dom flesta massöserna, penetreras är något helt annat.
Senast redigerad av Freddythehunter 2014-12-02 kl. 21:10.
Citera
2014-12-02, 23:46
Medlem
Jag tänker mig att om folk stövlar in på salongerna och frågar om boom-boom & handtrallor så räcker det med att en massös blir förargad och ringer tidningarna. Plockas det upp av media så är det bara en tidsfråga innan feminsterna gör detta till en hjärtefråga.

Som någon skrev tidigare, läser man av situationen rätt ska det inte vara ett problem att fråga. Har massösen sterila kläder och ber dig behålla kallingarna på kanske det inte är läge...
Citera
2014-12-03, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grayson
Jag tänker mig att om folk stövlar in på salongerna och frågar om boom-boom & handtrallor så räcker det med att en massös blir förargad och ringer tidningarna. Plockas det upp av media så är det bara en tidsfråga innan feminsterna gör detta till en hjärtefråga.

Som någon skrev tidigare, läser man av situationen rätt ska det inte vara ett problem att fråga. Har massösen sterila kläder och ber dig behålla kallingarna på kanske det inte är läge...

Den enda våldtäkten(på mig alltså) jag råkat ut för är av en kvinna i vit rock 😯
Citera
2014-12-03, 07:37
Medlem
Men naturligtvis är det skillnad på att bara mjölka en farang och att släppa in honom i sin kropp. I det allra heligaste. Det är skillnad på att ta i något med handen mot att låta en främmande karl knulla en. Så pass väl borde ni känna kvinnosläktet så ni vet att det betyder mer och är känsligare för en kvinna att låta någon komma in i sig, än det är för en man att köra in tarzan i ett hål och skava några minuter. Eller??

/Frillan

Du kanske har rätt, men detta är din subjektiva åsikt om sexuellahandlingar.
Kan dra ett exempel om det motsatta. Har träffat flera liknade åsikter som följande.
Träffade på en tjej på massagesalon som verkade kanska skärpt som hadde rubbet på menyn och ville sälja det dyraste alternativet. Efter en stunds snack fram och tillbaka, så visade det sig att även mamssan skulle få en del av extran, förklarade att jag var inte villig att medverka till detta då mamssan redan tagit handom massageavgiften och är jag i mot hallikverksamhet. Och då fick jag lungt och stilla förklartat för mig att detta var bara business..och mamssan tillhandahöll skydd och lite extra tvätt blev det ju samt att kunderna kom ju till mamssans salong. Det tyckte hon var ok business deal.
Att hon satte på kunder dagarna i ända hadde hon inga problem med ( bara de inte hadde för stora don ) det är ett jobb för henne only work, handjob or fucking no differenece only work...så här var det inget heligt med sex...utanför jobbet var det en annan femma. Hon kunde känna sig blyg inför män som visade intresse för henne i andra sociala sammanhang och var mer strikt med traditioner och koder gällande det sociala umgänget.
Citera
2014-12-03, 10:06
Medlem
thaimans avatar
[Detta är något som jag kan skriva under på.
Fattar också vem du åsyftar, men det är en annan historia,mony talks, inget snack om detta.
Vänliga, snälla och ständigt leende, men vassa affärskvinnor är en gemensam nämnare.

=peter123456|51331671]Men naturligtvis är det skillnad på att bara mjölka en farang och att släppa in honom i sin kropp. I det allra heligaste. Det är skillnad på att ta i något med handen mot att låta en främmande karl knulla en. Så pass väl borde ni känna kvinnosläktet så ni vet att det betyder mer och är känsligare för en kvinna att låta någon komma in i sig, än det är för en man att köra in tarzan i ett hål och skava några minuter. Eller??

/Frillan

Du kanske har rätt, men detta är din subjektiva åsikt om sexuellahandlingar.
Kan dra ett exempel om det motsatta. Har träffat flera liknade åsikter som följande.
Träffade på en tjej på massagesalon som verkade kanska skärpt som hadde rubbet på menyn och ville sälja det dyraste alternativet. Efter en stunds snack fram och tillbaka, så visade det sig att även mamssan skulle få en del av extran, förklarade att jag var inte villig att medverka till detta då mamssan redan tagit handom massageavgiften och är jag i mot hallikverksamhet. Och då fick jag lungt och stilla förklartat för mig att detta var bara business..och mamssan tillhandahöll skydd och lite extra tvätt blev det ju samt att kunderna kom ju till mamssans salong. Det tyckte hon var ok business deal.
Att hon satte på kunder dagarna i ända hadde hon inga problem med ( bara de inte hadde för stora don ) det är ett jobb för henne only work, handjob or fucking no differenece only work...så här var det inget heligt med sex...utanför jobbet var det en annan femma. Hon kunde känna sig blyg inför män som visade intresse för henne i andra sociala sammanhang och var mer strikt med traditioner och koder gällande det sociala umgänget.[/quote]
Citera
2014-12-04, 00:27
Medlem
KungensFrillas avatar
[Du kanske har rätt, men detta är din subjektiva åsikt om sexuellahandlingar.
Att hon satte på kunder dagarna i ända hadde hon inga problem med ( bara de inte hadde för stora don ) det är ett jobb för henne only work, handjob or fucking no differenece only work...så här var det inget heligt med sex...utanför jobbet var det en annan femma. Hon kunde känna sig blyg inför män som visade intresse för henne i andra sociala sammanhang och var mer strikt med traditioner och koder gällande det sociala umgänget.[/quote]

Ja, för det första är väl i stort sett alla åsikter vi presenterar här subjektiva. Naturligtvis. Och för det andra så kan du ju alltid hitta extremer som avviker från mönstret. För du påstår väl knappast att hon är representativ varken för masserande thaidamer eller för kvinnosläktet i stort?

Att thaiman dessutom direkt vet vem du talar om förstärker ju påståendet att hon är tämligen unik. Hon är undantaget som bekräftar regeln.

Och märk väl att jag säger att det både är skillnad på ett handjobb och ett samlag, men att bägge är att betrakta som sexuella handlingar. Det var ju dessa två saker ni diskuterade och ställde mot varandra. Och bägge sidor låste fast sig vid antingen/eller.

Jag började också mitt inlägg med att era diskussioner var väldigt svartvita. Eller hur.
Citera
2014-12-04, 00:45
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddythehunter
Slutet av 90-talet, början av 2000-talet. Fanns inga "massage"-annonser i DN då. Men du har ju rätt i att det var ett tag sedan. Mitten av 2000-talet konverterade jag till munk. Buddhamunk..

Och jag vill påstå att Frillan har rätt i sin analys av dom ganska avgörande skillnaderna. Handarbete är en trivial sak för dom flesta massöserna, penetreras är något helt annat.

Nja, om man ska vara noga så vill jag nog varken använda ordet trivialt eller säga att det gällde de flesta massörskor. T ex i landsorten där jag har mitt rede. Där skulle nog de flesta thaidamer tycka att det var allt annat än trivialt att bistå farangerna med handjobb. Men jag förstår vad du menar.

Off Topic. Har du lyckats bli avstängd nu igen. Hur fan bär du dig åt egentligen? Du har lite väl heta känslor för att vara Buddistisk munk tycks det mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in