2015-01-09, 18:26
Medlem
Biqquss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
kom också in nu, men varför är ranked nere ? hatar normal games, bara massa jobbiga ungar som spammar , mid, top mid top

http://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/help-support/RQMgvikG-1915-ranked-disabled
Citera
2015-01-09, 20:44
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
managed to log on.
Right click on your connection icon in the bottom right of your screen.
Go to the network centre.
Go to the adapter settings thingie.
Search your connection.
Right click -> properties.
Search Internet protocol version 4.
Right click -> properties.
Change your DNS servers to 8.8.4.4 (the first one) and 8.8.8.8 (the second one).

Såg jag på reddit, värt att testa iaf
Denna ändring, vad innebär den på annat?
Verkar ha funkat i att få igång LOL.
Citera
2015-01-09, 21:04
Medlem
Biqquss avatar
http://i.gyazo.com/2e34bca75951157c85146cb8fe2c506c.png

Hur är det med jinx, varför är hon inte högsta tier?
Citera
2015-01-09, 21:11
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Denna ändring, vad innebär den på annat?
Verkar ha funkat i att få igång LOL.
Spelade en session på Aram, flöt på bra första 25% av spelet, men sen 15% efter detta.
Så laggade det illa(2-3sek lag), för sen fungera bra resten.

Är detta pga annan DSN?
Citera
2015-01-09, 21:44
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
kom också in nu, men varför är ranked nere ? hatar normal games, bara massa jobbiga ungar som spammar , mid, top mid top

Är det bara mina ranked matcher som är fulla av kids som säger "Mid or Feed" "Top or Troll"? Var tredje match brukar vara en autoförlust på grund av dessa spelare. Ger man dem mid/top så feedar de omedvetet och ger man dem inte så feedar de medvetet. Det är ju heller inte värt att dodga då man i längden förlorar mer på en dodge än på en förlust.
Citera
2015-01-09, 23:37
Medlem
Getings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Är det bara mina ranked matcher som är fulla av kids som säger "Mid or Feed" "Top or Troll"? Var tredje match brukar vara en autoförlust på grund av dessa spelare. Ger man dem mid/top så feedar de omedvetet och ger man dem inte så feedar de medvetet. Det är ju heller inte värt att dodga då man i längden förlorar mer på en dodge än på en förlust.

känns som om det blivit mer sista veckan, men det kanske bara är otur.
Citera
2015-01-09, 23:41
Medlem
tuIlah200s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geting
känns som om det blivit mer sista veckan, men det kanske bara är otur.
skulle nog inte kalla det otur, det är dina skills som är dåliga vilket gör att du ligger där du gör (troligtvis nånstans i bronze) och där är det fullt av dessa personer inklusive dig
Citera
2015-01-10, 02:09
Medlem
Incipios avatar
Hur drar man enklast ner ett orankat account till bronze 5? Är snart lvl 30 på ett acc som jag tänkte smurfa lite på
Citera
2015-01-10, 03:22
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuIlah200
skulle nog inte kalla det otur, det är dina skills som är dåliga vilket gör att du ligger där du gör (troligtvis nånstans i bronze) och där är det fullt av dessa personer inklusive dig
Stämmer dock inte, likadant i silver, gold och även en del i plat. Har en polare i master som också får idioter i sitt lag ändå, pajas! Skillmässigt kan man ligga högre än sin rank men att bära med 4 idioter är inte det lättaste och absolut inte när man sällan får sin favoritspot.
Citera
2015-01-10, 05:12
Medlem
Kombinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incipio
Hur drar man enklast ner ett orankat account till bronze 5? Är snart lvl 30 på ett acc som jag tänkte smurfa lite på
Är väl bara att feeda och förlora varje placement match så hamnar man väl i bronze 5 antar jag.
Citera
2015-01-10, 08:41
Bannlyst
Satt och körde en normal game. Rage team och alla gnällde, jag var den enda som minded my own buisness även om dom sågade mig för varje misstag man gjorde etc så var jag lugn.

När matchen är slut så får jag ett skin i gåva. "Congratulations, beacuse of you not engaging in bad behavior bla bla bla Exemplary behaviour and we thank you for playing" från riot. Vad är det här dom har börjat med?

Loch Ness Cho'Gath fick jag.
Citera
2015-01-10, 10:21
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Satt och körde en normal game. Rage team och alla gnällde, jag var den enda som minded my own buisness även om dom sågade mig för varje misstag man gjorde etc så var jag lugn.

När matchen är slut så får jag ett skin i gåva. "Congratulations, beacuse of you not engaging in bad behavior bla bla bla Exemplary behaviour and we thank you for playing" från riot. Vad är det här dom har börjat med?

Loch Ness Cho'Gath fick jag.

Det är en present som de delar ut till alla som klarat sig igenom 2014 utan chatt restriction eller ban. Eftersom bara 4-5% av comunityn uppfyller det kravet så är det ju ingen stor grej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in